AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Hei. Leier en leilighet nå. Utvask er tilsynelatende ikke utført. Isåfall skikkelig dårlig. Og ser ut til å være mugg også, men er det farlig? Fikk høre at noen typer kan være farlig. Skal bo med barn. Hva gjør jeg? Anonymkode: 81e1b...a2b
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Trur jeg veit hvor dette er henn. Ikke flytt inn TS ❗️ Det er mugg på badet, alle vinduene og spesielt soverommet. Har hvert kloakklekasje i leiligheten og stor vannlekkasje på badet. Rett og slett helseskadelig. Her har de prøvd å vaske vekk muggen. Anonymkode: 50f3f...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Hva gjør jeg i forhold til at utvask ikke er utført? Det lukter ekstremt innrøyket. Tenkte det kom til å lukte såpe liksom men neida. Anonymkode: 81e1b...a2b
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trur jeg veit hvor dette er henn. Ikke flytt inn TS ❗️ Det er mugg på badet, alle vinduene og spesielt soverommet. Har hvert kloakklekasje i leiligheten og stor vannlekkasje på badet. Rett og slett helseskadelig. Her har de prøvd å vaske vekk muggen. Anonymkode: 50f3f...cf8 Kan jeg heve leiekontrakten her eller er det forsent? Anonymkode: 81e1b...a2b
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trur jeg veit hvor dette er henn. Ikke flytt inn TS ❗️ Det er mugg på badet, alle vinduene og spesielt soverommet. Har hvert kloakklekasje i leiligheten og stor vannlekkasje på badet. Rett og slett helseskadelig. Her har de prøvd å vaske vekk muggen. Anonymkode: 50f3f...cf8 Er det Telemark? Kan bare si by? Anonymkode: 81e1b...a2b 1
K.B. Skrevet 19. mai #8 Skrevet 19. mai Vask det vekk med en skuresvamp og microfiber klut. Mugg dannes når utluftningen ikke er bra nok. Si ifra til huseier. Nye vinduer med lufteslisse er definitivt den aller beste løsningen, men koster litt da..
AnonymBruker Skrevet 19. mai #9 Skrevet 19. mai Det der ser ut som svartsopp. Farlig, spesielt for barn. IKKE flytt ditt. Du kan ende opp med barn med lungeproblemer (og du). Anonymkode: 303ee...251 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #10 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det der ser ut som svartsopp. Farlig, spesielt for barn. IKKE flytt ditt. Du kan ende opp med barn med lungeproblemer (og du). Anonymkode: 303ee...251 Men kan jeg heve kontrakten da? Er 3 mnd oppsigelse Anonymkode: 81e1b...a2b
AnonymBruker Skrevet 20. mai #11 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men kan jeg heve kontrakten da? Er 3 mnd oppsigelse Anonymkode: 81e1b...a2b Du var på visning? Så du ingenting av dette da? Jeg mener at hvis det er mugg kan du heve kontakten. Ikke flytt inn! Anonymkode: 7d5c8...053 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå