AnonymBruker Skrevet 20. mai #61 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er spennende med å knulle ungdommer? De fleste i begynnelsen av 20-årene har null av interesse å bidra med mentalt Anonymkode: 64245...df5 De er mer seksuelt attraktive, mer sprudlende, morsommere, mer trivelige og omgås, ofte like moden og vel så det, og de er ikke kjedelige og forutinntatte. Du høres ut som en som ikke hadde fått ligge med deilige 20-åringer uansett og må forsvare det at du kun får gamle damer. Anonymkode: f3295...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #62 Skrevet 20. mai nope, så lenge vi er gift er det mine penger, skilsmisse betyr at jeg må gi fra meg halvparten det utgår.. Anonymkode: 9b206...5b4
AnonymBruker Skrevet 20. mai #63 Skrevet 20. mai Vel jeg er fattig og lever singellivet. Aldri i verden om jeg tar en mann inn i livet bare for å få noe bedre økonomi. Anonymkode: 21a20...f07
AnonymBruker Skrevet 20. mai #64 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tror du folk er i forhold for å få penger da?? Skal jeg love deg at det er mange som er (kvinner) Anonymkode: c022c...421 2
bullehurk Skrevet 20. mai #65 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): De er mer seksuelt attraktive, mer sprudlende, morsommere, mer trivelige og omgås, ofte like moden og vel så det, og de er ikke kjedelige og forutinntatte Helt enig ! Bare at jeg bytter på kjønnene, sex med yngre menn er livets krydder 🤩
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai #66 Skrevet 20. mai Jeg er alene og hadde fortsatt alene og ikke sagt noe som helst om at jeg hadde vunnet til noen. Happy me. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #67 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): De er mer seksuelt attraktive, mer sprudlende, morsommere, mer trivelige og omgås, ofte like moden og vel så det, og de er ikke kjedelige og forutinntatte. Du høres ut som en som ikke hadde fått ligge med deilige 20-åringer uansett og må forsvare det at du kun får gamle damer. Anonymkode: f3295...ca5 Jeg er en kvinne, og synes menn på min egen alder (30 årene) er veldig mye mer interessante enn gutter i 20-åra... De ser ut fjortiser, og oppfører seg på så en umoden måte at det får meg til å føle meg som en overgriper lol. Og ja jeg har prøvd. Foretrekker voksne menn som matcher meg, det føles mer jevnbyrdig Du høres ut som en veldig ung gutt, eller sent utviklet mann, som aldri har elsket/blitt elsket... Det er ingen jenter i 20 årene som kommer til å holde deg i hånden og gråte over deg på dødsleiet. De har tatt pengene dine og reist, lenge før du rekker å bli så gammel. Gamle horebukker dør alene. Rart de ikke forstår det før det er for sent. Hvorfor vil ikke damer på deres egen alder ha dere? Det lurer jeg alltid på, de gangene en gammel trist gubbe prøver seg... Anonymkode: 64245...df5 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai #68 Skrevet 20. mai Nei. Hadde aldri valgt bort livet med samboeren min. Anonymkode: ab010...f05
AnonymBruker Skrevet 20. mai #69 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ingen jenter i 20 årene som kommer til å holde deg i hånden og gråte over deg på dødsleiet. De har tatt pengene dine og reist, lenge før du rekker å bli så gammel. Gamle horebukker dør alene. Rart de ikke forstår det før det er for sent. Anonymkode: 64245...df5 Tenker du at alle kvinner i 20-årene er horer? Eller tenker du bare at sterke ord vil forsterke argumentene dine? Anonymkode: 1cff7...451 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #70 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gamle horebukker dør alene. Rart de ikke forstår det før det er for sent. Det er fullt mulig, men jeg vil heller leve i dag mens jeg har kraft og energi fortsatt. Hva som evt. vil skje de siste årene av mitt liv når jeg er gammel og skrøpelig (hvis jeg blir), får gå sin gang. Ingen vet noe om fremtiden uansett. Kanskje dør jeg i en ulykke i morgen, eller får uhelbredelig kreft om et halvår ?? Liver er nå .... i dag, og det har jeg tenkt å leve til fulle. Anonymkode: c022c...421 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #71 Skrevet 21. mai Jeg skjønner ikke spørsmålet. Hva har det med mannen min å gjøre? Jeg tjener mine egne penger. Anonymkode: 92b1d...c74
AnonymBruker Skrevet 21. mai #72 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 11.21): Jeg er en kvinne, og synes menn på min egen alder (30 årene) er veldig mye mer interessante enn gutter i 20-åra... De ser ut fjortiser, og oppfører seg på så en umoden måte at det får meg til å føle meg som en overgriper lol. Og ja jeg har prøvd. Foretrekker voksne menn som matcher meg, det føles mer jevnbyrdig Du høres ut som en veldig ung gutt, eller sent utviklet mann, som aldri har elsket/blitt elsket... Det er ingen jenter i 20 årene som kommer til å holde deg i hånden og gråte over deg på dødsleiet. De har tatt pengene dine og reist, lenge før du rekker å bli så gammel. Gamle horebukker dør alene. Rart de ikke forstår det før det er for sent. Hvorfor vil ikke damer på deres egen alder ha dere? Det lurer jeg alltid på, de gangene en gammel trist gubbe prøver seg... Anonymkode: 64245...df5 Ja! Skjønner ikke at de ikke kjenner på det. Men det er en del som ikke har ansvarsfølelse eller sosiale følehorn. Anonymkode: 63427...189
AnonymBruker Skrevet 21. mai #73 Skrevet 21. mai Kvinner hadde blitt med mannen. Menn hadde valgt singellivet😌 Anonymkode: 0ed31...6f6
AnonymBruker Skrevet 21. mai #74 Skrevet 21. mai Oh hell yes! Hadde kjøpt ut mannen sånn at jeg og barnet kunne fortsette å bo i huset. Pusse opp og selge det på sikt. Hadde reist masse og nytt tiden ❤️ Anonymkode: 07c4e...187
AnonymBruker Skrevet 22. mai #76 Skrevet 22. mai Hvorfor? Kanskje TS for seg et gammeldagse rockestjerne-liv hvor man kan ligge mye rundt. Jeg er mann og har mer enn nok penger uten at det hjelper noe. Denne frosken blir ingen Prince bare av å få mer penger i banken. Anonymkode: 33cf6...803
AnonymBruker Skrevet 23. mai #77 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 19.5.2025 den 20.21): Økonomisk uavhengig på den måten at du ikke hadde trengt å jobbe lenger eller ha noen finansielle bekymringer. Kvinne, ville du stått støtt sammen med partneren din eller heller levd alene da? Anonymkode: 3d320...bb9 Nei, men jeg hadde valgt å bo alene igjen asap. Hadde håpt at han ville ønske å fortsette forholdet likevel, men om han stilte ultimatum i at vi måtte fortsette å bo sammen ellers var det slutt, hadde jeg måte innse at det var slutt. Jeg har rotet meg inn i felles bolig som har ført til verditap og kluss, så kan ikke dele det opp igjen for om en lag tid, dessverre. Anonymkode: d1b38...07e
Snok1 Skrevet 23. mai #78 Skrevet 23. mai Jeg kan ikke se for meg et liv uten min elskede, men vi ville kanskje fortsatt vært særboere noen år til av samme praktiske årsaker som vi er det i dag.
AnonymBruker Skrevet 23. mai #79 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 20.5.2025 den 7.25): Hilsen incel som prøver å få kvinner til å fremstå i sitt forvrengte bilde. Hvis du faktisk er en kvinne som vurderer kjæresten din slik, er utseendet ditt minste problem. Anonymkode: 87604...d94 Hvorfor det? Det er kjæresten som er sammen med meg av praktiske årsaker. Han som valgte en kvinne av desperasjon, og det skinner gjennom. De tidligere forholdene mine har vært av samme ulla - jeg har alltid blitt tatt til takke med. Da er det lettere å bo alene. Anonymkode: 324e9...977
AnonymBruker Skrevet 23. mai #80 Skrevet 23. mai Nei, men om det forholdet jeg er i dag skulle ende en dag, så skal jeg aldri mer inn i et forhold. Håpløst å bryte ut med unger involvert, men man blir jo bedre kjent med seg selv med tid og stunder, og jeg innser at jeg ikke passer å være i forhold. Alt for stort behov for egentid, trives best uten andre voksenpersoner, og har det som lykkeligst når jeg selv styrer hverdagen. Ungene går så klart foran alt, så jeg blir der jeg er! Anonymkode: 19d2d...ca1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå