AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Til høsten skal jeg under kniven, men må igjennom litt forberedende først. Jeg har kjøpt inn en del pakker Wasa husmann knekkebrød, og vet hva jeg skal ha av pålegg. Problemet mitt er at jeg jobber i hjemmetjenesten, og kjører barn i barnehage. Til vanlig så rekker jeg ikke å slenge i meg en brødskive om morran en gang, å jeg ser på muligheten av å lage en sjapp shake i stedet. Syns bare shakene på apoteket er så dyre! Noen som har tips til shaker med lavest mulig Kcal innhold? Jeg har tenkt å spise knekkebrød til lunsj og kvelds, siden da har jeg faktisk tid til det. Dere som har tatt slankeoperasjon, hva spiste dere til middag? Nådde dere vektmålet deres før operasjon? Anonymkode: b0e12...ab7
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Skrevet 19. mai Kan jeg spørre hvorfor det er en sånn brå slankekur rett før, eller nå faktisk et halvt år før, slankeoperasjon? Hadde dere klart å slanke dere på egenhånd, så hadde dere vel gjort det istedenfor? Anonymkode: 01e68...28b
AnonymBruker Skrevet 20. mai #3 Skrevet 20. mai Jeg bruker av og tiL Nupo Diet Superpakke, som finnes i ulike smaker. Der ligger pulvere i en stor pose i en boks, det er mange måltider. Synes også de er gode på smak. Ta en scoop med skjeen som følger med og 3 dl vann. Kjapt og greit måltid med proteiner når man trenger å gå ned. De har de som regel på tilbud på Med24. Anonymkode: fe1df...1a0
AnonymBruker Skrevet 20. mai #4 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kan jeg spørre hvorfor det er en sånn brå slankekur rett før, eller nå faktisk et halvt år før, slankeoperasjon? Hadde dere klart å slanke dere på egenhånd, så hadde dere vel gjort det istedenfor? Anonymkode: 01e68...28b Jeg er ikke ts, men man skal gå på lavkalori kur før operasjonen for å gjøre den tryggere og minske fett i buken og rundt indre organer. Anonymkode: 5a308...6bd 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai #5 Skrevet 20. mai Jeg syns Protein sine shaker er de beste av de jeg har smakt til nå Anonymkode: 23d97...9fe
AnonymBruker Skrevet 20. mai #6 Skrevet 20. mai Gikk ned 10kg ved å bytte ut brød med knekkebrød Velg et knekkebrød du liker, ikke fordi du må Anonymkode: 36f05...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Jeg syns de sandwich-knekkebrødene til Wasa (de som er ferdig påsmurt i porsjonspakning) er veldig kjekke sånn på farta! Har alltid noen liggende i veska og på jobb. Aldri vært noe fan av shaker og pulver. Anonymkode: a13d6...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå