AnonymBruker Skrevet 20. mai #1 Skrevet 20. mai Betyr det at hun er hypp på en da? Anonymkode: c7b72...4b9
AnonymBruker Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai Hypp på ligg ja. Ikke nødvendigvis noe mer... Anonymkode: d1fd2...b72 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai #4 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hypp på ligg ja. Ikke nødvendigvis noe mer... Anonymkode: d1fd2...b72 Enig med deg, bortsett fra at det ikke nødvendigvis betyr at hun ikke ønsker noe mer. Anonymkode: 3036e...99d
AnonymBruker Skrevet 20. mai #6 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig med deg, bortsett fra at det ikke nødvendigvis betyr at hun ikke ønsker noe mer. Anonymkode: 3036e...99d Ok. Noen ganger kan det være vanskelig å tyde dette tegnspråket til kvinner. Har chattet med henne noen uker. Og hun sender slike emojier. Anonymkode: c7b72...4b9
AnonymBruker Skrevet 20. mai #7 Skrevet 20. mai Det betyr at hun ikke har noe annet å komme med. Ord er ikke hennes sterke side tydeligvis. Anonymkode: b820f...e67 2 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva svarte hun det til? Anonymkode: 4d101...fec F.eks. "Kanskje vi burde møtes for en kopp kaffe engang?" Anonymkode: c7b72...4b9
AnonymBruker Skrevet 20. mai #10 Skrevet 20. mai Hadde jeg svart slik så kunne det like gjerne vært vennskaplig flørt uten at jeg var keen på noe som helst. Anonymkode: f2d3d...65c
Hannabanna Skrevet 20. mai #11 Skrevet 20. mai Hvor gammel er hun/dere? Kan tyde på usikkerhet, for meg synes jeg det virker litt umodent. Hun hadde nok ikke skrevet det om hun ikke var interessert, men det er rimelig vanskelig å tyde.. Eventuelt er hun muligens uerfaren når det gjelder dating og vet ikke helt hvordan hun skal ordlegge seg.
AnonymBruker Skrevet 20. mai #12 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): F.eks. "Kanskje vi burde møtes for en kopp kaffe engang?" Anonymkode: c7b72...4b9 Svarer hun svarer kun "🥰😉😜🤭😊" på et slikt spørsmål? Hvor gamle er dere? Hvis det er i tenårene, så forstår jeg det bedre. Anonymkode: a5423...115 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai #13 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): F.eks. "Kanskje vi burde møtes for en kopp kaffe engang?" Anonymkode: c7b72...4b9 Hadde jeg fått masse tilfeldige emojier hadde jeg tolket det som at hun ikke vil, men ikke tørr si fra. Anonymkode: 99a63...9b4 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai #14 Skrevet 20. mai Hannabanna skrev (11 minutter siden): Hvor gammel er hun/dere? Kan tyde på usikkerhet, for meg synes jeg det virker litt umodent. Hun hadde nok ikke skrevet det om hun ikke var interessert, men det er rimelig vanskelig å tyde.. Eventuelt er hun muligens uerfaren når det gjelder dating og vet ikke helt hvordan hun skal ordlegge seg. Jeg er 38 og hun er 22. Anonymkode: c7b72...4b9
Hannabanna Skrevet 20. mai #15 Skrevet 20. mai (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er 38 og hun er 22. Anonymkode: c7b72...4b9 Det er en stor aldersforskjell, det vet du selv. Dere er på forskjellige stadier i livet og man kan både være veldig moden og erfaren som 22 år eller ikke. Når du ikke forstår meldingene fra henne så ville jeg råde deg til å finne noen nærmere din alder. Du må innse at hvis du som er nesten 40 ikke klarer å kommunisere med ei på 22, så er dere mest sannsynlig på veldig forskjellige stadier i livet. Heller mot å være enig med AB her: (Se neste innlegg). Endret 20. mai av Hannabanna 9 4
Hannabanna Skrevet 20. mai #16 Skrevet 20. mai (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde jeg fått masse tilfeldige emojier hadde jeg tolket det som at hun ikke vil, men ikke tørr si fra. Anonymkode: 99a63...9b4 Skulle vært med i forrige innlegg, gjore en feil her. Men du er 16 år eldre enn henne, så det er stor sannsynlighet for at hun også synes det er en litt ubehagelig situasjon. Endret 20. mai av Hannabanna 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #17 Skrevet 20. mai Hannabanna skrev (2 minutter siden): Det er en stor aldersforskjell, det vet du selv. Dere er på forskjellige stadier i livet og man kan både være veldig moden og erfaren som 22 år eller ikke. Når du ikke forstår meldingene fra henne så ville jeg råde deg til å finne noen nærmere din alder. Du må innse at hvis du som er nesten 40 ikke klarer å kommunisere med ei på 22, så er dere mest sannsynlig på veldig forskjellige stadier i livet. Heller mot å være enig med AB her: Ja du sier noe der. Men det er stort sett hun som sender meldinger først. Har forholdt meg ganske passiv. Hun er veldig veldig pen. Vanskelig å ikke føle seg smigret av oppmerksomheten. Anonymkode: c7b72...4b9
Hannabanna Skrevet 20. mai #18 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja du sier noe der. Men det er stort sett hun som sender meldinger først. Har forholdt meg ganske passiv. Hun er veldig veldig pen. Vanskelig å ikke føle seg smigret av oppmerksomheten. Anonymkode: c7b72...4b9 Forstår at det er smigrende. Men hun virker med umoden og blir smigret av en eldre mann. Mest sannsynelig er dette bortkastet tid, hun kan være usikker og trenger bekreftelsen eller veldig opptatt av oppmerksomhet. Ingenting av dette er positivt dessverre. Kan bare råde deg til å kutte det av, det kommer nok ikke noe ut av dette. Det at hun sender masse emojier tyder på at hun ønsker at du skal være interessert, men det stopper der. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai #19 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): F.eks. "Kanskje vi burde møtes for en kopp kaffe engang?" Anonymkode: c7b72...4b9 Det var det eneste svarer du fikk?? Anonymkode: 0a8b5...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå