AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Økonomisk uavhengig på den måten at du ikke hadde trengt å jobbe lenger eller ha noen finansielle bekymringer. Kvinne, ville du stått støtt sammen med partneren din eller heller levd alene da? Anonymkode: 3d320...bb9
SPOCA Skrevet 19. mai #2 Skrevet 19. mai Jeg hadde ikke valgt singellivet mitt, nei. Jeg kan ikke tenke meg et liv uten min mann. Jeg er ikke sammen med min mann grunnet økonomi og rikdom, men fordi jeg elsker ham og han er min aller bestevenn. Jeg vil selvfølgelig ikke miste en sjelevenn, en livspartner og den jeg elsker høyest her i verden. 5 2 4
Trolltunge Skrevet 19. mai #3 Skrevet 19. mai Da hadde VI blitt søkkrike. Har aldri vært sammen med noen av praktiske årsaker. Kjærlighet eller ikke noe forhold for min del. 3 8
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Nei... Kjæresten min har rimelig elendig økonomi. Anonymkode: 322d9...795 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Nei hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: 54c19...a05 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai Hæ? Hva har det å bli rik med singellivet å gjøre? Tror du folk er i forhold for å få penger da?? 😂 Anonymkode: 64245...df5 9
AnonymBruker Skrevet 19. mai #9 Skrevet 19. mai Hadde jeg blitt styrtrik hadde jeg fortsatt med å jobbe som vanlig. En er ikke bare på jobb for penger, selv om det er en vesentlig del av motivasjonen, en må jo betale regninger etc. Det å ha penger har ikke noe med singel og ikke-singel å gjøre. Men en må jo ha sånn at en klarer seg. Dersom noen føler seg fastklemt i forhold, redd for at en skilsmisse vil påvirke noen i negativ retning, er jo halvparten skilt da. Så det er jo ikke uvanlig. Jeg hadde nok ikke vært sammen med noen bare for pengers skyld. Aller har krav på hjelp under sånne situasjoner. Anonymkode: 9acd8...3fe 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #10 Skrevet 19. mai Nei - jeg elsker jo mannen min. Anonymkode: e4e99...e76 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #11 Skrevet 19. mai Ja, men nå har jeg vært singel i 8 år, og trives. Anonymkode: 96b78...611 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #12 Skrevet 19. mai Jeg velger mannen min hver dag jeg. Så nei. Jeg hadde ikke blitt singel nei. Jeg har ikke endret livsstilen min. Men jeg hadde bygget de to prosjektene vi har tenkt på uten å blunke. Anonymkode: 1209e...4b0 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #13 Skrevet 19. mai Som en allerede singel kvinne å, nei. Håper egentlig det hadde økt sjangsen min å møte noen om jeg var, ja lotto jeg ser på deg som alle andre gjør. Ekte kjærlighet, ikke kjøpt eller lurt. Livet mitt er ikke attraktivt, tror jeg som person er fin for riktig mann, både personlighet og utsendemessig. Anonymkode: 63427...189 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #14 Skrevet 19. mai Ja...er singel og hadde sikkert fortsatt med mine fwb, men ikke blitt sammen med noen permanent. Åssen kunne jeg da vite om det er meg eller pengene mine de velger?? Anonymkode: 2f9a3...c5b 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #15 Skrevet 19. mai Nei, skulle heller kost meg masse med mann, barn og ytterligere familie og venner 🤗😊 Anonymkode: 08ea6...f23 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #16 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja...er singel og hadde sikkert fortsatt med mine fwb, men ikke blitt sammen med noen permanent. Åssen kunne jeg da vite om det er meg eller pengene mine de velger?? Anonymkode: 2f9a3...c5b Er det fordi du er vant til å være nær noen som ikke føler at du tenker det er vanskelig? Jeg er ikke kjempe naiv og vet farene, menmdet er jo gode hjerter i verden og din finns. Anonymkode: 63427...189 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #17 Skrevet 19. mai Jeg er økonomisk uavhengig av typen så det er ikke et problem. Anonymkode: b9c70...41f 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #18 Skrevet 19. mai Hadde ikke endret noe på sivilstatus det, beholder typen så lenge vi har det fint sammen og avslutter hvis vi ikke har det, helt uavhengig av penger. Men jeg ville nok blitt mer kritisk til ny partner hvis jeg først var singel, vært skeptisk til om det var ekte følelser eller bekymringsløs økonomi som trekker. Anonymkode: 596f1...01b 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #19 Skrevet 19. mai Hadde jeg blitt søkkrik hadde jeg skaffet meg hus og hage som jeg ønsker meg, og så hadde jeg reist til utlandet hvor jeg trolig ville fått helsehjelp som kunne gjort meg frisk nok til å komme ut i jobb igjen. Så ville jeg ha bygget opp et senter rundt den aktuelle jobben, som ville bidratt til utvikling for folk og samfunn. Hadde valgt å jobbe så mye jeg da hadde følt for (elsker den jobben jeg dessverre ikke lenger er frisk nok til å gjøre), og så hadde jeg nok prioritert å delta på aktiviteter hvor det ville vært lettere å møte en mann jeg kunne delt livet med, enn hva det er slik livet mitt nå er. Problemstillingen din er mildt sagt merkelig, Ts. Man dropper da ikke en partner pga. penger. Er man sammen med en man elsker, da er ikke det et poeng. Er man sammen med en man ikke elsker og ikke trives med, da gjør man det slutt - uavhengig av hvor mye eller lite penger man selv eller mannen har! (Men hadde jeg før jeg ble søkkrik allerede innsett at jeg ønsket å gjøre det slutt med mannen, så ville jeg ha sørget for at mannen også fikk sin del, slik at også han hadde hatt et lettere liv, som igjen ville ha vært bra for ev. barn vi måtte ha hatt.) Anonymkode: 95f70...426 2 3
Hulderen Skrevet 19. mai #20 Skrevet 19. mai Jeg hadde beholdt mannen min. Det høres helt fantastisk ut å dele et liv uten økonomiske bekymringer med ham. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå