Gå til innhold

Blir så sliten av dating med en mann? Normalt?.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi begynte å prate for to uker siden på chatt. Har truffet han 4 ganger på en uke. Jeg er sliten. Men også interessert. Er dette vanlig å kjenne det slik? 
Jeg blir sliten av livet. Dating med en mann, følelser osv. utmattende 

Anonymkode: 1979b...57e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. kroppen din prøver å fortelle deg at dette ikke er mannen for deg. 

Anonymkode: c21df...6d8

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette vet bare du. I utgangspunktet "skal" vel dating være spennende og gøy, men for veldig mange er det slitsomt, og kan trigge gamle traumer rundt intimitet, tillit osv 

Anonymkode: 097f4...e98

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. kroppen din prøver å fortelle deg at dette ikke er mannen for deg. 

Anonymkode: c21df...6d8

Hva er dette for noe tøv? Man har selvfølgelig tider der det kan føles stressende, utmattende og lista renner. Det er helt normalt

Anonymkode: 6a760...506

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva er dette for noe tøv? Man har selvfølgelig tider der det kan føles stressende, utmattende og lista renner. Det er helt normalt

Anonymkode: 6a760...506

Mange her på forumet elsker å bryte opp par. "misery loves company"

Anonymkode: 47294...d94

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syntes selv det var slitsomt å være betatt/forelsket i voksen-alder... noe som hører ungdommen til tenkte jeg husker jeg. En går konstant rundt med "stress", sjekker mobilen, sender kanskje melding, lurer og engster seg. Hodet blir fullstendig okkupert... om en er betatt i det minste, så slitsomt ja.. :)

Anonymkode: f3d82...d57

AnonymBruker
Skrevet

Fire ganger på en uke er jo slitsomt uansett hvem du treffer, om det er en date, besteforelder, eller bestevenn.

Anonymkode: 6739e...04d

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fire ganger på en uke er jo slitsomt uansett hvem du treffer, om det er en date, besteforelder, eller bestevenn.

Enig, fire ganger på en uke med en person man ikke kjenner så godt er slitsomt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Tror ikke du skal satse på samboerforhold...

Anonymkode: e68d9...fde

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var heftig i starten å møtes fire ganger på en uke. Jeg tenker du rekker ikke å prosessere følelsene dine heller mellom slagene. Jeg skjønner godt du er sliten og dating er jo utmattende bare med én gang også. Usikkerhet, vurderinger og "selge" seg selv, bli kjent osv, så jeg skjønner veldig godt du er sliten. 

Anonymkode: 786e2...518

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...