AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Jeg skal ha jord til 5 krukker, og fornye litt jord i ei plantekasse. har ikke så mye penger. Kan du anbefale noe billig og bra? Bør den være torvfri?må den gjødsles? Anonymkode: 4c194...81f
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Skrevet 19. mai Hvis det er blomster du skal ha i krukkene, så f.eks: https://www.obsbygg.no/hage-og-utemiljo/planting/plantejord/2261347?v=ObsBygg-7391290750410&_gl=1*hyfdfj*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=CjwKCAjwravBBhBjEiwAIr30VLMXlke8CAT9ltZd83mGoKXoigvzDmlkCS_RPJtDjKY-eGUYK7Yq0hoCduEQAvD_BwE&gbraid=0AAAAADh9tkz66e0ZnMuiZq73Mv9jfdK-J Jeg gjødsler ikke blomster som jeg planter i krukker nei. Men den blomsterjorda er vel som regel gjødslet fra før. Anonymkode: a07bd...8c4
Kamelia83 Skrevet 19. mai #3 Skrevet 19. mai Europris har 5x 40 liter for 200 kr. Så kan du blande inn noe blåkorn, eller litt kugjødselkompost e.l.
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Torv er billig og ofte bra. Torvfri har jeg blandet erfaring med. Den er ofte dårligere enn torv til å holde på fukt. Anonymkode: d6d99...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå