AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Vi skal flytte til Nes og lurer derfor på hvilken ungdomsskole dere som bor der vil anbefale. Hvordan er ungdommene der? Er det mye bråk, mobbing osv? takknemlig for svar Anonymkode: 7e256...794
Tubaluba Skrevet 19. mai #2 Skrevet 19. mai Runni Ungdomsskole er den største, ligger rett ved sentrum. Vi har vært rimelig fornøyd, og har et barn med behov for tilrettelegging. Vet det har vært en del mobbing ved denne skolen, iallefall tidligere, men det tror jeg det er på alle ungdomsskoler. Har vel mest med alderen på elevene å gjøre. Hører ikke om mye mobbing nå, og jeg har et barn som nok kunne vært utsatt for det. Nettop kommet ny rektor til Runni, vi får se hvordan ting blir videre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Skrevet 19. mai Alle ungdomsskolene i Nes har utfordringer. Fenstad er vel den med verst omdømme. Det er viktig å tenke på at selv om noen ikke trives og har det bra, så trives de aller fleste. Dette er en utfordrende elevgruppe. Det er mye hormoner og flere identitetskriser man skal igjennom disse årene. Jeg kan ikke nevne en eneste ungdomsskole på Øvre Romerike som ikke har mobbing, eller utfordrende elever. Anonymkode: 60d80...d51
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Det er vel ikke bare ungdomskolene i Nes som har utfordringer... https://www.nrk.no/stor-oslo/elev-fraktet-til-sykehus-etter-funn-av-hvitt-pulver-potetgullpose-1.17423760 Anonymkode: 1f6f2...3fe
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Tubaluba skrev (1 time siden): Runni Ungdomsskole er den største, ligger rett ved sentrum. Vi har vært rimelig fornøyd, og har et barn med behov for tilrettelegging. Vet det har vært en del mobbing ved denne skolen, iallefall tidligere, men det tror jeg det er på alle ungdomsskoler. Har vel mest med alderen på elevene å gjøre. Hører ikke om mye mobbing nå, og jeg har et barn som nok kunne vært utsatt for det. Nettop kommet ny rektor til Runni, vi får se hvordan ting blir videre. Takk for svar. Er vel den skolen som er nærmest oss. Er det store klasser? Har også en ungdom med spesielle behov. TS Anonymkode: 7e256...794
Tubaluba Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar. Er vel den skolen som er nærmest oss. Er det store klasser? Har også en ungdom med spesielle behov. TS Anonymkode: 7e256...794 Er vel litt over 20 i de fleste klasser, tror jeg. Mange flinke ansatte på denne skolen, som gir det lille ekstra.
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (På 19.5.2025 den 19.38): Alle ungdomsskolene i Nes har utfordringer. Fenstad er vel den med verst omdømme. Det er viktig å tenke på at selv om noen ikke trives og har det bra, så trives de aller fleste. Dette er en utfordrende elevgruppe. Det er mye hormoner og flere identitetskriser man skal igjennom disse årene. Jeg kan ikke nevne en eneste ungdomsskole på Øvre Romerike som ikke har mobbing, eller utfordrende elever. Anonymkode: 60d80...d51 Det er ikke ungdomsskole i Fenstad. Anonymkode: ad748...9bd 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 23.5.2025 den 20.38): Det er ikke ungdomsskole i Fenstad. Anonymkode: ad748...9bd Tenkte feil, mente vel egentlig Vormsund. Men Fenstad som er en barneskole, er også kjent for et utfordrende miljø på storskolen. Anonymkode: 60d80...d51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå