AnonymBruker Skrevet 21. mai #41 Skrevet 21. mai GlitrendeSjokolade skrev (13 timer siden): Er det ikke litt merkelig å komme med slike emojier til menn du ikke er interessert i? Hvorfor svare i det hele tatt hvis det er noen du ikke har lyst å bli kjent med? Hvis folk svarer noen med slike emojier uten at de er interessert så er det ikke rart mange kan misforstå. Fordi mange menn blir ubehagelige når de blir avvist. Noen blir sinte og begynner å stalke deg. Det er tryggere å gjøre det gjennom hinting, så man skåner egoet deres litt. Mindre fare for konflikt da. Spesielt eldre menn kan reagere veldig barnslig og skremmende, tåler ikke å bli avvist Anonymkode: 020cf...034 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #42 Skrevet 21. mai Hannabanna skrev (48 minutter siden): Du svarer det på spørsmål om å ta en kopp med kaffe? Leste ikke den biten Da blir det selvsagt noe annet. Unnvikende svar og et nei. Dessverre betyr det. Anonymkode: 500ae...3db 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #43 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Enig med deg, bortsett fra at det ikke nødvendigvis betyr at hun ikke ønsker noe mer. Anonymkode: 3036e...99d Damer som er ute etter ligg på den måten der, er ikke forholdsmateriale og vil dumpe deg tvert for neste ligg, evt. liggge med flere parallellt. Dropp det. Anonymkode: 60a8a...857 1
Hannabanna Skrevet 21. mai #44 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi mange menn blir ubehagelige når de blir avvist. Noen blir sinte og begynner å stalke deg. Det er tryggere å gjøre det gjennom hinting, så man skåner egoet deres litt. Mindre fare for konflikt da. Spesielt eldre menn kan reagere veldig barnslig og skremmende, tåler ikke å bli avvist Anonymkode: 020cf...034 Nå er det denne kvinnen som tar kontakt med TS, sannsyneligvis for oppmerksomhet. Noen FÅ menn begynner med stalking, som kvinner også nok gjør i like stor grad. Mannen min og jeg hadde en ganske ubehagelig opplevelse med en kvinnelig kollega i fjor av han i fjor. I enkelte settinger, på fylla, julebord osv desverre for mange bli ufine av å bli avvist. Men én ting er sikkert, å opprettholde kontakt, ta kontakt og pøse på med emojies er ikke en god taktikk om man føler på ubehag av en person.
GlitrendeSjokolade Skrevet 21. mai #45 Skrevet 21. mai Hannabanna skrev (7 timer siden): Når ts spør om råd fordi ts ikke forstår meldingene mellom dem og kommunikasjonen fra hennes side vingler mellom å ta kontakt og svare med emojies uten annet tyder det heller på at hun er umoden og ute etter oppmerksomhet. Så spiller aldersforskjellen inn når to mennesker er på veldig forskjellige stadier i livet. Det er ikke ett spørsmål om rett eller galt, det heller for å være grei med ts å råde han til å finne noen nærmere han i alder for å ikke kaste vekk tid på noe som ikke er eller blir noe. Nå er ikke folk i 20 årene og 30 årene så veldig forskjellige da, og det er ikke veldig stor aldersforskjell. Det viktigste er at de begge vil det samme. Om det er flørting, sex eller dating og forhold. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fordi mange menn blir ubehagelige når de blir avvist. Noen blir sinte og begynner å stalke deg. Det er tryggere å gjøre det gjennom hinting, så man skåner egoet deres litt. Mindre fare for konflikt da. Spesielt eldre menn kan reagere veldig barnslig og skremmende, tåler ikke å bli avvist Anonymkode: 020cf...034 Det er i hvert fall ikke lurt å komme med slike forelskelse og flørte smileyer hvis noen ikke vil møte og ha kontakt med en person. Det gir helt feil signaler. Når hun sender en forelskelse og flørte smiley tenker jeg at hun er hypp på han og vil noe mer.
Hannabanna Skrevet 21. mai #46 Skrevet 21. mai GlitrendeSjokolade skrev (34 minutter siden): Nå er ikke folk i 20 årene og 30 årene så veldig forskjellige da, og det er ikke veldig stor aldersforskjell. Det viktigste er at de begge vil det samme. Om det er flørting, sex eller dating og forhold. Ja og det er jo ganske tydelig her at de ikke en gang forstår om den andre vil noe eller klarer å kommunisere normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #47 Skrevet 21. mai GlitrendeSjokolade skrev (52 minutter siden): Nå er ikke folk i 20 årene og 30 årene så veldig forskjellige da, og det er ikke veldig stor aldersforskjell. Det viktigste er at de begge vil det samme. Om det er flørting, sex eller dating og forhold. Det er i hvert fall ikke lurt å komme med slike forelskelse og flørte smileyer hvis noen ikke vil møte og ha kontakt med en person. Det gir helt feil signaler. Når hun sender en forelskelse og flørte smiley tenker jeg at hun er hypp på han og vil noe mer. Når man spør om noen ønsker å ta en kaffe, og får masse emojies tilbake i stedet for et klart "ja", bør man ta hintet... Anonymkode: 020cf...034 3
GlitrendeSjokolade Skrevet 21. mai #48 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når man spør om noen ønsker å ta en kaffe, og får masse emojies tilbake i stedet for et klart "ja", bør man ta hintet... Anonymkode: 020cf...034 Med slike emojier er jo hintet flørting. Kanskje personen ikke vil ta en kaffe, men det er jo tydelig at hun vil noe annet med han. Vil folk at andre skal ta hintet, at hun eller han ikke vil møte en person, så får hun eller han svare ordentlig eller i det minste bruke andre emojier. Ikke flørte. Sier seg selv at folk som ikke kjenner hverandre kan misforstå det.
AnonymBruker Skrevet 21. mai #49 Skrevet 21. mai GlitrendeSjokolade skrev (Akkurat nå): Med slike emojier er jo hintet flørting. Kanskje personen ikke vil ta en kaffe, men det er jo tydelig at hun vil noe annet med han. Vil folk at andre skal ta hintet, at hun eller han ikke vil møte en person, så får hun eller han svare ordentlig eller i det minste bruke andre emojier. Ikke flørte. Sier seg selv at folk som ikke kjenner hverandre kan misforstå det. Så min 17år gamle niese flørter med meg når hun sender slike emojis? Dagens unge har nok et helt annet forhold til emojis enn oss eldre, og bruker de på en annen måte. Anonymkode: 53b21...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #50 Skrevet 21. mai GlitrendeSjokolade skrev (4 minutter siden): Med slike emojier er jo hintet flørting. Kanskje personen ikke vil ta en kaffe, men det er jo tydelig at hun vil noe annet med han. Vil folk at andre skal ta hintet, at hun eller han ikke vil møte en person, så får hun eller han svare ordentlig eller i det minste bruke andre emojier. Ikke flørte. Sier seg selv at folk som ikke kjenner hverandre kan misforstå det. Typisk treig mann som ser det han vil se... Pikkstyrt ønsketenkning! Nei, disse emojiene er ikke flørting, nei hun vil ikke nødvendigvis pule. Hun er jo direkte unnvikende. Når man spør noen om de vil ta en kaffe og de ikke sier ja, er svaret nei. Anonymkode: 020cf...034 1 2
GlitrendeSjokolade Skrevet 21. mai #51 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så min 17år gamle niese flørter med meg når hun sender slike emojis? Dagens unge har nok et helt annet forhold til emojis enn oss eldre, og bruker de på en annen måte. Anonymkode: 53b21...6a8 Er det ikke snakk om en date her da? Snakker ikke om emojier til venner, familie, slektninger, og andre kjente. Litt forskjell der. Jeg bruker også emojier. Både hjerter og alle slags emojier. Det er snakk om slike emojier som i hovedinnlegget til en date. Det virker som flørting og hypp på daten. Skjønner virkelig ikke poenget med slike emojier hvis noen ikke er interessert i daten sin likevel. At det skal være så vanskelig å svare nei eller «kan ikke» eller «kanskje en annen gang» til en date hvis han eller hun spør for eksempel om å møtes eller ta en kaffe eller noe, skjønner jeg ikke. Det må være svært sjelden. Derfor tenker jeg at denne kvinnen er hypp på mannen. Derfor sender hun han slike emojier. Regner med de har datet eller har tenkt til å date.
AnonymBruker Skrevet 21. mai #52 Skrevet 21. mai GlitrendeSjokolade skrev (6 minutter siden): Er det ikke snakk om en date her da? Snakker ikke om emojier til venner, familie, slektninger, og andre kjente. Litt forskjell der. Jeg bruker også emojier. Både hjerter og alle slags emojier. Det er snakk om slike emojier som i hovedinnlegget til en date. Det virker som flørting og hypp på daten. Skjønner virkelig ikke poenget med slike emojier hvis noen ikke er interessert i daten sin likevel. At det skal være så vanskelig å svare nei eller «kan ikke» eller «kanskje en annen gang» til en date hvis han eller hun spør for eksempel om å møtes eller ta en kaffe eller noe, skjønner jeg ikke. Det må være svært sjelden. Derfor tenker jeg at denne kvinnen er hypp på mannen. Derfor sender hun han slike emojier. Regner med de har datet eller har tenkt til å date. Kanskje hun ikke liker kaffe eller gamle gubber? Anonymkode: f0851...6f4 2
Hannabanna Skrevet 22. mai #53 Skrevet 22. mai GlitrendeSjokolade skrev (13 timer siden): Er det ikke snakk om en date her da? Snakker ikke om emojier til venner, familie, slektninger, og andre kjente. Litt forskjell der. Jeg bruker også emojier. Både hjerter og alle slags emojier. Det er snakk om slike emojier som i hovedinnlegget til en date. Det virker som flørting og hypp på daten. Skjønner virkelig ikke poenget med slike emojier hvis noen ikke er interessert i daten sin likevel. At det skal være så vanskelig å svare nei eller «kan ikke» eller «kanskje en annen gang» til en date hvis han eller hun spør for eksempel om å møtes eller ta en kaffe eller noe, skjønner jeg ikke. Det må være svært sjelden. Derfor tenker jeg at denne kvinnen er hypp på mannen. Derfor sender hun han slike emojier. Regner med de har datet eller har tenkt til å date. Det at du ikke forstår poenget i hvorfor en annen generasjon bruker emojies er grunnen til at AB skriver rett over her. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Typisk treig mann som ser det han vil se... Pikkstyrt ønsketenkning! Nei, disse emojiene er ikke flørting, nei hun vil ikke nødvendigvis pule. Hun er jo direkte unnvikende. Når man spør noen om de vil ta en kaffe og de ikke sier ja, er svaret nei. Anonymkode: 020cf...034 Du beviser det veldig greit med innlegget ditt. Siden du ikke forstår så må hun være interessert🤦♀️
AnonymBruker Skrevet 22. mai #54 Skrevet 22. mai Jeg tolker det som «jeg gidder ikke skrive ord til deg, og er generelt jævlig kjedelig å kommunisere med» - så jeg gidder som regel ikke svare 🙈 Samme med folk som utelukkende kommuniserer med selfier og GIFs Anonymkode: 18042...69a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå