AnonymBruker Skrevet 20. mai #41 Skrevet 20. mai TS' fremferd i denne tråden er jo veldig påfallende. En ting er det at hun ikke tar til seg noen råd eller innspill, bare fortsetter videre med idéen hun ville ta tempen på og fikk beskjed om at virkelig gjør veien til ny jobb lengre, men det er annet her som heller ikke er til å forstå seg på. Noen bemerker med rette at TS svarer usammenhengende i tråden, og svaret er "Det er ikke usammenhengende. Det er to rare ting jeg reagerte på på den arbeidsplassen". Det er noe som er litt off i både språk og innhold her. Anonymkode: 30bc7...267 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai #42 Skrevet 20. mai Jo, jeg fikk et godt råd som jeg tenker å følge. Det er å se det litt an, men tar det for lang tid, må jeg være ærlig, si at sjefen var hyggelig på alle måter, dyktig etc., men at det på slutten skjedde noe som gjør at jeg er usikker på om jeg har referanse. Og fortelle hva. Anonymkode: bcfe9...2b7
AnonymBruker Skrevet 20. mai #43 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jo, jeg fikk et godt råd som jeg tenker å følge. Det er å se det litt an, men tar det for lang tid, må jeg være ærlig, si at sjefen var hyggelig på alle måter, dyktig etc., men at det på slutten skjedde noe som gjør at jeg er usikker på om jeg har referanse. Og fortelle hva. Anonymkode: bcfe9...2b7 Men jeg ga deg et konkret råd om å ta kontakt med NAV. Hva med å følge det? De ønsker også å ha deg i jobb. Anonymkode: 6f269...245
AnonymBruker Skrevet 20. mai #44 Skrevet 20. mai Jeg er konstant i dialog med Nav, jeg. Jeg sender over søknader, ber dem lese gjennom, gi innspill. Anonymkode: bcfe9...2b7
AnonymBruker Skrevet 20. mai #45 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men jeg ga deg et konkret råd om å ta kontakt med NAV. Hva med å følge det? De ønsker også å ha deg i jobb. Anonymkode: 6f269...245 Tror du jeg ikke er idialog med Nav som arbeidssøker????.. Anonymkode: bcfe9...2b7
AnonymBruker Skrevet 20. mai #46 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er konstant i dialog med Nav, jeg. Jeg sender over søknader, ber dem lese gjennom, gi innspill. Anonymkode: bcfe9...2b7 Bra å høre Lykke til! Anonymkode: 6f269...245
AnonymBruker Skrevet 20. mai #47 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror du jeg ikke er idialog med Nav som arbeidssøker????.. Anonymkode: bcfe9...2b7 Nei, det er det da slett ikke alle som er. Har aldri vært i kontakt med nav for å søke arbeid. Anonymkode: 6f269...245 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #48 Skrevet 20. mai Så du lurer egentlig på om du kan bruke denne lederen som referanse, selv om hun kom med noen rare uttalelser om en annen ansatt på slutten av ditt arbeidsforhold, og hva du skal si om denne referansen på intervjuet? Anonymkode: 5511a...a76
AnonymBruker Skrevet 20. mai #49 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tenker at hvis en sier først at en forstår hva en gjør når en drar frem dette på intervju, men at en ble satt i en situasjon der det i realiteten ikke var en reell ansettelse, ble ikke vurdert, og i tillegg ble det benyttet hersketeknikker, og så vise til hva vedkommende faktisk sa. Fundamentalistiske uttalelser ut av det blå, og urimelige. Faktisk sabotasje, så tenker jeg det er helt innafor. En sosial arbeidsgiver skjønner det med en gang. Anonymkode: bcfe9...2b7 Jeg vet ikke helt hvorfor du antar at du vil bli trodd av intervjuer? De vil like gjerne tenke at det er deg det er noe galt med. De forstår at på en eller annen måte har du vært involvert i konflikt. Da er det en risiko å ta å ansette deg. Da vil du tape i konkurranse med de andre søkerne som ikke har noen slik historie å fortelle. Å begynne å gå inn på denne konflikten kan du ikke tjene noen ting på. Ingenting. Anonymkode: be4a0...3ce 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå