AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:33 #1 Del Skrevet mandag kl 14:33 Jeg har problemer med noe på privaten. Er litt deppa. En av mine beste venninner vet dette. Jeg har fortalt at jeg sover dårlig og spiser lite pga dette og at jeg håper det løser seg i løpet av sommeren. Og at tankene mine er litt negative nå pga dette. Nå fikk jeg melding fra henne. Hun sender bilde av seg og en annen venninne der de er ute å koser seg. Skriver : kos deg på jobb i kveld. Vi skal kose oss i solen med vin og reker. Kanskje jeg er rar, men jeg hadde ikke sendt sånn til ei venninne som er deppa. Hadde du? Anonymkode: 9cddb...02e 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:37 #2 Del Skrevet mandag kl 14:37 Nei, jeg hadde ikke det. Da måtte det bare være hvis det sto: « du er savnet», eller noe i den duren i tillegg. ikke sikkert det er vondt ment, bare tankeløst. Den dagen pappa ble begravd, fikk jeg en snap av en venninne som var ute med en annen venn. Sto noe sånt som «vi koser oss gløgg i hjel». Venninnen er en veldig god venninne, men den skuffelsen sitter ennå i. Isteden satt jeg alene på en av livets verste dager. Anonymkode: da18e...c8f 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:43 #3 Del Skrevet mandag kl 14:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg hadde ikke det. Da måtte det bare være hvis det sto: « du er savnet», eller noe i den duren i tillegg. ikke sikkert det er vondt ment, bare tankeløst. Den dagen pappa ble begravd, fikk jeg en snap av en venninne som var ute med en annen venn. Sto noe sånt som «vi koser oss gløgg i hjel». Venninnen er en veldig god venninne, men den skuffelsen sitter ennå i. Isteden satt jeg alene på en av livets verste dager. Anonymkode: da18e...c8f Det var trist å høre. Det er ikke 1 gang hun gjør det. For ett par år siden måtte jeg flytte. Jeg stresset skikkelig med å finne leilighet. Da sa jeg til henne at jeg sliter akkurat nå. Er redd for å stå uten en plass å bo med en 10 åring. I en måned hadde vi lite kontakt pga at jeg hadde nok med dette. Men da fikk jeg også bilde av henne og kjæresten på ferie. Vi koser oss her nede skrev hun. Tror kanskje at hun ikke tenker over det. Anonymkode: 9cddb...02e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet mandag kl 14:51 #4 Del Skrevet mandag kl 14:51 Kos deg på jobb? Herregud. Det fremstår mest som en barnslig "æddabædda"-melding. Så sant du ikke nettopp har fått verdens feteste jobb og skal feste med nye, kule kolleger så vil aldri "kos deg på jobb" fulgt opp med en melding om kos med reker, vin og venner være en gangbar melding å sende. Jeg hadde satt like mye pris på "kos deg med brekt bein", som "kos deg på jobb". Og jeg har det t.o.m ganske ok på jobb. At du i tillegg er nedfor og trist gjør saken enda verre. Venninna di er åndssvak. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:52 #5 Del Skrevet mandag kl 14:52 Hun tenker ikke så lengt, kanskje. Men på den annen side må du jo kunne kommunisere om noe annet enn at du har det fælt, og evne å glede deg på andres vegne. Høres litt slitsomt ut å være vennen din hvis all kommunikasjon må tilpasses hvordan du har det hele tiden. Anonymkode: 6a6ea...966 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:04 #6 Del Skrevet mandag kl 15:04 Jeg hadde ikke sendt sånt til en venninne som har droppet sosialisering og blitt hjemme fordi hun er deprimert. Men jeg har selv vært deprimert,og jeg satte kjempestor pris på at venner tenkte på meg og sendte snap når de hygget seg ute og jeg var forhindret fra å være med. Det er stor forskjell på om du ikke er med de fordi du er på jobb, eller fordi du ligger hjemme i fosterstilling... Anonymkode: c8a09...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:29 #7 Del Skrevet mandag kl 18:29 Jeg skjønner deg godt, hadde også blitt skuffet. Anonymkode: b0f02...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:31 #8 Del Skrevet mandag kl 18:31 Er du deppa eller deprimert? Anonymkode: 7acaf...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:45 #9 Del Skrevet mandag kl 18:45 Spurte hun om du ville være med da? Da er det helt innafor. Hun ordlegger seg litt fjernt. Ellers er det litt keitete og uempatisk. Anonymkode: e6ef4...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:04 #10 Del Skrevet mandag kl 21:04 Du er tilstede i ditt liv hele tiden. Venninnen din har ikke fingeren på pulsen din, og det går helt fint å velge å tolke det i bedre mening. Alt venninnen din skrev var meningsløse fraser, hun har nok ikke lagt mer tanker i det enn det ser ut. Samme med feriemeldingen du beskriver. Jeg forstår at du blir lei deg når det gjentar seg slik, men det kan like gjerne være ingenting. Videre er spørsmålet om hun er en god samtalepartner og støttespiller utenfor disse meldingene når dere treffes eller prater sammen? Anonymkode: 2bd79...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:19 #11 Del Skrevet mandag kl 21:19 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du er tilstede i ditt liv hele tiden. Venninnen din har ikke fingeren på pulsen din, og det går helt fint å velge å tolke det i bedre mening. Alt venninnen din skrev var meningsløse fraser, hun har nok ikke lagt mer tanker i det enn det ser ut. Samme med feriemeldingen du beskriver. Jeg forstår at du blir lei deg når det gjentar seg slik, men det kan like gjerne være ingenting. Videre er spørsmålet om hun er en god samtalepartner og støttespiller utenfor disse meldingene når dere treffes eller prater sammen? Anonymkode: 2bd79...3eb Spot on. Mange sender samme snap til veldig mange personer, og tenker nok ikke igjennom for hver snap hvem som kan bli fornærmet/såret eller ikke. Det blir mer som en dagbok man sender til andre: «dette gjør jeg nå». Også kan man synes hva man vil om det (jeg er ikke fan), men mest sannsynlig var dette bare korttenkt, og er hun en god venninne på andre områder har du alt å tjene på å overse dette ☺️ Anonymkode: 8e9c0...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:23 #12 Del Skrevet mandag kl 21:23 Ville karakterisert det ene bildet som "tankeløst, forglemmelse, alle har nok med sitt", mer en bevist handling for å såre deg eller ikke være en god venn. For litt siden gang sendte jeg en snap til en venninne som sliter med mange helseutfordringer, og hun hadde fortalt meg at hun skulle til legen for å undersøkes den dagen. Jeg glemte det helt av, og sendte en snap fra en sammenkomst. Da jeg kom hjem husket jeg at hun skulle til legen, og ringte henne for å høre hvordan det hadde gått. Men i "gjerningsøyeblikket" så glemte jeg det helt av. Så cluet her er hvordan hun generelt oppfører seg mer enn dette ene bildet. Er hun støttende, tar hun kontakt og hører hvordan du har det? Føler du at hun aldri stiller opp for deg eller bryr seg om deg? Om nei, så er det faktisk et dårlig vennskap. Anonymkode: 06258...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:59 #13 Del Skrevet mandag kl 21:59 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Spot on. Mange sender samme snap til veldig mange personer, og tenker nok ikke igjennom for hver snap hvem som kan bli fornærmet/såret eller ikke. Det blir mer som en dagbok man sender til andre: «dette gjør jeg nå». Også kan man synes hva man vil om det (jeg er ikke fan), men mest sannsynlig var dette bare korttenkt, og er hun en god venninne på andre områder har du alt å tjene på å overse dette ☺️ Anonymkode: 8e9c0...c8c Det er ikke særlig sannsynlig at man sender en "kos deg på jobb" som en fellesmelding. Da treffer man rimelig dårlig på publikum. Anonymkode: 42ec6...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:13 #14 Del Skrevet mandag kl 22:13 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har problemer med noe på privaten. Er litt deppa. En av mine beste venninner vet dette. Jeg har fortalt at jeg sover dårlig og spiser lite pga dette og at jeg håper det løser seg i løpet av sommeren. Og at tankene mine er litt negative nå pga dette. Nå fikk jeg melding fra henne. Hun sender bilde av seg og en annen venninne der de er ute å koser seg. Skriver : kos deg på jobb i kveld. Vi skal kose oss i solen med vin og reker. Kanskje jeg er rar, men jeg hadde ikke sendt sånn til ei venninne som er deppa. Hadde du? Anonymkode: 9cddb...02e Jeg syns ikke det var slemt, men så er jeg typen som blir glad for å høre fra mine venner nesten uansett hva de skriver til meg Anonymkode: 233a0...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:11 #15 Del Skrevet tirsdag kl 21:11 AnonymBruker skrev (På 19.5.2025 den 16.33): Jeg har problemer med noe på privaten. Er litt deppa. En av mine beste venninner vet dette. Jeg har fortalt at jeg sover dårlig og spiser lite pga dette og at jeg håper det løser seg i løpet av sommeren. Og at tankene mine er litt negative nå pga dette. Nå fikk jeg melding fra henne. Hun sender bilde av seg og en annen venninne der de er ute å koser seg. Skriver : kos deg på jobb i kveld. Vi skal kose oss i solen med vin og reker. Kanskje jeg er rar, men jeg hadde ikke sendt sånn til ei venninne som er deppa. Hadde du? Anonymkode: 9cddb...02e Hun har bare dårlige sosiale antenner 👽 Anonymkode: c38e4...6ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå