Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. Jeg og mannen min separerte oss for noen måneder siden men nå har han allerede funnet ei ny. Og hun er 26 år yngre enn han. Han er 50, og hun er 24. Jeg er helt knust. Er ikke mer å si

Anonymkode: 2dfe1...753

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel tvilsomt at det der kommer til å vare, hvis det er en trøst.

• Liker 39
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er leit. Men hadde det vært noe bedre om hun var 52?

Anonymkode: e2ee4...fe6

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Seff skrev (13 minutter siden):

Det er vel tvilsomt at det der kommer til å vare, hvis det er en trøst.

Ja håper ikke det kommer til å vare..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er leit. Men hadde det vært noe bedre om hun var 52?

Anonymkode: e2ee4...fe6

Ja det hadde det tror jeg

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun kunne vært barnet hans. Det er ekkelt og unaturlig, og det forstår også de involverte. Han føler seg sikkert tom og ensom etter bruddet, og ser nok på det å bli valgt av henne som en ego boost. Kanskje får hun ham til å midlertidig å glemme at han selv er middelaldrende og alene. 

Nyskilte menn på 50+ topper selvmordsstatistikken. Det mannlige egoet er skjørt og takler dårlig motstand. 

Gå videre med hodet hevet. Hans valg av trøstefitte har ingenting med deg å gjøre. 

Anonymkode: 80d2a...793

• Liker 18
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

For en tragisk mann. Du har ikke noe å være knust over. Tenker du skal være glad du er kvitt den gamle grisen. 

Anonymkode: ec475...bb2

• Liker 16
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Føler med deg. Men utenfra ser det hele ganske tragisk og desperat ut, jeg tror du kommer bedre ut av dette enn han til syvende og sist! 

Anonymkode: 25e42...ec9

Mange kan nok mene at det er både ekkelt, tragisk og desperat. Men hva om det faktisk er kjærlighet? For det kan jo faktisk skje. Når mennesker går fra hverandre, uanhengig av årsak, så kan det jo skje at den ene går raskere videre med livet når forutsetningene er tilstede.

Jeg tror ikke det nødvendigvis betyr at TS kommer bedre ut av det, det er en skummel vei å bevege seg inn på, det å bli bitter og synes synd på seg selv, smerten blir mer langvarig. Kanskje lurt å søke hjelp for å finne veien videre.

Anonymkode: fb4cc...66b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Så trist. Du får trøste deg med at mannen din er i midtlivskrisa. Vil bare ha en ung snuppe å knulle på, som selvfølgelig kommer til å dumpe han etter en stund. 

Anonymkode: 9ed1f...c56

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hei.. Jeg og mannen min separerte oss for noen måneder siden men nå har han allerede funnet ei ny. Og hun er 26 år yngre enn han. Han er 50, og hun er 24. Jeg er helt knust. Er ikke mer å si

Var det du eller han som gikk ? Hvorfor ? Hadde dere sex i forholdet, eller holdt du igjen på sexen ?

Anonymkode: dbce1...212

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Rett deg i ryggen og hev deg over det. Vær glad for at du er kvitt den patetiske sauen🐑👏🏼👏🏼 Bruk heller tiden på å ta vare på deg selv, lev livet og nyt dagene🌸 Hvorfor bruke tid på å tenke på han der??

Anonymkode: 0ceb3...b2a

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja det hadde det tror jeg

hvorfor? Fordi han nå viser seg som en "gammelgris" mens da ville han bare ha erstattet deg? 

Anonymkode: 70b18...ac3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var det du eller han som gikk ? Hvorfor ? Hadde dere sex i forholdet, eller holdt du igjen på sexen ?

Skal du til å fordele skyld nå, med denne utspørringen din?  

Anonymkode: 1c5ed...4c6

• Liker 23
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja håper ikke det kommer til å vare..

Hva er dette å håpe på??

Anonymkode: 25a84...b0c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og her kommer en mann som veldig gjerne vil legge skylden på TS. For alt menn gjør er egentlig kvinners skyld, ikke sant... 🤠

Anonymkode: 80d2a...793

• Liker 19
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Har dere barn? 

Anonymkode: d5f16...158

• Liker 2
Skrevet

Dete er flaut når menn på over 50 år kommer drassende på ungjenter i begynnelsen av 20 årene! 

Han tror nok han har draget, noe sier meg at han har penger ? Eller hun tror han har penger ? Tipper dette er over når hun innser at han er en gammal gubbe og syns at hele greia blir kjedelige.

Fyren er vel mest sannsynlig på alder med hennes egne foreldre.. det pleier å kvele det lille som fantes av følelser fra hennes side😂😂

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
avent skrev (1 minutt siden):

Dete er flaut når menn på over 50 år kommer drassende på ungjenter i begynnelsen av 20 årene! 

Han tror nok han har draget, noe sier meg at han har penger ? Eller hun tror han har penger ? Tipper dette er over når hun innser at han er en gammal gubbe og syns at hele greia blir kjedelige.

Fyren er vel mest sannsynlig på alder med hennes egne foreldre.. det pleier å kvele det lille som fantes av følelser fra hennes side😂😂

Om det er flaut for deg, har vel ingenting å si om ikke dem det gjelder syns det er flaut.

Anonymkode: 25a84...b0c

• Liker 9
Skrevet (endret)

Så du er ikke knust over at dere er separert, bare over at han har funnet seg ei som er mye yngre? Hva håper du på, at du og han skal finne tilbake til hverandre?

Jeg skjønner at det kan være pinlig at exmannen din plukker opp ei så ung kvinne (det sier jo mye om hans kvinnesyn), men knust trenger du ikke å være. Jeg håper du i stedet vil fokusere på å finne en ny mann som er på ditt eget erfarings- og modenhetsnivå.

Endret av Hulderen
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...