AnonymBruker Skrevet 20. mai #21 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): F.eks. "Kanskje vi burde møtes for en kopp kaffe engang?" Anonymkode: c7b72...4b9 Hun er ikke interessert i ta en kopp kaffe med deg da. Du er da ren tidsfordriv mens hun venter på noe bedre. Anonymkode: b820f...e67 4
Lille39 Skrevet 20. mai #22 Skrevet 20. mai Nå Har vi ikke noe mer enn de emojiene du gav å gå etter. Men hvis jeg sender slike. 😈🤭😜 emojier så er det flørting. Liker å tirre og erte litt. Da sendes slike emojier. Men ikke alle forstår den tydeligvis.
Lille39 Skrevet 20. mai #23 Skrevet 20. mai Nå Har vi ikke noe mer enn de emojiene du gav å gå etter. Men hvis jeg sender slike. 😈🤭😜 emojier så er det flørting. Liker å tirre og erte litt. Da sendes slike emojier. Men ikke alle forstår den tydeligvis.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #24 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun er ikke interessert i ta en kopp kaffe med deg da. Du er da ren tidsfordriv mens hun venter på noe bedre. Anonymkode: b820f...e67 Eventuelt tidsfordriv som hun og venninnene ler av... 🙈 Anonymkode: d1fd2...b72 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai #25 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 38 og hun er 22. Anonymkode: c7b72...4b9 Du er nesten gammel nok til å være faren hennes... 22 er veldig ungt, det blir urealistisk å forvente at hun kommuniserer som en voksen. Hvorfor dater du ikke folk på din egen alder? Mye større sjanse for å finne en kompatibel partner når begge to er ordentlig voksne Anonymkode: 020cf...034 1 2
GlitrendeSjokolade Skrevet 20. mai #26 Skrevet 20. mai Tenker det er flørting og helt sikkert hypp på personen han eller hun sender til.
GlitrendeSjokolade Skrevet 20. mai #27 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er nesten gammel nok til å være faren hennes... 22 er veldig ungt, det blir urealistisk å forvente at hun kommuniserer som en voksen. Hvorfor dater du ikke folk på din egen alder? Mye større sjanse for å finne en kompatibel partner når begge to er ordentlig voksne Anonymkode: 020cf...034 Det er ikke mange gutter som blir fedre som 16 åring. Kan heller si storebroren hennes. Det er heller ingenting galt med 22 år og 38 år. 22 år gamle jenter er ikke barn mer. Begge er voksne. Det viktigste er at de har det fint sammen og er forelsket i hverandre. Med slike emojier virker det som at hun er hypp på han. Ei 22 åring er voksen nok til å velge selv hvem hun skal date, flørte med og ha sex med.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #28 Skrevet 20. mai GlitrendeSjokolade skrev (2 minutter siden): Det er ikke mange gutter som blir fedre som 16 åring. Kan heller si storebroren hennes. Det er heller ingenting galt med 22 år og 38 år. 22 år gamle jenter er ikke barn mer. Begge er voksne. Det viktigste er at de har det fint sammen og er forelsket i hverandre. Med slike emojier virker det som at hun er hypp på han. Ei 22 åring er voksen nok til å velge selv hvem hun skal date, flørte med og ha sex med. Som ung kvinne selv tolker jeg faktisk meldingen hennes stikk motsatt... Typisk svar man gir når man ikke er veldig interessert, men ikke orker den konfrontasjonen som oppstår med mange menn når man sier nei direkte. De fleste tar hintet. Anonymkode: 020cf...034 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #29 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 38 og hun er 22. Anonymkode: c7b72...4b9 AnonymBruker skrev (4 timer siden): F.eks. "Kanskje vi burde møtes for en kopp kaffe engang?" Anonymkode: c7b72...4b9 Med så stor aldersforskjell, så ville jeg tolket det som at hun ikke ser på chattingen deres som noe seriøst, og hun ikke tar deg seriøst når du spør om å møtes. Anonymkode: 37bf8...15a 4
GlitrendeSjokolade Skrevet 20. mai #30 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Som ung kvinne selv tolker jeg faktisk meldingen hennes stikk motsatt... Typisk svar man gir når man ikke er veldig interessert, men ikke orker den konfrontasjonen som oppstår med mange menn når man sier nei direkte. De fleste tar hintet. Anonymkode: 020cf...034 Er det ikke litt merkelig å komme med slike emojier til menn du ikke er interessert i? Hvorfor svare i det hele tatt hvis det er noen du ikke har lyst å bli kjent med? Hvis folk svarer noen med slike emojier uten at de er interessert så er det ikke rart mange kan misforstå.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #32 Skrevet 20. mai For meg (som kvinne) er det ganske tydelig at de emojiene betyr: jeg er hypp, men for sjenert til å si det rett ut. Anonymkode: 2e2f6...488
AnonymBruker Skrevet 20. mai #33 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For meg (som kvinne) er det ganske tydelig at de emojiene betyr: jeg er hypp, men for sjenert til å si det rett ut. Anonymkode: 2e2f6...488 På et direkte spørsmål om du vil ta en kaffe? Det gir null mening Anonymkode: d1fd2...b72 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #34 Skrevet 20. mai GlitrendeSjokolade skrev (5 timer siden): Det er ikke mange gutter som blir fedre som 16 åring. Kan heller si storebroren hennes. Det er heller ingenting galt med 22 år og 38 år. 22 år gamle jenter er ikke barn mer. Begge er voksne. Det viktigste er at de har det fint sammen og er forelsket i hverandre. Med slike emojier virker det som at hun er hypp på han. Ei 22 åring er voksen nok til å velge selv hvem hun skal date, flørte med og ha sex med. Du motsier deg selv her. Først kaller du henne et barn for så å si hun ikke er et barn. News Flash: jenter er per definisjon et barn. En 22-åring er en kvinne. Anonymkode: b820f...e67 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #35 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For meg (som kvinne) er det ganske tydelig at de emojiene betyr: jeg er hypp, men for sjenert til å si det rett ut. Anonymkode: 2e2f6...488 Ikke på et direktespørsmål. Da er det et unnvikende svar. Anonymkode: b820f...e67 1 2
GlitrendeSjokolade Skrevet 20. mai #36 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du motsier deg selv her. Først kaller du henne et barn for så å si hun ikke er et barn. News Flash: jenter er per definisjon et barn. En 22-åring er en kvinne. Anonymkode: b820f...e67 Nei jeg sier at 22 år gamle jenter ikke er barn. Har aldri sagt at hun er ett barn? Når skrev jeg det? Skjønte ikke hva du mente her.
AnonymBruker Skrevet 21. mai #37 Skrevet 21. mai Sikker på hun ikke er lettere utviklingshemmet Anonymkode: 25f69...a54 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #38 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): For meg (som kvinne) er det ganske tydelig at de emojiene betyr: jeg er hypp, men for sjenert til å si det rett ut. Anonymkode: 2e2f6...488 Å det er en svært ung reaksjon jeg ikke fprstår hvorfor godt voksne skal like. Det er ekkelt. Anonymkode: 4d101...fec
Hannabanna Skrevet 21. mai #39 Skrevet 21. mai GlitrendeSjokolade skrev (15 timer siden): Det er ikke mange gutter som blir fedre som 16 åring. Kan heller si storebroren hennes. Det er heller ingenting galt med 22 år og 38 år. 22 år gamle jenter er ikke barn mer. Begge er voksne. Det viktigste er at de har det fint sammen og er forelsket i hverandre. Med slike emojier virker det som at hun er hypp på han. Ei 22 åring er voksen nok til å velge selv hvem hun skal date, flørte med og ha sex med. Når ts spør om råd fordi ts ikke forstår meldingene mellom dem og kommunikasjonen fra hennes side vingler mellom å ta kontakt og svare med emojies uten annet tyder det heller på at hun er umoden og ute etter oppmerksomhet. Så spiller aldersforskjellen inn når to mennesker er på veldig forskjellige stadier i livet. Det er ikke ett spørsmål om rett eller galt, det heller for å være grei med ts å råde han til å finne noen nærmere han i alder for å ikke kaste vekk tid på noe som ikke er eller blir noe. 3
Hannabanna Skrevet 21. mai #40 Skrevet 21. mai Lille39 skrev (18 timer siden): Nå Har vi ikke noe mer enn de emojiene du gav å gå etter. Men hvis jeg sender slike. 😈🤭😜 emojier så er det flørting. Liker å tirre og erte litt. Da sendes slike emojier. Men ikke alle forstår den tydeligvis. Du svarer det på spørsmål om å ta en kopp med kaffe? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå