Gå til innhold

Fotograf i Stavangerområdet

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan noen anbefale en god fotograf til oss som tar gode bilder, men helst ikke er av de dyreste da budsjettet ikke er så altfor stort? Dere som har giftet dere her i distriktet eller skal gifte dere hvor mye har dere investert i fotograf og i hvilken, det er jo nok av fotografer rundt om som mer enn gjerne vil vise deg både det ene og andre tilbudet akkurat de har.

Hvor lang tid i forveien bør en sikre seg fotograf sånn ca.?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Vi brukte Fotograf Kallen - topp service, flotte bilder og ikke minst en veldig gunstig pris. Vi avtalte møte med ham et år i forveien og sikret oss dermed fotograf for dagen. Mener det har mye å si hvordan dem svarer telefonen når du skal bestille også jeg.

Andre fotografer som venninner har brukt er:

Jeanette Larsen som holder til på Madla

KR Foto på Hinna

Gry Larsen (tror det var det)

Pål Rethz i Sandnes

Mange gode fotografer, samle inn litt priser så har du en god oversikt. Jeg ringte og bad om priser fra hver enkelt og så tok jeg også servicen i betraktning og derfor valgte vi Kallen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har bestilt hos Arild Hjelm. Var innom å såg på hva han hadde gjort tidligere (album/bilder på veggene). Du kan også se hans verk side 102 i bryllupsmagasinet høst/vinter 2002. Han tar tradisjonelle bilder så vel som litt spesielle. De var også veldig hyggelige når jeg ringte. Et pluss for oss var at han holder til like i nærheten (Hinna) av der vi bor og skal gifte oss, slipper å bruke lang til å komme oss dit den store dagen. Ellers så fulgte jeg litt med i avisa, fant bilder jeg likte og såg hvilke fotografer som gikk igjen.

Gifter oss 26 april 2003!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...