Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Økonomisk uavhengig på den måten at du ikke hadde trengt å jobbe lenger eller ha noen finansielle bekymringer.

Kvinne, ville du stått støtt sammen med partneren din eller heller levd alene da? 

Anonymkode: 3d320...bb9

Svarer som mann; Nei, det er jo først da det ville åpnet seg muligheter for meg..

AnonymBruker

Tja, hvis jeg var styrtrik så kunne jeg bare ha unge, pene og føyelige kjærester og bytte de ut når de ble 25. Spennende tanke men jeg tror det holder med tanken. Jeg kryper heller opp i senga til hu som har holdt ut med meg i imponerende mange år.

Anonymkode: d75e9...4cd

• Hjerte 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja, hvis jeg var styrtrik så kunne jeg bare ha unge, pene og føyelige kjærester og bytte de ut når de ble 25. Spennende tanke men jeg tror det holder med tanken. Jeg kryper heller opp i senga til hu som har holdt ut med meg i imponerende mange år.

Hva er spennende med å knulle ungdommer? De fleste i begynnelsen av 20-årene har null av interesse å bidra med mentalt 

Anonymkode: 64245...df5

• Liker 1
  • Nyttig 1

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er mulig.  Jeg hadde fiksa og operert både her og der, samt fått meg personlig trener og dratt menn som var 15-20 år yngre.  Hadde vært gøy. 

Anonymkode: e9699...637

Med så mye penger ville du dratt golddiggere uten å måtte selvskade deg med operasjoner. PT kan du skaffe deg av helsemessige grunner uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er mulig.  Jeg hadde fiksa og operert både her og der, samt fått meg personlig trener og dratt menn som var 15-20 år yngre.  Hadde vært gøy. 

Anonymkode: e9699...637

Håper for din del at du troller 😅

Anonymkode: 54c19...a05

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ikke si den tanken høyt hjemme, hilsen kvinne.

Anonymkode: 63427...189

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker

Jeg ville nok blitt singel ja. Ikke fordi jeg ønsker å være det, men fordi ekteskapet er dødt. Siden vi ikke krangler og sånt holder vi sammen av praktiske årsaker for barnas del. De ville måttet bytte skole og flyttet ut av nabolaget dersom vi gikk fra hverandre. 

Anonymkode: 81f70...3b7

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker

Hadde jeg (vi) blitt styrtrik ville vi da hatt mulighet til å kjøpe oss ut av noe av det som skaper konflikter i hverdagen. Vi ville hatt bedre tid til å pleie kjærligheten OG ha alenetid. Vi kunne betalt for hjelp i hus og hage, assistent osv. Hadde ikke forlatt ham for å være singel.

Anonymkode: f768d...521

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ikke si den tanken høyt hjemme, hilsen kvinne.

Anonymkode: 63427...189

Synes hun kan si det, så han kan ta valget om han ønsker å være sammen med henne når han får vite hvem hun egentlig 

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei hvorfor skulle jeg det? 

TS vet ikke. Det er derfor h*n spør og at tråden ble laget. Hadde TS visst dette, ville tråden ikke eksistert

Anonymkode: 12302...d14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...