Gå til innhold

Menn som bruker ordet elsker fremfor liker, hele tiden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Elsker bildene dine, elsker alt du skriver. Når jeg forteller noe så er det 10 latter smilyer og svarer "elsker det!!" 

Anonymkode: 3456d...fbd

Har også tenkt at noe ikke stemmer. Blir jo falskt når noen umulig kan være så begeistret for absolutt alt.

Tror det hadde gjort meg ubegeistret for å være mer med dem.

Anonymkode: 3afce...507

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva skal være rødt flagg med det? Er vel sånn vedkommende snakker. Om en sier liker eller elsker spiller vel ingen rolle i det store bildet?

Anonymkode: c3c82...26c

Klart det spiller en rolle dersom noen ikke behersker eget språk og bruker ord med annen betydning enn det man mener. Elsker du å kommentere på KG eller liker du det? Begge KAN være rett svar, men førstnevnte burde kvalifisere til tvungen innleggelse mens sistnevnte er helt kurant å si. Folk som bruker veldig kraftige ord for å beskrive hverdagslige følelser er ofte veldig lite genuine, og neppe de skarpeste blant oss heller. 

Anonymkode: 2aa4d...ef5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klart det spiller en rolle dersom noen ikke behersker eget språk og bruker ord med annen betydning enn det man mener. Elsker du å kommentere på KG eller liker du det? Begge KAN være rett svar, men førstnevnte burde kvalifisere til tvungen innleggelse mens sistnevnte er helt kurant å si. Folk som bruker veldig kraftige ord for å beskrive hverdagslige følelser er ofte veldig lite genuine, og neppe de skarpeste blant oss heller. 

Anonymkode: 2aa4d...ef5

De kan elske noe hverdagslig. Å kjenne sola i huden og lukte gresset på våren er hverdagslig, men mange av oss elsker det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

De kan elske noe hverdagslig. Å kjenne sola i huden og lukte gresset på våren er hverdagslig, men mange av oss elsker det. 

Alt dere skriver her er jo en og annen situasjon der dere forklarer at dere liker noe litt mer enn andre ting. Jeg mener en som skriver ordet elsker i omtrent hver setning under chat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Elsker bildene dine, elsker alt du skriver. Når jeg forteller noe så er det 10 latter smilyer og svarer "elsker det!!" 

Hmm det hadde nok gjort at jeg ble litt skeptisk, spesielt elsker alt du skriver 😅

Anonymkode: 878ff...7e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alt dere skriver her er jo en og annen situasjon der dere forklarer at dere liker noe litt mer enn andre ting. Jeg mener en som skriver ordet elsker i omtrent hver setning under chat. 

Ikke stol på den personen, det er rart. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke stol på den personen, det er rart. 

Men herregud, han er vel bare sånn da. Hvorfor skal alle være like?  

Anonymkode: 41d03...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke et dårlig tegn. Jeg elsker flere ting. Sjokolade og Marvel. Jeg liker lakris, men jeg elsker sjokolade. Er bare en måte å snakke på.

Anonymkode: 568db...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Sånn "jeg bare eeeeeeeeeelsker oliven på pizzaen" er i hvert fall rødt flagg for meg.

Anonymkode: ecb4a...7c6

Hvorfor? Fordi oliven er dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ok. Dette var litt anderledes. Jeg fikk også en dårlig følelse nå. Minner om en jeg kjente som lo høyt HAHAHAHA av alt som ble sagt. Men det var ikke morsomt engang. Han skiftet også mening hvis han først var enig med meg eller en annen, men så kom en tredje part inn i rommet og sa noe helt motsatt, og så var kjempe enig. Han bare snakket folk etter munnen og var ikke ekte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg liker veldig godt ananas og oliven på pizza selv men jeg eeeeelsker det ikke.Kona mi elsker jeg.

Anonymkode: b3037...34f

Vel, jeg elsker det. Og jeg elsker mannen min og mammaen mi. Og så elsker jeg å reise og å padle kajakk. Og så elsker jeg kaffe på morgenen og å sove mye. Liker er ikke nok for å beskrive følelsene mine for alt. Jeg liker å spille tennis men ikke like mye som å padle kajakk, da kan jeg ikke si at jeg liker å padle kajakk fordi det beskriver ikke nok hvor mye jeg liker det. 

Anonymkode: 41d03...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...