Gå til innhold

Han har funnet seg ei 26 år yngre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Mange kan nok mene at det er både ekkelt, tragisk og desperat. Men hva om det faktisk er kjærlighet? For det kan jo faktisk skje. Når mennesker går fra hverandre, uanhengig av årsak, så kan det jo skje at den ene går raskere videre med livet når forutsetningene er tilstede.

Jeg tror ikke det nødvendigvis betyr at TS kommer bedre ut av det, det er en skummel vei å bevege seg inn på, det å bli bitter og synes synd på seg selv, smerten blir mer langvarig. Kanskje lurt å søke hjelp for å finne veien videre.

Anonymkode: fb4cc...66b

Hvis det mot formodning er "ekte kjærlighet", så tenker jeg at mannen må være svært umoden uansett, så sånn sett er det fortsatt ikke noe særlig tap. 

Anonymkode: 25e42...ec9

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint for ham.

Anbefaler deg å bare gå videre med livet ditt.

Anonymkode: 906b1...2f8

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det er leit. Men hadde det vært noe bedre om hun var 52?

Anonymkode: e2ee4...fe6

Selvsagt hadde det vært bedre... Når mannen din finner ny dame som nesten er et barn, og kanskje nesten på alder med egne barn, så er det bare EKKELT!

Anonymkode: 19599...ce9

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis det mot formodning er "ekte kjærlighet", så tenker jeg at mannen må være svært umoden uansett, så sånn sett er det fortsatt ikke noe særlig tap. 

Anonymkode: 25e42...ec9

...eller at ungjenta er veldig moden, det kan jo også skje.

Tap er det jo tydeligvis for eksen, og det er jo ofte sånn at noens søppel er andres skatt. Og det er jo fint vi er forskjellige. 

Anonymkode: fb4cc...66b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei.. Jeg og mannen min separerte oss for noen måneder siden men nå har han allerede funnet ei ny. Og hun er 26 år yngre enn han. Han er 50, og hun er 24. Jeg er helt knust. Er ikke mer å si

Anonymkode: 2dfe1...753

Og hva så ? Det er hans liv og fint lite du kan gjøre med det annet enn å ødelegge din egen nattesøvn fordi du tviholder på noe som er historie. 

Alder har ingen betydning i denne sammenheng, du hadde sannsynligvis beklaget deg her inne uansett om den nye var 20`eller 50`. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Selvsagt hadde det vært bedre... Når mannen din finner ny dame som nesten er et barn, og kanskje nesten på alder med egne barn, så er det bare EKKELT!

Ekkelt for hvem? Ikke for de to det gjelder, tydeligvis. Ingen andres meninger er av betydning.

Anonymkode: 906b1...2f8

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hele veien sett tegn til at han henger etter på modenhet?

Anonymkode: cb700...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må bare ta lærdom av dette. Dersom det du "tilfører" forholdet er ungdommelighet og utseende vil det alltid være noen yngre og penere som kan utkonkurrere deg. Har du som kvinne nedprioritert karriere og utvikling for familien AS har du virkelig gått i fella.

Dersom forholdet er basert på partnerskap, samtaler og lojalitet er det langt større sannsynlighet for å holde sammen.

Anonymkode: abd1a...ce5

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har empati for TS at hun mistet sin kjære. Det er et stort tap og sjokk for de fleste.

Når bruddet først er et faktum så spiller det vel ikke så stor rolle hva han foretar seg etterpå? Jeg kan synes at tanken på homofili er litt ekkel, men hva så om partneren velger å gå den veien etter et brudd, det er jo ikke lengre mitt problem?

Mitt råd til TS er å prøve å finne ting som bygger henne opp, og ikke tenke på at mannen kommer tilbake. Jeg vet med meg selv at det er vanskelig, men det hjelper ikke å vemmes over hva han driver med.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Folk må bare ta lærdom av dette. Dersom det du "tilfører" forholdet er ungdommelighet og utseende vil det alltid være noen yngre og penere som kan utkonkurrere deg. Har du som kvinne nedprioritert karriere og utvikling for familien AS har du virkelig gått i fella.

Dersom forholdet er basert på partnerskap, samtaler og lojalitet er det langt større sannsynlighet for å holde sammen.

Anonymkode: abd1a...ce5

Jeg tror ikke at dette er helt korrekt. Dvs partnerskap samtaler og lojalitet er sjelden negativt (for å si det mildt) men som mann kan jeg føle kjærlighet og tenning og ansvar for noen også i et asymmetrisk forhold.

En kvinne som har karriere og lønn har kanskje gode «forhandlingskort» og «exit strategi», men jeg tror på romantisk kjærlighet og ansvar.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stygg måte å beskrive en kvinne på 24 år. "Bare et barn" og "ungjente". På den alderen var jeg ferdig utdannet, gift, gravid og bygde enebolig sammen med mannen min. Er 41 nå, og kjenner at jeg ikke har forandret meg SÅ mye siden jeg var 24 - tok langt mer modne valg da enn hva jeg trenger å gjøre nå.

At en 50-åring går på en 24-åring er ikke så unaturlig eller rart, og det er heller ikke helt bak mål for en kvinne på 24 å tenne på en fyr med livserfaring. Det eneste jeg tenker er negativt er at det virker som om forholdet ble til da TS sin mann fortsatt var gift - han hadde nok allerede hatt en lang affære med denne kvinnen før han valgte å gå. Menn går som oftest TIL noe.

Anonymkode: 43a2b...fd7

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke forstå hva som er ekkelt med aldersforskjell.

Hvis begge er ok med aldersforskjellen, er det vel helt greit?

Og hva har en eks med mannens nye valg å gjøre?

Jeg vil nok likevel tro at det er en rebound, og at forholdet ikke kommer til å vare pga inkompatibilitet. Men det er som det er. Ikke noe galt i det heller. Og ikke TS sak.

Anonymkode: f58cb...0f2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet går videre. Som voksen og singel mann, så kan han møte hvem han vil, og det er ikke din business 

Anonymkode: 02b8f...2a1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Din subjektive mening er notert. Jeg deler ikke den.

Anonymkode: 25a84...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For en stygg måte å beskrive en kvinne på 24 år. "Bare et barn" og "ungjente". På den alderen var jeg ferdig utdannet, gift, gravid og bygde enebolig sammen med mannen min. Er 41 nå, og kjenner at jeg ikke har forandret meg SÅ mye siden jeg var 24 - tok langt mer modne valg da enn hva jeg trenger å gjøre nå.

At en 50-åring går på en 24-åring er ikke så unaturlig eller rart, og det er heller ikke helt bak mål for en kvinne på 24 å tenne på en fyr med livserfaring.

Enig.

Sitat

Det eneste jeg tenker er negativt er at det virker som om forholdet ble til da TS sin mann fortsatt var gift - han hadde nok allerede hatt en lang affære med denne kvinnen før han valgte å gå. Menn går som oftest TIL noe.

Enig, timingen er mistenkelig. Men selv da, hva skal man gjøre? Fyren har tatt sitt valg, TS gjør klokt i å prioritere seg selv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

At en 50-åring går på en 24-åring er ikke så unaturlig eller rart, og det er heller ikke helt bak mål for en kvinne på 24 å tenne på en fyr med livserfaring. Det eneste jeg tenker er negativt er at det virker som om forholdet ble til da TS sin mann fortsatt var gift - han hadde nok allerede hatt en lang affære med denne kvinnen før han valgte å gå. Menn går som oftest TIL noe.

Hvis man er gift og har råd til å bygge hus når man knapt er ferdig med tenårene, representerer man et lite flertall. De fleste ungjenter er verken så rike (rik pappa/sugar daddy?) eller har det så travelt med å bli gamle. 

Hvis du ikke har utviklet deg fra 24 til 41 sier jo det en hel del... Folk flest gjennomgår en hel reise, og lever et helt liv, i det tidsrommet der. Med all livserfaringen, opplevelsene og kunnskapen man tilegner seg på tyve år endrer man seg jo også deretter som menneske... 

Anonymkode: 80d2a...793

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Enig. Husker ikke folk hvordan det var å være i midten av 20 årene? Da har en vært voksen i mange år allerede. Å rakke slik ned på unge kvinner er bare ekkelt å lese 

Anonymkode: 02b8f...2a1

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og her kommer en mann som veldig gjerne vil legge skylden på TS. For alt menn gjør er egentlig kvinners skyld, ikke sant... 🤠

Hvem som gikk er jo faktisk litt relevant da. Å gå fra partneren, og så bli sinna når vedkommende finner seg en ny, er ganske urimelig. Skal han eller hun liksom bare sitte der etter å ha blitt forlatt?

Anonymkode: 7340b...a54

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du ikke har utviklet deg fra 24 til 41 sier jo det en hel del... Folk flest gjennomgår en hel reise, og lever et helt liv, i det tidsrommet der. Med all livserfaringen, opplevelsene og kunnskapen man tilegner seg på tyve år endrer man seg jo også deretter som menneske... 

Jeg er enig med posteren, jeg føler ikke at jeg har endret meg så mye på et fundamentalt plan på disse årene. Jeg har lært ting og glemt ting, men de fundamentale verdiene som gjør meg til «meg»? De tror jeg er ganske statisk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange sjalu eldre damer😅 Hva er problemet? Dama har vært myndig i 10år. Jeg selv hadde flere barn da jeg var 26 år. Kanskje han har funnet den rette? Selvfølgelig elsker han nok at hun er ung og pen,men so what? Ts får finne seg en yngre mann da om dette er en konkurranse... Med mindre denne mannen er rik og hun er en goldigger så har hun nok sett noe bra i denne 50åringen. Hadde du vært like knust om hun var 50 år? Man blir eldre alle. Hvorfor skulle dette være et problem?

Anonymkode: 106ba...275

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...