AnonymBruker Skrevet 19. mai #21 Skrevet 19. mai 🥱 Enda en "vi skal shame kvinner for hva de velger å ha på seg"-tråd. Få deg en bedre hobby. Anonymkode: 8a9ff...169 4 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #22 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (36 minutter siden): 🥱 Enda en "vi skal shame kvinner for hva de velger å ha på seg"-tråd. Få deg en bedre hobby. Anonymkode: 8a9ff...169 Hadde menn gått med klær slik at utstyret stod på utstilling hadde det nok blitt kommentert... Anonymkode: cf3f5...af3 9
AnonymBruker Skrevet 19. mai #23 Skrevet 19. mai Med de der tightsene jukser man seg til finere rumpe, fordi de er sydd på en spesiell måte. Men alle over 14 år vet dette. Jeg tenker med meg selv at de som går med slike (og er over 14), har dårlig selvtillit. Det er som at menn skulle gått med treningsbukser som man SER er sydd for å forstørre og forme skrittet. Det er så pinlig. Anonymkode: 1fa17...fba 8
AnonymBruker Skrevet 19. mai #24 Skrevet 19. mai Det er behagelig og synes det er lettere bevege meg når tightsen former seg litt mer etter kroppen 🙂 føler meg også bedre. Er ikke det bare bra at man kan føle seg pen uten at det går utover noen andre? 🙂 Anonymkode: f46f5...59c 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #25 Skrevet 19. mai Moten forandrer seg,det er sikkert! På 90/2000-tallet var det helt krise å gå med trange bukser uten noe over. Enten en lang genser,skjorte,eller en genser knytt rundt livet. Nå går alle,både slanke og ikke så slanke, i tights til hverdags,med korte overdeler til. Anonymkode: 63746...104 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #26 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde menn gått med klær slik at utstyret stod på utstilling hadde det nok blitt kommentert... Anonymkode: cf3f5...af3 Jeg anbefaler holdningen «jeg gir så langt faen i hva andre har på seg, jeg har mye bedre ting å bruke energi på» Anonymkode: 8a9ff...169 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #27 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det behagelig å ha konstante blikk hvilende på rompa også? Anonymkode: cf3f5...af3 Er jo det som er "behagelig",- nemlig å få masse blikk fra mannfolka. Hvordan det føles spiller ingen rolle. Anonymkode: 84f65...213 1
Morpheus Skrevet 20. mai #28 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det jeg undrer meg over er at damene får gå sånn uten problemer på arbeidsplassen, men mannfolka ikke får gå med shorts. Anonymkode: 0ee71...792 Da får vi bare bruke sånn tights da hvis det er innafor. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #29 Skrevet 20. mai Jeg kan ikke si at jeg noensinne har sett dette? Må innrømme at jeg tenker mer om dem som legger seg opp i dette, fremfor at noen faktisk går slik. Det betyr jo at de som har sett dette faktisk stirrer ganske intenst på andre folk. Anonymkode: 8ccfc...841 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #30 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det jeg undrer meg over er at damene får gå sånn uten problemer på arbeidsplassen, men mannfolka ikke får gå med shorts. Anonymkode: 0ee71...792 Tviler på at arbeidsplasser med kleskode lar ansatte gå i gjennomsiktig tights. Anonymkode: effb4...933 6 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #31 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg kan ikke si at jeg noensinne har sett dette? Må innrømme at jeg tenker mer om dem som legger seg opp i dette, fremfor at noen faktisk går slik. Det betyr jo at de som har sett dette faktisk stirrer ganske intenst på andre folk. Anonymkode: 8ccfc...841 NOPE! Du har jo helt omvendt syn. Det er jo de som med vitende og vilje kler seg slik i disse patetiske tightsene, som ønsker å bli beglodd/vurdert som man bør gjøre seg opp noen tanker om! Lurer på hvor du holder til som ikke har sett disse sprade omkring? Ser slike eksempler rett som det er. Anonymkode: 84f65...213 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai #32 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ser trenden for tiden er inntilsittende tights/shorts, gjerne litt gjennomsiktig eller hudfarget som går så langt oppi rompa at man nesten ser helt hjem. Gjør man det fordi det er behagelig eller for å tiltrekke seg blikk? Er litt nysjerrig på hensikten. Anonymkode: cf3f5...af3 Fordi folk liker å vise seg fram.. Ser så teit ut! Skriker etter oppmerksomhet! Anonymkode: f2034...be2 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai #33 Skrevet 20. mai Jeg kunne ikke gått sånn, hater sånn oppmerksomhet på kropp selvom jeg har både slank og veltrent så liker jeg ikke «vise det frem» til alle på senteret. Har litt baggy tshirt som dekker stort sett rumpa og en vanlig sykkelshorts om jeg trener innendørs. Skal jeg løpe utendørs så har jeg en vanlig løpetights uten sånn rompefremhever. Sånn tights er jo for at andre skal se på rompa di for du stirrer jo ikke på din egen rumpe -eller gjør man? Vi har blitt litt ekstra «narsissistiske» etter sosiale medier gjorde sitt inntog -lett å tenke at ting må vises frem. Anonymkode: 90ce3...5e7 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai #34 Skrevet 20. mai Jeg har noen sånne scrunch tights, men bruker de kun når jeg trener hjemme. Brukt på senter én gang, og det ble bare slitsomt. De er faktisk veldig comfy å trene i, det skal sies... Anonymkode: e4078...51a
AnonymBruker Skrevet 20. mai #35 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): NOPE! Du har jo helt omvendt syn. Det er jo de som med vitende og vilje kler seg slik i disse patetiske tightsene, som ønsker å bli beglodd/vurdert som man bør gjøre seg opp noen tanker om! Lurer på hvor du holder til som ikke har sett disse sprade omkring? Ser slike eksempler rett som det er. Anonymkode: 84f65...213 Skal dra tightsen litt ekstra opp i dag i håp om at jeg går forbi en person som deg. Virker jo som dette kan ødelegge hele dagen din, kun basert på et plagg. Skal ta på meg en kort magetopp i tillegg, må få vist frem magemuskler når jeg tross alt har trent dem frem 🙂 Anonymkode: f46f5...59c 2 1
Mei88 Skrevet 20. mai #36 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Alle spriter jo av både før og etter bruk. Men kan du vise til disse studiene? Finner ingen når jeg googler. Anonymkode: ac808...40a Alle spriter? Det er hvertfall ikke sant 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #37 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): NOPE! Du har jo helt omvendt syn. Det er jo de som med vitende og vilje kler seg slik i disse patetiske tightsene, som ønsker å bli beglodd/vurdert som man bør gjøre seg opp noen tanker om! Lurer på hvor du holder til som ikke har sett disse sprade omkring? Ser slike eksempler rett som det er. Anonymkode: 84f65...213 okei, så hvis noen har et oppmerksomhetsbehov, så er jeg nødt til å kortslutte helt og glane alt jeg overhodet makter? Anonymkode: 8ccfc...841 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #38 Skrevet 20. mai Jeg har fin rompe av natur og trening og den ser bra ut i vanlig tights. De som bruker scrunch prøver å jukse til seg finere/ større rompe. Anonymkode: 271d8...3be
AnonymBruker Skrevet 20. mai #39 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har fin rompe av natur og trening og den ser bra ut i vanlig tights. De som bruker scrunch prøver å jukse til seg finere/ større rompe. Anonymkode: 271d8...3be er sminke juks også? Anonymkode: 8ccfc...841 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai #40 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 19.5.2025 den 16.41): Ser trenden for tiden er inntilsittende tights/shorts, gjerne litt gjennomsiktig eller hudfarget som går så langt oppi rompa at man nesten ser helt hjem. Gjør man det fordi det er behagelig eller for å tiltrekke seg blikk? Er litt nysjerrig på hensikten. Anonymkode: cf3f5...af3 Den trenden har vært der i flere år, for enkelte. Men når vinterjakken går av, blir trenden mer synlig. Pent er det ikke. Anonymkode: ea879...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå