AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:00 #1 Del Skrevet tirsdag kl 06:00 Vi er ikke i et FORHOLD forhold, men har datet i 5 uker. Truffet hverandre ca 10 ganger. Vi prater mye på telefon og mye når vi treffes. Prater og prater og prater. De siste 3 datene har vi kysset, ikke noe mer. Han sier han er av typen som trenger tid, vil bli ordentlig kjent, ikke hoppe inn i noe. Ta det saaaaaaaaaakte. Vi legger ingen planer for ny date, han sier bare «vi må prates igjen snart», og det gjør vi jo. Jeg har spurt, i en melding, om vi kan finne på noe en helg. Men det svarte han aldri på, sier bare «vi treffes jo før den tid»…,, Jeg var veldig betatt i starten, kjente på kjemien og ville gjerne kysse han, dette drøyde jo han med. Nå kjenner jeg at jeg begynner å miste gnisten jeg hadde. Det skjer jo ikke noe og jeg mister interessen når han må bruke sååååå lang tid på å finne ut av hva han vil med meg. Jeg vet om jeg liker noen på kort tid. Og tenker at om han var interessert så ville han vært mer på…. Eller er det noen som bare er så trege? Sier han bruker lang tid fordi han har blitt såret før. Orker snart ikke mer, kjenner jeg. Og det er jo kjipt siden praten og alt går bra. Jeg orker bare ikke sløse bort tid på å ikke vite hvor jeg står… Anonymkode: c3b4c...af0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:05 #2 Del Skrevet tirsdag kl 06:05 Det høres ut som han bare vil ha alle muligheter åpne, eller at han allerede er i et forhold. Anonymkode: 4745d...12a 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackRT Skrevet tirsdag kl 06:09 #3 Del Skrevet tirsdag kl 06:09 Dette hadde jeg ikke giddet. Så vage tilbakemeldinger på alt sier vel sitt om interessen. Høres ut som han holder deg på gress mens han fortsatt "sveiper"..beklager.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:37 #4 Del Skrevet tirsdag kl 06:37 Noen vil vente lenge, andre ikke. Damer klager over at menn vil ha sex så tidlig og kjenner på presset, damer klager når de må vente lenge. Slutt å klag, slutt å lure - begynn å gjør det som føles riktig for deg. Om du mister interessen for menn som vil vente, da passer du nok bedre med en mann som ønsker sex tidlig. Du mister interessen på samme måte som disse mennene. Anonymkode: 8de08...442 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:03 #5 Del Skrevet tirsdag kl 08:03 Jeg hadde nok ikke orket det. Anonymkode: a1c85...efa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:22 #6 Del Skrevet tirsdag kl 09:22 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi er ikke i et FORHOLD forhold, men har datet i 5 uker. Truffet hverandre ca 10 ganger. Vi prater mye på telefon og mye når vi treffes. Prater og prater og prater. De siste 3 datene har vi kysset, ikke noe mer. Han sier han er av typen som trenger tid, vil bli ordentlig kjent, ikke hoppe inn i noe. Ta det saaaaaaaaaakte. Vi legger ingen planer for ny date, han sier bare «vi må prates igjen snart», og det gjør vi jo. Jeg har spurt, i en melding, om vi kan finne på noe en helg. Men det svarte han aldri på, sier bare «vi treffes jo før den tid»…,, Jeg var veldig betatt i starten, kjente på kjemien og ville gjerne kysse han, dette drøyde jo han med. Nå kjenner jeg at jeg begynner å miste gnisten jeg hadde. Det skjer jo ikke noe og jeg mister interessen når han må bruke sååååå lang tid på å finne ut av hva han vil med meg. Jeg vet om jeg liker noen på kort tid. Og tenker at om han var interessert så ville han vært mer på…. Eller er det noen som bare er så trege? Sier han bruker lang tid fordi han har blitt såret før. Orker snart ikke mer, kjenner jeg. Og det er jo kjipt siden praten og alt går bra. Jeg orker bare ikke sløse bort tid på å ikke vite hvor jeg står… Anonymkode: c3b4c...af0 De er trege eller du er sykt på? Om du ikke klarer å skjule entusiasmen (mener du har postet om denne karen et par ganger også) kanskje han merker det og blir litt avventende? Det er ikke alle menn som er like interessert i noen man får rett i fanget, alternativt som er mer på enn tiden man har kjent hverandre tilsier. Anonymkode: d9c84...586 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:02 #7 Del Skrevet tirsdag kl 10:02 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen vil vente lenge, andre ikke. Damer klager over at menn vil ha sex så tidlig og kjenner på presset, damer klager når de må vente lenge. Slutt å klag, slutt å lure - begynn å gjør det som føles riktig for deg. Om du mister interessen for menn som vil vente, da passer du nok bedre med en mann som ønsker sex tidlig. Du mister interessen på samme måte som disse mennene. Anonymkode: 8de08...442 Sier meg enig med deg. Dere høres ikke ut som en match. Det er non av rask sex menn du kan finne deg. Anonymkode: 84dac...005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:04 #8 Del Skrevet tirsdag kl 10:04 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): De er trege eller du er sykt på? Om du ikke klarer å skjule entusiasmen (mener du har postet om denne karen et par ganger også) kanskje han merker det og blir litt avventende? Det er ikke alle menn som er like interessert i noen man får rett i fanget, alternativt som er mer på enn tiden man har kjent hverandre tilsier. Anonymkode: d9c84...586 Da er de ikke riktig for hverandre. Det skal ikke være vanskelig, skuespill, klag og styr med riktig. Anonymkode: 84dac...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:21 #9 Del Skrevet tirsdag kl 10:21 Mye mentalgymnastikk på KG når det er mannen som vil ta det sakte! Anonymkode: a96b6...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadeus89 Skrevet tirsdag kl 10:24 #10 Del Skrevet tirsdag kl 10:24 Han er i forhold eller ikke interessert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:32 #11 Del Skrevet tirsdag kl 10:32 Jeg tror ikke dere er på samme sted i ønsker. Det skal ikke være sånn i starten. Anonymkode: 2c95b...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet i går, 05:14 #12 Del Skrevet i går, 05:14 Det er forskjell på å ta det sakte og være trygge på hverandre og at det står stille. Det er meningen at man skal nærme seg hverandre. Jeg ville ikke stresset med det om du så bevegelse, men om det står helt stille og føles tomt ville jeg anbefalt å gå videre. Er han oppriktig interessert kommer han tilbake, hvis ikke var han ikke riktig likevel. Ikke vent på en mann som ikke gir deg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:36 #13 Del Skrevet i går, 06:36 AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 12.21): Mye mentalgymnastikk på KG når det er mannen som vil ta det sakte! Anonymkode: a96b6...d5e Når kvinnen vil ta det sakte handler det om at hun ikke vil holde igjen på sex fordi hun er redd for å bli såret, hvis mannen er en player. Virker ikke som det er problemet her Anonymkode: 30631...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:43 #14 Del Skrevet i går, 06:43 Jeg syns ikke 5 uker er lenge. Du stresser. Anonymkode: 2a1c4...c26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:48 #15 Del Skrevet i går, 06:48 AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 8.00): Nå kjenner jeg at jeg begynner å miste gnisten jeg hadde. Det skjer jo ikke noe og jeg mister interessen når han må bruke sååååå lang tid på å finne ut av hva han vil med meg Og sånn blir mange gode menn valgt bort men jeg skjønner problemet ditt Anonymkode: 09f40...f78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #16 Del Skrevet 20 timer siden Ikke tenke på drt som et forhold før det er det kanskje- nå er dere bekjente Anonymkode: fc9fe...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 20 timer siden #17 Del Skrevet 20 timer siden Ikke rart det strander for mange. Hvor tålmodig ville du vært med han om dere ble i et forhold? Han ønsker kanskje en som er der ‘i gode og dårlige dager’. Mens du forventer action med en gang, hvordan er egentlig historikken din mht menn. Tror du ikke han kan bli såret når dere evt blir sammen og du blir lei etter noen måneder og hiver han ‘på dør’. Du vil kanskje fortsette å ha sex tidlig, og så blir det fort slutt, og sånn fortsetter du kanskje til du har såret andre og blitt såret selv med mange korte forhold. Stakkars dere som dater i dagens samfunn. Man blir såret når det blir slutt. Er han verdt å satse på, har dere like nok verdier? Burde han satse på deg? Eller krever du for mye (uten å vite det, mange kvinner forventer at man skal dekke mange behov.. Kvinner har ofte bedre ressurser enn menn, har lettere for å ha venner, kan forsørge seg selv, kommer seg lettere ‘videre’ fordi de har tilgang til flere følelser enn menn (biologisk). kan du ikke snakke litt flere litt eldre, hør med moren og faren din, tanter, onkler, besteforeldre i.l. Hva mener de du kan forvente, og hva kan du tilby? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ikke tenke på drt som et forhold før det er det kanskje- nå er dere bekjente Anonymkode: fc9fe...cc7 Bekjente? Det er jo helt tullete. Hvor lang tid tenker du man burde sløse bort på å se om en «bekjent» faktisk ønsker et forhold. Man kliner heller ikke med en bekjent….. Men nå har jeg droppet han. Gidder ikke sløse bort tid på menn som ikke vet hva de vil eller med hvem de vil noe. Anonymkode: c3b4c...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Humas skrev (17 timer siden): Ikke rart det strander for mange. Hvor tålmodig ville du vært med han om dere ble i et forhold? Han ønsker kanskje en som er der ‘i gode og dårlige dager’. Mens du forventer action med en gang, hvordan er egentlig historikken din mht menn. Tror du ikke han kan bli såret når dere evt blir sammen og du blir lei etter noen måneder og hiver han ‘på dør’. Du vil kanskje fortsette å ha sex tidlig, og så blir det fort slutt, og sånn fortsetter du kanskje til du har såret andre og blitt såret selv med mange korte forhold. Stakkars dere som dater i dagens samfunn. Man blir såret når det blir slutt. Er han verdt å satse på, har dere like nok verdier? Burde han satse på deg? Eller krever du for mye (uten å vite det, mange kvinner forventer at man skal dekke mange behov.. Kvinner har ofte bedre ressurser enn menn, har lettere for å ha venner, kan forsørge seg selv, kommer seg lettere ‘videre’ fordi de har tilgang til flere følelser enn menn (biologisk). kan du ikke snakke litt flere litt eldre, hør med moren og faren din, tanter, onkler, besteforeldre i.l. Hva mener de du kan forvente, og hva kan du tilby? Jeg har vært i et forhold som varte i 26 år før dette. Et på 10 år før det. Anonymkode: c3b4c...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Høres ut som dere er en dårlig match. Men jeg ville begynt med å fortelle han det du skrev i første innlegg her, og hørt hva han sier til det. Godt mulig at han stepper opp når han hører hva du føler rundt dette. Men ser jo nå at du alt har droppet han. Om dere ikke klarer å kommunisere om sånt så er det jo uansett en dårlig match. Men du bør jo faktisk gi folk en sjanse. Menn er ikke tankelesere, de er faktisk ekstremt dårlige på å skjønne noe som helst uten at de får det servert i klartekst. Så det er viktig å ha det i bakhodet. Vær TYDELIG på hva du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå