AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:27 #1 Del Skrevet tirsdag kl 08:27 Er 38 og masse linjer under øynene. Vet at aldring ikke kan stoppes men ville gjerne ønske at de blir litt mindre synlige. Er ute etter en øyekrem som gir masse fukt og må være fint å bruke under sminke. Har brukt gel fra thomas ruth før. Den var bra men den pleide å smuldre under sminke noe jeg ikke likte Anonymkode: d7c63...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet tirsdag kl 08:47 #2 Del Skrevet tirsdag kl 08:47 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er 38 og masse linjer under øynene. Vet at aldring ikke kan stoppes men ville gjerne ønske at de blir litt mindre synlige. Er ute etter en øyekrem som gir masse fukt og må være fint å bruke under sminke. Har brukt gel fra thomas ruth før. Den var bra men den pleide å smuldre under sminke noe jeg ikke likte Anonymkode: d7c63...315 Jeg liker veldig godt Clinique All About Eyes Rich. Kiehl's Creamy Eye Treatment With Avocado skal også være bra, denne har jeg ikke prøvd selv. Husk også å være nøye med solbeskyttelse dersom du vil forebygge rynker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:27 #3 Del Skrevet tirsdag kl 11:27 Roci skrev (2 timer siden): Jeg liker veldig godt Clinique All About Eyes Rich. Kiehl's Creamy Eye Treatment With Avocado skal også være bra, denne har jeg ikke prøvd selv. Husk også å være nøye med solbeskyttelse dersom du vil forebygge rynker. Takk Skal man bruke vanlig ansikts solkrem under øynene også?? Eller finnes det eget for bruk under øynene? Anonymkode: d7c63...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet tirsdag kl 11:31 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:31 Jeg bruker denne når jeg trenger litt ekstra fukt ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:32 #5 Del Skrevet tirsdag kl 11:32 Vet du hva? Har prøvd all verdens av dyre øyekremer. Denne gruser alle i pris/kvalitet. Etter halvannen måned var dype rynker plutselig veldig nedtonet. https://www.apotera.no/l-oreal-paris-revitalift-eye-cream-15ml?gad_source=1&gad_campaignid=17335835037&gbraid=0AAAAACOHb9Gb3Q156XqSRm7uJIySkdLDf&gclid=EAIaIQobChMIhqz55vixjQMVSCqiAx30LwMCEAQYESABEgLtwPD_BwE Fåes kjøpt på Normal for drøye hundrelappen. Ikke la dere lure av dyre produkter.. Anonymkode: d38c6...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet tirsdag kl 11:42 #6 Del Skrevet tirsdag kl 11:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk Skal man bruke vanlig ansikts solkrem under øynene også?? Eller finnes det eget for bruk under øynene? Anonymkode: d7c63...315 Hvis du tåler din vanlige solkrem, kan du bruke den. Det finnes også egne solkremer for øyepartiet, f.eks. Eucerin Hyaluron-Filler + Elasticity SPF20 Eye Cream Ultrasun Eye Protection SPF30 Korres Yoghurt Sunscreen Face + Eyes Cream SPF50 SkinCeuticals Mineral Eye UV Defense SPF30 Medik8 Advanced Day Total Protect SPF30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:45 #7 Del Skrevet tirsdag kl 11:45 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet du hva? Har prøvd all verdens av dyre øyekremer. Denne gruser alle i pris/kvalitet. Etter halvannen måned var dype rynker plutselig veldig nedtonet. https://www.apotera.no/l-oreal-paris-revitalift-eye-cream-15ml?gad_source=1&gad_campaignid=17335835037&gbraid=0AAAAACOHb9Gb3Q156XqSRm7uJIySkdLDf&gclid=EAIaIQobChMIhqz55vixjQMVSCqiAx30LwMCEAQYESABEgLtwPD_BwE Fåes kjøpt på Normal for drøye hundrelappen. Ikke la dere lure av dyre produkter.. Anonymkode: d38c6...48b Virkelig???? Så glad å høre at det funket for deg ❤️ Jeg kan også gi den en sjanse 😇 Anonymkode: d7c63...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:45 #8 Del Skrevet tirsdag kl 11:45 Avene Anonymkode: ac6f6...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:52 #9 Del Skrevet tirsdag kl 11:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Virkelig???? Så glad å høre at det funket for deg ❤️ Jeg kan også gi den en sjanse 😇 Anonymkode: d7c63...315 Ja. Jeg ble veldig overrasket. Kastet bort tusener av kroner på øyekremer. Fikk tips fra en venninne og denne funker jo veldig bra til en brøkdel av prisen. Sitter med en følelse at endel kosmetikkfirma lurer folk. Og folk innbiller seg det funker bra pga prisen. Dyrt! Da funker det. 😀 Husk å ta bilde før du starter. Etter halvannen mnd ser du forskjellen. 👍 Anonymkode: d38c6...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet tirsdag kl 11:57 #10 Del Skrevet tirsdag kl 11:57 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vet du hva? Har prøvd all verdens av dyre øyekremer. Denne gruser alle i pris/kvalitet. Etter halvannen måned var dype rynker plutselig veldig nedtonet. https://www.apotera.no/l-oreal-paris-revitalift-eye-cream-15ml?gad_source=1&gad_campaignid=17335835037&gbraid=0AAAAACOHb9Gb3Q156XqSRm7uJIySkdLDf&gclid=EAIaIQobChMIhqz55vixjQMVSCqiAx30LwMCEAQYESABEgLtwPD_BwE Fåes kjøpt på Normal for drøye hundrelappen. Ikke la dere lure av dyre produkter.. Anonymkode: d38c6...48b Vær obs på at denne kremen inneholder et retinoid kalt retinyl palmitate. Det er en veldig populær ingrediens og brukt i mange hudpleieprodukter. Det man bør være obs på, er at retinyl palmitate absorberes veldig sakte av huden og kan, fordi den absorberer tregt, bli eksponert for UV-lys og føre til dannelse av frie radikaler, som kan skade cellene våre. Det anbefales dermed å bruke andre typer retinol esters enn retinyl palmitate. Skulle du allikevel foretrekke denne formen for retinol esters bør produktet brukes kun på kvelden og natten, for å unngå UV-lys. Nylig tilgjengelige data fra en FDA-studie indikerer at retinylpalmitat, når det påføres hud som utsettes for UV-stråling, kan fremskynde utviklingen av hudsvulster og lesjoner. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:03 #11 Del Skrevet tirsdag kl 12:03 Roci skrev (5 minutter siden): Vær obs på at denne kremen inneholder et retinoid kalt retinyl palmitate. Det er en veldig populær ingrediens og brukt i mange hudpleieprodukter. Det man bør være obs på, er at retinyl palmitate absorberes veldig sakte av huden og kan, fordi den absorberer tregt, bli eksponert for UV-lys og føre til dannelse av frie radikaler, som kan skade cellene våre. Det anbefales dermed å bruke andre typer retinol esters enn retinyl palmitate. Skulle du allikevel foretrekke denne formen for retinol esters bør produktet brukes kun på kvelden og natten, for å unngå UV-lys. Nylig tilgjengelige data fra en FDA-studie indikerer at retinylpalmitat, når det påføres hud som utsettes for UV-stråling, kan fremskynde utviklingen av hudsvulster og lesjoner. Jeg vet! Viktig at du sier det. 👍Men ser ikke det som et stort problem siden jeg ofte/nesten alltid bruker store solbriller. Da blir det ikke mye uv-lys. Folk bør være flinke med solbriller. UV-lys er fiende nr 1 om du vil unngå rynker. Anonymkode: d38c6...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet tirsdag kl 12:09 #12 Del Skrevet tirsdag kl 12:09 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet! Viktig at du sier det. 👍Men ser ikke det som et stort problem siden jeg ofte/nesten alltid bruker store solbriller. Da blir det ikke mye uv-lys. Folk bør være flinke med solbriller. UV-lys er fiende nr 1 om du vil unngå rynker. Anonymkode: d38c6...48b UV-stråling er absolutt fiende nr. 1, helt enig Bruk både solkrem og solbriller for å være på den sikre siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:13 #13 Del Skrevet tirsdag kl 12:13 Roci skrev (3 minutter siden): UV-stråling er absolutt fiende nr. 1, helt enig Bruk både solkrem og solbriller for å være på den sikre siden Og caps! Så slipper du de j… rynkene i panna og. 😀 Anonymkode: d38c6...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet tirsdag kl 12:14 #14 Del Skrevet tirsdag kl 12:14 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og caps! Så slipper du de j… rynkene i panna og. 😀 Anonymkode: d38c6...48b Jepp👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:47 #15 Del Skrevet tirsdag kl 16:47 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja. Jeg ble veldig overrasket. Kastet bort tusener av kroner på øyekremer. Fikk tips fra en venninne og denne funker jo veldig bra til en brøkdel av prisen. Sitter med en følelse at endel kosmetikkfirma lurer folk. Og folk innbiller seg det funker bra pga prisen. Dyrt! Da funker det. 😀 Husk å ta bilde før du starter. Etter halvannen mnd ser du forskjellen. 👍 Anonymkode: d38c6...48b Bruker du både på dagen og kvelden? Anonymkode: d7c63...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:04 #16 Del Skrevet onsdag kl 15:04 AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 13.32): Vet du hva? Har prøvd all verdens av dyre øyekremer. Denne gruser alle i pris/kvalitet. Etter halvannen måned var dype rynker plutselig veldig nedtonet. https://www.apotera.no/l-oreal-paris-revitalift-eye-cream-15ml?gad_source=1&gad_campaignid=17335835037&gbraid=0AAAAACOHb9Gb3Q156XqSRm7uJIySkdLDf&gclid=EAIaIQobChMIhqz55vixjQMVSCqiAx30LwMCEAQYESABEgLtwPD_BwE Fåes kjøpt på Normal for drøye hundrelappen. Ikke la dere lure av dyre produkter.. Anonymkode: d38c6...48b Kjøpte i dag ☺️ Skal bruke i kveld. Bruker du på dagen også? Under solkrem? Ts Anonymkode: d7c63...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå