Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var det en stor jobb? 
Hvorfor strøk du, hvis du vil si noe om det? 
Og hvis det er noen sensorer her, hvor dårlig kan en masteroppgave være uten at man stryker?

Hilsen student med veldig dårlig tid og mye igjen av masteroppgaven

Anonymkode: e6dcf...ad3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme, selvom jeg begynner med skrivingen til høsten.

Anonymkode: c2711...8f7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på kull med noen som strøk, de hadde rett og slett for dårlig språk og oppsett. Men du må lese deg opp på regelverket der du går, ikke alle tillater ny innlevering av samme oppgave ved stryk. Nå er jeg sensor og har heldigvis ikke trengt å stryke noen, men mange trekkes ned fordi metoden er svak, de mangler evne til å presentere og drøfte funnene, referanseføringen er dårlig og noen ganger er det lite sammenheng i oppgaven. Du bør også vurdere om det kan være verdt å trekke seg for å levere en bedre oppgave senere.

Anonymkode: b811a...116

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg ha søkt om utvidet studierett og levert i September. I stedenfor å levere noe dårlig. Du risikerer å må skrive en helt ny oppgave.

Jeg skulle egentlig levere den 15. Mai, men jeg tok ikke sjansen på å levere. Oppgaven min var veldig bra i følge masterveileder, men jeg ble ikke ferdig. Så 1 time og 30 min før innleveringsfristen tok jeg kontakt med studieveileder, og meldte jeg meg av emne. Så jeg skal levere i Sep.

Anonymkode: 5bf14...c7a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lot være å levere, da strøyk jeg, og fikk automatisk 6mnd utsettelse. 

Ved vurderingen ble det at jeg strøk grunnet manglende levering tatt med i bedømmelsen, men jeg fikk a likevel.  

Veileder visste selvsagt om dette. 

Dette er rundt 10 år siden og var ved NTNU, så kan godt være reglene har endret seg. 

Anonymkode: 1af29...95c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle :)

Trekkfristen er passert, og jeg vil uansett levere fordi jeg er så utrolig klar for å ha et liv igjen, karakter betyr ingenting for meg så lenge jeg står, og jeg har mulighet til å levere omarbeidet oppgave hvis jeg stryker. 
Derfor har jeg tatt sjangsen. Men har jo selvsagt litt nerver rundt dette. Så det jeg lurer aller mest på nå er vel egentlig hvor dårlig oppgave kan være, uten at jeg stryker.
Men også gjerne høre fra de som har måttet omarbeidet oppgaven siden det er en risiko for at jeg må det. Får man tydelige tilbakemeldinger på hva som må forbedres? 

Anonymkode: e6dcf...ad3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...