Gå til innhold

Pantelapp, mulig å kansellere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant en pantelapp på parkeringsplassen for en ukes tid siden. Noen har selvfølgelig mistet den.

Det frister å bruke den fordi jeg har skikkelig dårlig råd nå men kan den ha blitt sperret eller noe slik? 

Hadde vært så flaut hvis jeg prøvde å bruke den å det gikk en eller annen alarm i kassen🙈

Anonymkode: d3a51...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lol, nei. Det finnes ingen måte å legge inn en "alarm" på ubrukte pantelapper. Bruk den, du. 

Anonymkode: 21808...a02

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan være brukt. Vi skanner pantelappen i selvskanningskassa, og mister ikke lappen av den grunn. Den går i søpla etterpå.

Tenker det er enkelt å sjekke. Si du fant den hjemme og var usikker på om den var brukt eller ikke.

Anonymkode: d7e47...634

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fant en pantelapp på parkeringsplassen for en ukes tid siden. Noen har selvfølgelig mistet den.

Det frister å bruke den fordi jeg har skikkelig dårlig råd nå men kan den ha blitt sperret eller noe slik? 

Hadde vært så flaut hvis jeg prøvde å bruke den å det gikk en eller annen alarm i kassen🙈

Anonymkode: d3a51...9a3

Hahaha nei det er ikke mulig å kansellere den, men kan være at den har blitt brukt og personen bare kastet den når hen kom ut

Anonymkode: 56fc8...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der jeg handlet før sto det varighet på lappen, det var ofte bare en dag eller to.

Anonymkode: d1e07...7f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Den i kassa tar vel pantelappen når man betaler? Da jeg jobbet i butikk og tok oppgjøret måtte vi telle pantelappene også. Så pantelappen du fant er sikkert ikke brukt. Vet ikke hvordan det er i selvbetjeningskasser siden jeg foretrekker betjente kasser 

Anonymkode: 3938a...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Der jeg handlet før sto det varighet på lappen, det var ofte bare en dag eller to.

Anonymkode: d1e07...7f7

Jeg spurte en gang jeg hadde glemt å bruke den samme dag, mener hun på Rema 1000 sa man hadde to uker på seg til å bruke den.

Anonymkode: 35f18...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Den i kassa tar vel pantelappen når man betaler? Da jeg jobbet i butikk og tok oppgjøret måtte vi telle pantelappene også. Så pantelappen du fant er sikkert ikke brukt. Vet ikke hvordan det er i selvbetjeningskasser siden jeg foretrekker betjente kasser 

Anonymkode: 3938a...5ca

Man kan skanne selv i selvbetjente kasser. Da må man kaste pantelappen selv. 

Anonymkode: de84f...b8b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...