Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Her var det mange sjalu eldre damer😅 Hva er problemet? Dama har vært myndig i 10år. Jeg selv hadde flere barn da jeg var 26 år. Kanskje han har funnet den rette? Selvfølgelig elsker han nok at hun er ung og pen,men so what? Ts får finne seg en yngre mann da om dette er en konkurranse... Med mindre denne mannen er rik og hun er en goldigger så har hun nok sett noe bra i denne 50åringen. Hadde du vært like knust om hun var 50 år? Man blir eldre alle. Hvorfor skulle dette være et problem?

Anonymkode: 106ba...275

For 10år siden var hun ikke konfirmert engang. Vært myndig i kun 6år. 

Anonymkode: 038c2...ff4

• Liker 7
  • Nyttig 2

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvis man er gift og har råd til å bygge hus når man knapt er ferdig med tenårene, representerer man et lite flertall. De fleste ungjenter er verken så rike (rik pappa/sugar daddy?) eller har det så travelt med å bli gamle. 

Hvis du ikke har utviklet deg fra 24 til 41 sier jo det en hel del... Folk flest gjennomgår en hel reise, og lever et helt liv, i det tidsrommet der. Med all livserfaringen, opplevelsene og kunnskapen man tilegner seg på tyve år endrer man seg jo også deretter som menneske... 

Anonymkode: 80d2a...793

Man er ikke ungjente når man er 24. Man er kvinne. 

Anonymkode: 2b5ee...8a8

• Liker 6
AnonymBruker
avent skrev (1 time siden):

Dete er flaut når menn på over 50 år kommer drassende på ungjenter i begynnelsen av 20 årene! 

Han tror nok han har draget, noe sier meg at han har penger ? Eller hun tror han har penger ? Tipper dette er over når hun innser at han er en gammal gubbe og syns at hele greia blir kjedelige.

Fyren er vel mest sannsynlig på alder med hennes egne foreldre.. det pleier å kvele det lille som fantes av følelser fra hennes side😂😂

Trenger ikke å se bra ut eller ha penger. Nok at hun er traumatisert av tidligere opplevelser, har manglet farsfigur i oppveksten eller har andre traumer som gjør henne emosjonelt sårbar.

Anonymkode: c6354...488

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

25 år gamle jenter er generelt usikre og uvitende, og har svært lite å tilby sett opp mot en 50 årings livserfaring, selvinnsikt og kunnskap. Det blir veldig kjedelig, veldig fort. 

Mennene til TS representerer en samfunnsgruppe som generelt sliter enormt psykisk. For de fleste menn på 50+ har kona vært hjørnesteinen i hverdagen og meningen med livet. Når de mister kona faller hele livet deres fra hverandre. 

Jeg tenker at mannen trolig har det veldig vondt, og at han forsøker å kvele disse følelsene ved å ta umodne, penis-styrte livsvalg. 

Det å ha sex med en ung, naiv person er ingen bragd. De fleste unge mennesker er lette å manipulere. 

Anonymkode: 80d2a...793

Når jeg var 24 år var jeg tobarnsmor med  enebolig, god utdannelse og en god jobb. Var leder i FAU i barnehageb, samfunnsengasjert og satt i styret i et politisk parti i kommunen. Jeg var selvsikker og sto stødig på egne bein og hadde nok hatt mer enn nok å tilby en mann på 50, både intellektuelt og fysisk.

Nå var det aldri aktuelt for meg og jeg tror nok ikke det var et valg jeg hadde tatt uansett, men dere MÅ slutte å avskrive 24-åringer som små umodne horeunger uten noe å tilby. 

Anonymkode: 29a81...187

• Liker 10
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har empati for TS at hun mistet sin kjære. Det er et stort tap og sjokk for de fleste.

Når bruddet først er et faktum så spiller det vel ikke så stor rolle hva han foretar seg etterpå? Jeg kan synes at tanken på homofili er litt ekkel, men hva så om partneren velger å gå den veien etter et brudd, det er jo ikke lengre mitt problem?

Mitt råd til TS er å prøve å finne ting som bygger henne opp, og ikke tenke på at mannen kommer tilbake. Jeg vet med meg selv at det er vanskelig, men det hjelper ikke å vemmes over hva han driver med.

Anonymkode: e2ee4...fe6

Jeg tror dette bunner i at mannen har vist seg som en annen enn TS trodde han var. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når jeg var 24 år var jeg tobarnsmor med  enebolig, god utdannelse og en god jobb. Var leder i FAU i barnehageb, samfunnsengasjert og satt i styret i et politisk parti i kommunen. Jeg var selvsikker og sto stødig på egne bein og hadde nok hatt mer enn nok å tilby en mann på 50, både intellektuelt og fysisk.

Nå var det aldri aktuelt for meg og jeg tror nok ikke det var et valg jeg hadde tatt uansett, men dere MÅ slutte å avskrive 24-åringer som små umodne horeunger uten noe å tilby. 

Poenget er at ressurssterke deg på 24 hadde aldri gått for en mann på 50, med ereksjonssvikt, gammeldagse holdninger og slapp kropp. Sånne som deg kan jo få nesten hvem dere vil. 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Her var det mange sjalu eldre damer😅 Hva er problemet? Dama har vært myndig i 10år. Jeg selv hadde flere barn da jeg var 26 år. Kanskje han har funnet den rette? Selvfølgelig elsker han nok at hun er ung og pen,men so what? Ts får finne seg en yngre mann da om dette er en konkurranse... Med mindre denne mannen er rik og hun er en goldigger så har hun nok sett noe bra i denne 50åringen. Hadde du vært like knust om hun var 50 år? Man blir eldre alle. Hvorfor skulle dette være et problem?

Anonymkode: 106ba...275

Hadde du som 26-åring gått for en mann på 50, hvis du kunne velge mellom ham og flere jevnaldrende?

• Liker 4
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Poenget er at ressurssterke deg på 24 hadde aldri gått for en mann på 50, med ereksjonssvikt, gammeldagse holdninger og slapp kropp. Sånne som deg kan jo få nesten hvem dere vil. 

Det kan vel fint være, hvis mannen var tiltrekkende, morsom og intellektuelt engasjerende. Mange her har ekstremt rare oppfatning av både menn og kvinner, utelukkende basert på alder.

Anonymkode: 7340b...a54

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trenger ikke å se bra ut eller ha penger. Nok at hun er traumatisert av tidligere opplevelser, har manglet farsfigur i oppveksten eller har andre traumer som gjør henne emosjonelt sårbar.

Når en man. På 24 har en relasjon med en kvinne på 50 er han også relasjonsskadd med manglende morsfigur i oppveksten eller andre traumer, eller er det bare kvinner som forklares som offer i en slik setting?

• Liker 2
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor tror du at "alle" menn på 50 har ereksjonsvikt? Det stemmer ikke! 

• Liker 6
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Føler med deg. Men utenfra ser det hele ganske tragisk og desperat ut, jeg tror du kommer bedre ut av dette enn han til syvende og sist! 

Anonymkode: 25e42...ec9

Hva er desperat ved det?? Dessuten hvis begge får det de vil ut av det, hvordan er det tragisk?

Endret av Lt.Dan
  • Liker 4
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De infantiliserer kvinnen som en del av deres misandri. Helt standard taktikk.

Anonymkode: 906b1...2f8

• Liker 6
  • Nyttig 2

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tror dette bunner i at mannen har vist seg som en annen enn TS trodde han var. 

Nettopp.

Hadde jeg selv opplevd dette tror jeg følelsen av å være sveket ligger i det faktum at jeg har vært sammen med en fyr som ikke er den jeg trodde han var. Sånn sett føles hele vår sameksistens som falsk og ugyldiggjør hele forholdet. Man kan ikke tenke tilbake på de gode stundene, for brått fremstår eksen som en overfladisk tufs uten dybde. Jeg vil oppriktig lure på om hans valg av meg som partner var en ren overfladisk vurdering fra start til slutt. Og når overflaten falmer er det  ingen verdi igjen i forholdet fra hans side. 

Det er DEN realiteten som ville slått meg. Det handler ikke om misunnelse av et ungdommelig utseende. Jeg har også vært ung og vakker. Been there- done that. Men man håper jo at man finner seg en livspartner som setter pris på deg utover det overfladiske. 

Anonymkode: e7ad0...2ca

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Når jeg har opplevd samlivsbrudd så synes jeg først og fremst at det er fryktelig leit at denne personen ikke (lengre) gjengjelder min kjærlighet, og (dermed) en usikkerhet på at jeg ikke er «bra nok».

Hvorvidt eksen min går videre med en ung mann, gammel mann, en kvinne eller to gyngehester og en ponni er ikke noe som berører meg så mye?

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nettopp.

Hadde jeg selv opplevd dette tror jeg følelsen av å være sveket ligger i det faktum at jeg har vært sammen med en fyr som ikke er den jeg trodde han var. Sånn sett føles hele vår sameksistens som falsk og ugyldiggjør hele forholdet. Man kan ikke tenke tilbake på de gode stundene, for brått fremstår eksen som en overfladisk tufs uten dybde. Jeg vil oppriktig lure på om hans valg av meg som partner var en ren overfladisk vurdering fra start til slutt. Og når overflaten falmer er det  ingen verdi igjen i forholdet fra hans side. 

Det er DEN realiteten som ville slått meg. Det handler ikke om misunnelse av et ungdommelig utseende. Jeg har også vært ung og vakker. Been there- done that. Men man håper jo at man finner seg en livspartner som setter pris på deg utover det overfladiske. 

Anonymkode: e7ad0...2ca

Jeg kan sette pris på en partner ut over det overfladiske men når jeg startet et nytt forhold med en (frem til det) ukjent person så vil jeg heller at det skal starte med noen som er slående vakker enn middels vakker?

Jeg tror ikke at jeg hadde hatt så mye felles med en så ung dame, men rent overfladisk så synes jeg at 24-årige kvinner jevnt over er mer behagelig å hvile øynene på enn 48-åringer.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

...eller at ungjenta er veldig moden, det kan jo også skje.

Tap er det jo tydeligvis for eksen, og det er jo ofte sånn at noens søppel er andres skatt. Og det er jo fint vi er forskjellige. 

Anonymkode: fb4cc...66b

Det er ikke fysisk mulig. 

Anonymkode: 76581...530

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kan sette pris på en partner ut over det overfladiske men når jeg startet et nytt forhold med en (frem til det) ukjent person så vil jeg heller at det skal starte med noen som er slående vakker enn middels vakker?

Jeg tror ikke at jeg hadde hatt så mye felles med en så ung dame, men rent overfladisk så synes jeg at 24-årige kvinner jevnt over er mer behagelig å hvile øynene på enn 48-åringer.

Å det er jo 24 årige menn også. Så derfor vil ikke dette vare. Hun kaster ikke bort lystene sine, dette er en fase.

Anonymkode: 76581...530

• Liker 2
AnonymBruker
Himmelen_91 skrev (5 minutter siden):

Det som e så desperat ved det er at en gammel gris er sammen med en på 24 år. Seriøst 😧 

Vet du hva ordet "desperat" betyr?

Når en mann ligger med noen ut av desperasjon, så er det ikke akuratt kvinner på 24 som popper inn i hodet mitt.

Anonymkode: 906b1...2f8

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...