AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:27 #1 Del Skrevet mandag kl 19:27 Noen her som går på omad? (One meal a day) tenker ikke så mye på vektnedgang men hvordan på virker det helsa di? Anonymkode: 3dc71...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:37 #2 Del Skrevet mandag kl 19:37 Praktiserer ikke veldig strengt, kan ta ett lite mellommåltid på dagtid hvis det er mye aktivitet (skjer kanskje 2-3 ganger i måneden), og frokost noen ganger i helgene om jeg har lengre treningsøkter. Generelt så har jeg mer energi. Jeg er ikke like tung igjennom dagen, jeg er mer opplagt på jobb, har omtrent ingen symptomer etter flere år med ibs. Anonymkode: ca8fb...b64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:39 #3 Del Skrevet mandag kl 19:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Praktiserer ikke veldig strengt, kan ta ett lite mellommåltid på dagtid hvis det er mye aktivitet (skjer kanskje 2-3 ganger i måneden), og frokost noen ganger i helgene om jeg har lengre treningsøkter. Generelt så har jeg mer energi. Jeg er ikke like tung igjennom dagen, jeg er mer opplagt på jobb, har omtrent ingen symptomer etter flere år med ibs. Anonymkode: ca8fb...b64 Samme her. Overgangen er litt har, anbefaler å begynne med oeriodisk faste og gradvis øke daglig. Anonymkode: 93e64...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:45 #4 Del Skrevet mandag kl 19:45 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Noen her som går på omad? (One meal a day) tenker ikke så mye på vektnedgang men hvordan på virker det helsa di? Anonymkode: 3dc71...abe Prøvde omad en periode, men "spisetimen" ble for komplisert å tilpasse livet, så jeg gikk over til tomad i stedet. Har vært livsstilen min de fem siste årene, gjør at jeg ligger på en fin vekt😊 Anonymkode: 99d0b...7bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:24 #5 Del Skrevet tirsdag kl 08:24 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Praktiserer ikke veldig strengt, kan ta ett lite mellommåltid på dagtid hvis det er mye aktivitet (skjer kanskje 2-3 ganger i måneden), og frokost noen ganger i helgene om jeg har lengre treningsøkter. Generelt så har jeg mer energi. Jeg er ikke like tung igjennom dagen, jeg er mer opplagt på jobb, har omtrent ingen symptomer etter flere år med ibs. Anonymkode: ca8fb...b64 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Samme her. Overgangen er litt har, anbefaler å begynne med oeriodisk faste og gradvis øke daglig. Anonymkode: 93e64...8a3 Takk for svar ❤️Hvordan på virket det huden deres? Spesielt ansiktet... Anonymkode: 3dc71...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:36 #6 Del Skrevet tirsdag kl 11:36 Jeg har prøvd, men jeg klarer jo ikke å få i meg 1700 kalorier i ett måltid så det fungerte ikke for meg. Anonymkode: 5aeb6...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:52 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:52 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har prøvd, men jeg klarer jo ikke å få i meg 1700 kalorier i ett måltid så det fungerte ikke for meg. Anonymkode: 5aeb6...c47 Skal man spise kun 1 gang daglig må det være veldig næringstett måltid. 500 gram kjøttdeig er ca 1000 kcal, 3 speilegg ca 250 kcal, smør, avokado, og du har nådd dagsbehovet for kalorier. Jeg hadde måtte trent meg opp for å kunne spise sånn. Anonymkode: c3bd9...3d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:01 #8 Del Skrevet tirsdag kl 20:01 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk for svar ❤️Hvordan på virket det huden deres? Spesielt ansiktet... Anonymkode: 3dc71...abe Det gjør ingen forskjell på meg. Det som betyr noe, er HVA jeg spiser, samme når jeg trykker det i meg. Spiser jeg sunt, kutter sukker og bakst, så er huden min knallfin, som glasshud, jevn hudtone og helt glatt, uten å få noen kviser. Ca 10 dager etter sukker og bakst er reintrodusert i kostholdet, begynner alt å gå til helvete med huden igjen. Ru tekstur, grovere linjer, ujevn hudtone, kviser, rødlig og betent hud rett og slett. Meieriprodukter gjør også det samme, men det inntak jeg generelt lite av uansett. Men ja, det har aktså ingenting å si om jeg følger periodisk faste, OMAD eller når enn jeg spiser det. Hva jeg inntar er spørsmålet. Vanninntak er også vesentlig, men det vet jo alle mtp huden. Anonymkode: 93e64...8a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:22 #9 Del Skrevet fredag kl 13:22 AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 10.24): Takk for svar ❤️Hvordan på virket det huden deres? Spesielt ansiktet... Anonymkode: 3dc71...abe Har ikke merket noe særlig til endringer i huden. Men merker fort at huden blir fet om jeg har spist fettrike måltider. Og er jeg i selskap hvor det er fettrike måltider, alkohol og jeg i tillegg bruker hudsminke, så er jeg nesten garantert å våkne med kvise, selv om jeg renser huden før jeg sovner. Anonymkode: ca8fb...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 13:29 #10 Del Skrevet fredag kl 13:29 AnonymBruker skrev (På 19.5.2025 den 21.27): Noen her som går på omad? (One meal a day) tenker ikke så mye på vektnedgang men hvordan på virker det helsa di? Anonymkode: 3dc71...abe Ja, gjort det noen uker nå 😊 Helsa er ok den. Går mye turer og får mer og mer energi. Går nesten i en slags transe. Er i bedre humør 8g har det bedre psykisk. For å i det heletatt klare det så drikker jeg mye vann med celtic salt og måltidet jeg spiser må være ren mat laget fra bunn av og såpass at jeg blir veldig mett. Hvis ikke går jeg alltid på en smell på kvelden 😅 Hva ønsker du å oppnå med det? Anonymkode: 37ff8...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:09 #11 Del Skrevet fredag kl 14:09 Hvis det skjer noe på kvelden med mat en gang i blant, så spiser jeg da også. Men vanligvis spiser jeg bare middag når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg har jevn energi hele dagen og kjenner ikke sult før jeg kommer hjem. På huden merker jeg ikke noen forskjell på måltidsfrekvens. Der er det mye mer avhengig av HVA jeg spiser, ikke når jeg spiser. Sukker, korn, frøoljer er verstingene. Når jeg spiser bare animalsk så har jeg hydrert porselenshud med jevn hudtone og ingen mørke ringer under øynene. Hvis jeg legger til grønnsaker så får jeg mørke ringer under øynene. Anonymkode: 18673...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå