Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (12 minutter siden):

Og der beviser du hva du ser etter hos en dame og det er utelukkende overfladiske ting. Hva pokker har ei på 20 noe til felles med en på 50?

Damer er kjempebekymret over om fremmede som dater har noe til felles med hverandre❤️
Så bekymret at de ofte blir opprørt! (Men bare om det er alder som tilsier mangel på noe til felles da. Litt mystisk det)

• Liker 1

Fortsetter under...

AnonymBruker
Maleficenta skrev (19 minutter siden):

Og der beviser du hva du ser etter hos en dame og det er utelukkende overfladiske ting. Hva pokker har ei på 20 noe til felles med en på 50?

Menn liker vakre damer, og damer liker kjekke menn. Man kan si at det er overfladisk av oss menn og kvinner, men sånn er vi (mange av oss) innrettet.

I en god, langvarig relasjon er det veldig mye annet som må på plass, men ofte er man mest interessert i å sjekke om alt det andre er kompatibelt _etter_ at man har bekreftet at det er attraksjon der.

Mange menn synes at ungdommelighet og ynde er attraktivt, og disponerer sine valg ut fra det. Det kan hende at kvinner også synes det, men det kan virke som om kvinner på gruppenivå også prioriterer endel andre faktorer (inntekt, høyde…) som i seg selv er akkurat like overfladiske, men som gjør at de heller går for en litt eldre kar (vanligvis ikke 26 år eldre dog) mot å få noen av de andre tingene på plass.

Jeg vil gjerne gjenta at jeg føler med TS. Det er skikkelig dritt å bli forlatt, og jeg kan ikke forestille meg hvordan det er når man også har barn.

Anonymkode: e2ee4...fe6

• Nyttig 1
AnonymBruker

At mennesker forelsker seg er bare vakkert. På lik linje med at vi skal ha toleranse for at menn kan elske menn, eller kjærlighet på tvers av etnisitet, så bør vi nå ha kommet langt nok til også å heie på par med større aldersforskjell ❤️

Anonymkode: 85b55...6ea

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 10.02):

Var det du eller han som gikk ? Hvorfor ? Hadde dere sex i forholdet, eller holdt du igjen på sexen ?

Anonymkode: dbce1...212

Hei, vil bare informere om at vi lever i 2025 nå. Samfunnet har utviklet seg langt forbi det der du prøver på nå. Les en bok. Se en dokumentar. Bare hyggelig å hjelpe 🙂

Anonymkode: 17f69...d87

AnonymBruker
Stor pike skrev (På 20.5.2025 den 11.35):

Hvorfor tror du at "alle" menn på 50 har ereksjonsvikt? Det stemmer ikke! 

Det er jo den veien der går for alle... festkjeppen er ikke det den var.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er jo den veien der går for alle... festkjeppen er ikke det den var.

Wikipedia nevner fedre på 96 eller 101 år så det er tydeligvis håp. Selv regner jeg med å være død innen den tid.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Siden du ser alt dette via tastaturet til en kvinne som har blitt sammen med en mann som pleide å være sammen med en TS som har skrevet et par poster her inne, kunne du tenke deg å fjerndiagnostisere meg også? Disse evnene synes for gode til å la gå til spille.

Så mannen gikk til en yngre kvinne fordi han ikke kunne få en på sin egen alder? Har du mye erfaring med menn?

Når jeg var 27 trodde jeg en gubbe på 45 var mitt livs kjærlighet. Han hadde en jevnaldrende eks. Boy did i learn av det der. 

Anonymkode: 84d13...bb4

Jeg hadde et forhold til en mann på 50 da jeg selv var 24 år. Det varte ikke fordi jeg ønsket meg barn, og syntes det var flaut at jeg var forelsket i en så "gammel mann". Nå er jeg 40 år og savner ham fremdeles.... 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...