Calaska Skrevet tirsdag kl 06:23 #1 Del Skrevet tirsdag kl 06:23 Jeg har adhd og prøvd ut medisiner, men det har ikke fungert. Hørte at noen faktisk fikk anbefalt ashwaganda i stedet, har noen erfaringer de vil dele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet tirsdag kl 06:26 #2 Del Skrevet tirsdag kl 06:26 Se dokumentaren til Insider så tenker jeg nok du heller vil ha et liv med ADHD. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet tirsdag kl 06:51 Forfatter #3 Del Skrevet tirsdag kl 06:51 Macro skrev (24 minutter siden): Se dokumentaren til Insider så tenker jeg nok du heller vil ha et liv med ADHD. Hvor kan jeg se den? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:13 #4 Del Skrevet tirsdag kl 10:13 Macro skrev (3 timer siden): Se dokumentaren til Insider så tenker jeg nok du heller vil ha et liv med ADHD. Hehe, jeg tror du tenker på Ayahuasca. Det er noe helt annet. Anonymkode: 3cb54...949 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet tirsdag kl 10:14 #5 Del Skrevet tirsdag kl 10:14 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe, jeg tror du tenker på Ayahuasca. Det er noe helt annet. Anonymkode: 3cb54...949 Ja det er meget mulig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet torsdag kl 18:42 Forfatter #6 Del Skrevet torsdag kl 18:42 Macro skrev (På 20.5.2025 den 12.14): Ja det er meget mulig😅 Hva er det da? 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:44 #7 Del Skrevet torsdag kl 18:44 Calaska skrev (Akkurat nå): Hva er det da? 🤣 Auahuasca er naturmedisin, altså psykedelika ☺️ Anonymkode: a7d95...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet torsdag kl 18:45 Forfatter #8 Del Skrevet torsdag kl 18:45 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Auahuasca er naturmedisin, altså psykedelika ☺️ Anonymkode: a7d95...faf Ok. Forøvrig prøvde jeg ashwaganda idag, ble både trøtt og litt urolig. Skal unngå den andre. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:49 #9 Del Skrevet torsdag kl 19:49 Calaska skrev (1 time siden): Ok. Forøvrig prøvde jeg ashwaganda idag, ble både trøtt og litt urolig. Skal unngå den andre. 😅 kom gjerne med mer tilbakemelding når du prøver dette over lengre tid! Anonymkode: 6c96b...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:15 #10 Del Skrevet torsdag kl 20:15 Calaska skrev (På 20.5.2025 den 8.23): Jeg har adhd og prøvd ut medisiner, men det har ikke fungert. Hørte at noen faktisk fikk anbefalt ashwaganda i stedet, har noen erfaringer de vil dele? Hvis de ikke fungerer, bør du vurdere muligheten for at du ikke har ADHD. Hva sier psykiateren din om at medisinen ikke fungerer? Anonymkode: b03f0...8d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:32 #11 Del Skrevet torsdag kl 20:32 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis de ikke fungerer, bør du vurdere muligheten for at du ikke har ADHD. Hva sier psykiateren din om at medisinen ikke fungerer? Anonymkode: b03f0...8d1 Nå er det faktisk ikke slik at medisin fungerer for alle. At medisiner ikke fungerer (gitt at mange forskjellige typer/doseringer er prøvd ut), betyr ikke at man ikke har ADHD. Anonymkode: eb21b...5f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:00 #12 Del Skrevet i går, 11:00 Hei, dette er interessant. Jeg har nettopp startet på dette selv, med ADHD Kombinert type. Jeg sliter med angst, dårlig stress håndtering og hvor jeg også har havnet i et livsløp med stor grad av stress og angst utløsende hendelser. Jeg slitert mye med at kropen er sykt påskrudd, jeg svetter voldsomt, glemmer og roter. Jeg fungerer generellt dårlig i hverdagen og dette skaper problemer spesielt i jobbb Bare etter et par dager så var det som å slå av en bryter med strøm i kroppen. Skuldrene sank, svetten ble mye mindre, tankene og hodet fungerer bedre. Stress og angst i kroppen er vesentlig redusert. Effekten av Ashwaganda vil jeg si er større enn Aduvance for meg. Jeg vurderer faktisk nå å prøve et par uker uken Aduvance for å se den ekte effekten av Aschwaganda Jeg prøver også å gå ned i vekt, og jeg synes jeg allerede kjenner at kroppen fungerer på en annen måte, så om det også påvirker trening og vekt så blir dette sjukt bra.. Vet andre om noe mer info, fordeler eler ulemper her? Anonymkode: 73518...c31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:25 #13 Del Skrevet i går, 12:25 Jeg bruker ashwaganda mot depresjon og angst. Har endret ekstremt mye og angsten er helt borte. Men aner ikke hvordan det funker med ADHD. Calaska skrev (17 timer siden): Ok. Forøvrig prøvde jeg ashwaganda idag, ble både trøtt og litt urolig. Skal unngå den andre. 😅 Blir du trøtt av det så kan du ta rosenrot i tillegg. Funker gull. Anonymkode: 883aa...c87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calaska Skrevet 13 timer siden Forfatter #14 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.5.2025 den 22.15): Hvis de ikke fungerer, bør du vurdere muligheten for at du ikke har ADHD. Hva sier psykiateren din om at medisinen ikke fungerer? Anonymkode: b03f0...8d1 Det er ikke tema for denne tråden, er det vel? 😉 Håper du får en fin dag, med eller uten adhd, psykiater og/eller medisin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden Jeg sverger til lion's mane + ashwaganda! Merkbar effekt på uro og angst Anonymkode: f22cd...ffb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå