AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:27 #1 Del Skrevet mandag kl 17:27 Mulig det er noe rart med meg, men å si elsker ditt og elsker datt hver gang man kunne brukt ordet liker. Er det et dårlig tegn tidlig i en bli-kjent-fase? Anonymkode: 3456d...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:31 #2 Del Skrevet mandag kl 17:31 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mulig det er noe rart med meg, men å si elsker ditt og elsker datt hver gang man kunne brukt ordet liker. Er det et dårlig tegn tidlig i en bli-kjent-fase? Anonymkode: 3456d...fbd Hvis du irriterer deg over en så liten bagatell ift en aktuell partner vil jeg vel si det er dårlig tegn og tror det kommer mer. Anonymkode: 23487...4e4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:36 #3 Del Skrevet mandag kl 17:36 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis du irriterer deg over en så liten bagatell ift en aktuell partner vil jeg vel si det er dårlig tegn og tror det kommer mer. Anonymkode: 23487...4e4 Irriterer meg ikke. Var sammen med en som aldri brukte det ordet. Bare lurer på om det går under rødt flagg eller bare en som er veldig positiv Anonymkode: 3456d...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:41 #4 Del Skrevet mandag kl 17:41 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Irriterer meg ikke. Var sammen med en som aldri brukte det ordet. Bare lurer på om det går under rødt flagg eller bare en som er veldig positiv Anonymkode: 3456d...fbd Hva skal være rødt flagg med det? Er vel sånn vedkommende snakker. Om en sier liker eller elsker spiller vel ingen rolle i det store bildet? Anonymkode: c3c82...26c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:48 #5 Del Skrevet mandag kl 17:48 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva skal være rødt flagg med det? Er vel sånn vedkommende snakker. Om en sier liker eller elsker spiller vel ingen rolle i det store bildet? Anonymkode: c3c82...26c Tenkte det kunne være en som er overhyggelig/love bombing Selgettriks 🙈 Anonymkode: 3456d...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:50 #6 Del Skrevet mandag kl 17:50 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkte det kunne være en som er overhyggelig/love bombing Selgettriks 🙈 Anonymkode: 3456d...fbd Du må komme med eksempler. Anonymkode: 878ff...7e1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:53 #7 Del Skrevet mandag kl 17:53 Jobb litt med deg selv før du går inn i et forhold om noe så ubetydelig plager deg Anonymkode: 2086e...97d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:54 #8 Del Skrevet mandag kl 17:54 Sånn "jeg bare eeeeeeeeeelsker oliven på pizzaen" er i hvert fall rødt flagg for meg. Anonymkode: ecb4a...7c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:55 #9 Del Skrevet mandag kl 17:55 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenkte det kunne være en som er overhyggelig/love bombing Selgettriks 🙈 Anonymkode: 3456d...fbd Så hvis jeg sier til en date at jeg elsker pizza, så er det lovebombing? Lær deg hva det betyr før du bruker ordet. Å si man elsker noe er ikke et selgetriks 😅 Anonymkode: 2086e...97d 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:57 #10 Del Skrevet mandag kl 17:57 Dette er nok først og fremst menn som har fått en overdose av amerikansk kulturpåvirkning:)) Anonymkode: d9583...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
test1e Skrevet mandag kl 18:02 #11 Del Skrevet mandag kl 18:02 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mulig det er noe rart med meg, men å si elsker ditt og elsker datt hver gang man kunne brukt ordet liker. Er det et dårlig tegn tidlig i en bli-kjent-fase? Jeg tror ikke jeg har sagt ordet "Elsker" noen gang. Høres litt for alternativt ut spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:57 #12 Del Skrevet i går, 05:57 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Irriterer meg ikke. Var sammen med en som aldri brukte det ordet. Bare lurer på om det går under rødt flagg eller bare en som er veldig positiv Anonymkode: 3456d...fbd Jeg bruker veldig sjelden ordet «elsker». Men en partner som anser bruk av det ordet som rødt flagg ville være et rødt flagg for meg. Anonymkode: 7b6ac...535 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:57 #13 Del Skrevet i går, 06:57 test1e skrev (12 timer siden): Jeg tror ikke jeg har sagt ordet "Elsker" noen gang. Høres litt for alternativt ut spør du meg Takk🤣Nå må jeg tørke kaffe her,den sprutet ut av munnen i det jeg så kommentaren da jeg lo før jeg rakk å svelge. Anonymkode: b3037...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:00 #14 Del Skrevet i går, 07:00 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sånn "jeg bare eeeeeeeeeelsker oliven på pizzaen" er i hvert fall rødt flagg for meg. Anonymkode: ecb4a...7c6 Ufff,jeg hører disse 14tiss bæibsa hater ditt og datt overalt.Må være slitsomt å hate sånn hele tiden. Anonymkode: b3037...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:05 #15 Del Skrevet i går, 07:05 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sånn "jeg bare eeeeeeeeeelsker oliven på pizzaen" er i hvert fall rødt flagg for meg. Anonymkode: ecb4a...7c6 Ja overdreven bruk av ordet da mister det fort betydning. Anonymkode: b3037...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:10 #16 Del Skrevet i går, 07:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja overdreven bruk av ordet da mister det fort betydning. Anonymkode: b3037...34f Hahaha hva er betydningen da og hvorfor kan man ikke elske oliven på pizza? Jeg elsker banan og ananas på pizza. Anonymkode: 41d03...30d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:12 #17 Del Skrevet i går, 07:12 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mulig det er noe rart med meg, men å si elsker ditt og elsker datt hver gang man kunne brukt ordet liker. Er det et dårlig tegn tidlig i en bli-kjent-fase? Anonymkode: 3456d...fbd Hehe! Vi er perfekte for hverandre. Hvis du noensinne hadde hørt elsker fra meg, da hadde du visst at jeg mente det. Anonymkode: 35b2a...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:12 #18 Del Skrevet i går, 07:12 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahaha hva er betydningen da og hvorfor kan man ikke elske oliven på pizza? Jeg elsker banan og ananas på pizza. Anonymkode: 41d03...30d Jeg liker veldig godt ananas og oliven på pizza selv men jeg eeeeelsker det ikke.Kona mi elsker jeg. Anonymkode: b3037...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:25 #19 Del Skrevet i går, 07:25 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hahaha hva er betydningen da og hvorfor kan man ikke elske oliven på pizza? Jeg elsker banan og ananas på pizza. Anonymkode: 41d03...30d Kiwi er det hotte på pizza om dagen Anonymkode: 7b6ac...535 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Du må komme med eksempler. Anonymkode: 878ff...7e1 Elsker bildene dine, elsker alt du skriver. Når jeg forteller noe så er det 10 latter smilyer og svarer "elsker det!!" Anonymkode: 3456d...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå