Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften tilsier. Noen som har hatt div utfordringer i forholdet og bestemt å flytte fra hverandre? Fant dere tilbake til hverandre og fikk til samlivet og familielivet?

Anonymkode: f862a...9a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Som overskriften tilsier. Noen som har hatt div utfordringer i forholdet og bestemt å flytte fra hverandre? Fant dere tilbake til hverandre og fikk til samlivet og familielivet?

Anonymkode: f862a...9a9

Spørs på grunnen. Om en eller begge jobber for å få det til å virke. I ett forhold må begge gi og ikkr bare ta! Kompromiss. Snakke sammen om ubehagelige ting! Dere må fortelle hverandre hva dere trenger og ønsker av den andre og prøve å møte hverandre der dere kan! Fvk kan  kanskje hjelpe? Noen ganger kan en paude være bra men andre ganger blir pausen til avsluttning!

Anonymkode: 797c7...036

AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: a3e17...415

AnonymBruker
Skrevet

,

Anonymkode: a3e17...415

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og eksen flyttet fra hverandre for 4 år siden. Jeg g spurte han akkurat om hva han tror om å bli kjærester igjen. Han var åpen for tanken. Vi har barn sammen og har holdt kontakt hele veien. Har det veldig hyggelig når vi gjør ting sammen, både med og uten barn. På tidspunktet vi flyttet fra hverandre hadde konfliktene låst seg veldig, men jeg føler at tid og avstand har gjort oss flinkere til å kommunisere. Vi er enige om at vi ikke skal bo sammen om vi prøver igjen. 

Anonymkode: e267d...11b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...