AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:51 #1 Del Skrevet mandag kl 14:51 Jeg ammer både minsten og storebror på 2. når jeg kommer hjem fra jobb er det fullt hylekor fordi begge vil ammes med EN gang. Mannen skjønner ikke hvorfor jeg blir stressa og gretten. Føler meg som ei j***a melkeku råd? Anonymkode: 130cc...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:52 #2 Del Skrevet mandag kl 14:52 Vel… det er et råd som du mest sannsynlig ikke kommer til å like, men ærlig talt… Slutt å amme 2-åringen! Anonymkode: 6e418...192 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:53 #3 Del Skrevet mandag kl 14:53 Slutt å amme 2 åringen. Rett og slett. Anonymkode: 506d2...e25 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:54 #4 Del Skrevet mandag kl 14:54 Få mannen til å ta 2-åringen med på andre ting når du kommer hjem. Gjerne reise bort en helg eller noe slikt at han får litt avstand. Anonymkode: 64eb8...4d2 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:05 #5 Del Skrevet mandag kl 15:05 Minsten prioriteres selvfølgelig. Er det virkelig et spørsmål? 😅 Anonymkode: 0c983...531 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:10 #6 Del Skrevet mandag kl 18:10 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ammer både minsten og storebror på 2. når jeg kommer hjem fra jobb er det fullt hylekor fordi begge vil ammes med EN gang. Mannen skjønner ikke hvorfor jeg blir stressa og gretten. Føler meg som ei j***a melkeku råd? Anonymkode: 130cc...cc0 Klarer du å amme begge samtidig? Her ble det en veldig fin stund når jeg ammet begge samtidig. Anonymkode: 26bb2...c78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Klarer du å amme begge samtidig? Her ble det en veldig fin stund når jeg ammet begge samtidig. Anonymkode: 26bb2...c78 Ja, men de driver og pirker borti hverandre hele tida og erter hverandre. Dessuten får jeg litt klaustrofobi av det om jeg skal være ærlig Anonymkode: 130cc...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men de driver og pirker borti hverandre hele tida og erter hverandre. Dessuten får jeg litt klaustrofobi av det om jeg skal være ærlig Anonymkode: 130cc...cc0 Det er vel strengt tatt bare en av barna som priker borti den andre og erter. Babyen er en baby, og har faktisk forkjørsrett på matfatet. Du liker det ikke, så hvorfor fortsetter du? Nå er det slutt for toåringen. Anonymkode: 6e418...192 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ja, men de driver og pirker borti hverandre hele tida og erter hverandre. Dessuten får jeg litt klaustrofobi av det om jeg skal være ærlig Anonymkode: 130cc...cc0 Så slutt å amme 2 åringen. Anonymkode: 506d2...e25 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden Når neste barn kommer er det den mest naturlige ting i verden at første barnet avvennes. Hvorfor gidder du 🙈 Anonymkode: c466b...5a5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden Hvorfor i alle dager gidder du å amme 2 åringen når du åpenbart ikke har lyst? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Del Skrevet 22 timer siden Du godeste, amme sammenhengende i fire år, er det det som er planen? Anonymkode: 54127...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #13 Del Skrevet 20 timer siden Du vet jo godt at det finnes kun to råd her; enten kutt ut ammingen for én eller begge barna, eller bit tenna sammen og bare gjør det. Alt etter hva du egentlig ønsker. Anonymkode: 02bc9...444 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden trolletråd? hvor gammel er minsten? Anonymkode: 19b59...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden Lizard skrev (1 time siden): Hvorfor i alle dager gidder du å amme 2 åringen når du åpenbart ikke har lyst? Er jo dette hele helsevesenet i Norge legger opp til da. Det skal ammes , gjerne i årevis og for enhver pris. WHO anbefaler vel minst 2 år. Hadde aldri giddet selv, men hva andre gjør får være deres sak. Anonymkode: 707d9...adc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er jo dette hele helsevesenet i Norge legger opp til da. Det skal ammes , gjerne i årevis og for enhver pris. WHO anbefaler vel minst 2 år. Hadde aldri giddet selv, men hva andre gjør får være deres sak. Anonymkode: 707d9...adc Nettopp. Og det skal være bra for å unngå kreft og diverse sykdommer, høyere intelligens etc etc. Så man slutter jo ikke bare å amme fordi man er «lei» Anonymkode: 130cc...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #17 Del Skrevet 19 timer siden I en perfekt verden kan man jo amme barn til de ikke gidder mer, sånn i to - to og et halvtårsalderen? Anonymkode: be279...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nettopp. Og det skal være bra for å unngå kreft og diverse sykdommer, høyere intelligens etc etc. Så man slutter jo ikke bare å amme fordi man er «lei» Anonymkode: 130cc...cc0 Jo. Det gjør man faktisk. Anonymkode: 6e418...192 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden Jeg lurte mest på hva tamde-mamming var. Anonymkode: c1942...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy8 Skrevet 12 timer siden #20 Del Skrevet 12 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er jo dette hele helsevesenet i Norge legger opp til da. Det skal ammes , gjerne i årevis og for enhver pris. WHO anbefaler vel minst 2 år. Hadde aldri giddet selv, men hva andre gjør får være deres sak. Anonymkode: 707d9...adc Det stemmer ikke, Helsenorge anbefaler helamming til 6 mnd. og delamming til 12 mnd. Amming utover det anbefales kun om mor og barn TRIVES med det. WHO sine anbefalinger er sekundære når man bor i Norge, og har spesifikke anbefalinger fra eget lands helsedirektorat. Slutt med tandem amming før du klikker! Endret 12 timer siden av Lillemy8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå