Gå til innhold

Reiste du mye med kjæresten din før dere fikk barn?

Lucy283

Anbefalte innlegg

Ja, vi reiser så mye som mulig nå som vi har mulighet til det. Kan ikke se for meg hvordan det skal gå med barn i bildet.

Anonymkode: b57bc...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye og mye. Siste året før graviditet var vi på ferie en drøy måned, fordelt på en tur i Sørøst-Asia og en tur i Afrika sør for Sahara. Turer man kan ta med (ikke helt små) barn også, men da ville de fått et litt annet preg. Vi hadde da planer om å begynne å prøve å få barn. Det var derfor et poeng å bare kline litt ekstra til reisemessig fordi vi antok det ville bli langt mer krevende rent logistisk innen ganske kort tid etterpå. Det ble også en liten test av hvor godt vi fungerte på en litt annen arena enn hjemme.

Men ikke noe sånn reise rundt hele jorden før vi får barn-opplegg, altså. Det har vi ikke gjort. Så er jeg glad jeg fikk krysset av et par steder i reiseboka, med bare oss to, også.

Anonymkode: 11342...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiste ikke så mye før vi fikk barn, men reiste land og strand rundt med barna, samt hatt en helg i ny og ne sammen om vi hat fått barnevakt,

Nå er de så store at vi hvertfall har noen turer i året sammen (uten barn), i tillegg til herlige ferier sammem hele gjengen. 

Anonymkode: cc02c...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...