AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:24 #1 Del Skrevet mandag kl 14:24 Jeg trenger hjelp. Men hvordan går jeg frem? Fyller ut bekymringsmeldingskjeme på meg selv? Anonymkode: 29fc6...09d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:38 #2 Del Skrevet mandag kl 14:38 Du kan bruke skjema for bekymringsmelding, eller bare ringe, sende epost eller stikke innom. Anonymkode: 687d1...4d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet mandag kl 14:41 #3 Del Skrevet mandag kl 14:41 Du kan bare ringe og snakke med de. Tøft av deg å søke hjelp selv! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:45 #4 Del Skrevet mandag kl 14:45 Ring dem og spør hva som er best. Kudos til deg, lykke til! Anonymkode: e5421...e5b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:15 #5 Del Skrevet mandag kl 16:15 Det kan hende kommunen din også har et tverrfaglig familieteam du kan be om hjelp. Og familievern kontor. Anonymkode: aa9bc...d52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:35 #6 Del Skrevet mandag kl 16:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg trenger hjelp. Men hvordan går jeg frem? Fyller ut bekymringsmeldingskjeme på meg selv? Anonymkode: 29fc6...09d Du kan ringe? hva trenger du hjelp til? Anonymkode: e8fa8...bec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:27 #7 Del Skrevet mandag kl 18:27 Ring, barnevernsvakta - som er døgnåpen, dersom noe som trengs umiddelbart. Ellers er det som de andre sier å ta kontakt, og forklare situasjonen. Anonymkode: f570e...bd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:28 #8 Del Skrevet mandag kl 18:28 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg trenger hjelp. Men hvordan går jeg frem? Fyller ut bekymringsmeldingskjeme på meg selv? Anonymkode: 29fc6...09d Man kan ringe dem. Jeg ville likevel forsøkt å få hjelp gjennom helsevesenet først. Anonymkode: 2c9ce...179 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet mandag kl 18:29 #9 Del Skrevet mandag kl 18:29 En venninne ringte og snakket med de. Ble da satt opp et møte og hun har fått masse god hjelp som var veldig nødvendig. 3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:23 #10 Del Skrevet mandag kl 21:23 Kontakt de. Hva trenger du hjelp til? Det er forskjellige instanser som kan hjelpe til, veiledning, utagering, økonomi, avlasting er vidt forskjellige ting.. Anonymkode: 39824...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:26 #11 Del Skrevet mandag kl 22:26 Hva tenker du at bv skal kunne hjelpe med? Bv ser ofte på barnet isolert og kan få ideer om at du ikke er bra for barnet ditt og muligens må skilles ad... Anonymkode: 3c440...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:31 #12 Del Skrevet mandag kl 22:31 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva tenker du at bv skal kunne hjelpe med? Bv ser ofte på barnet isolert og kan få ideer om at du ikke er bra for barnet ditt og muligens må skilles ad... Anonymkode: 3c440...e80 Det der stemmer ikke helt, veldig sjeldent det skjer og i hvert fall ikke om man selv ber om hjelp. Anonymkode: 4c77c...cd6 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:33 #13 Del Skrevet mandag kl 22:33 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det der stemmer ikke helt, veldig sjeldent det skjer og i hvert fall ikke om man selv ber om hjelp. Anonymkode: 4c77c...cd6 Snakk om å være naiv Anonymkode: 3c440...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:34 #14 Del Skrevet mandag kl 22:34 Du kan skrive det som en søknad om hjelpetiltak fra bv tj. Man registrerer ordinære bekymringsmeldinger og slike søknader litt forskjellig i systemet. Sist jeg jobbet i Bv tj. Det er kanskje 6-7 år siden, mulig det er endret siden da. Men er du usikker så ring de. Anonymkode: 4c77c...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:34 #15 Del Skrevet mandag kl 22:34 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakk om å være naiv Anonymkode: 3c440...e80 Har jobbet i bv tj så ikke så naiv nei Anonymkode: 4c77c...cd6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet mandag kl 23:11 #16 Del Skrevet mandag kl 23:11 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva tenker du at bv skal kunne hjelpe med? Bv ser ofte på barnet isolert og kan få ideer om at du ikke er bra for barnet ditt og muligens må skilles ad... Anonymkode: 3c440...e80 feilinfo... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva tenker du at bv skal kunne hjelpe med? Bv ser ofte på barnet isolert og kan få ideer om at du ikke er bra for barnet ditt og muligens må skilles ad... Anonymkode: 3c440...e80 Nei nei. da skal det være ille. Slutt å skremme. Ts. jeg ville ha ringt de og tatt en prat. Eller send en melding. Gjør det som føles greiest for deg. Anonymkode: 19e1f...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Snakk om å være naiv Anonymkode: 3c440...e80 Har blitt meldt, og vet at de henlegger hvis det ikke er behov for hjelp. De tilbyr hjelpetiltak hvis familien kan ha nytte av hjelp. De skiller så klart ikke barnet fra familien uten at det er alvorlig. Hvor mange fosterhjem/beredskapshjem tror du vi har i Norge egentlig? Anonymkode: 19e1f...6f2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Snakk om å være naiv Anonymkode: 3c440...e80 Fra en som har jobbet som kontaktlærer i skolen i 15 år; det skal MYE til for at barnevernet tar barna ut av hjemmet. Anonymkode: d880d...23e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 17 timer siden #20 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva tenker du at bv skal kunne hjelpe med? Bv ser ofte på barnet isolert og kan få ideer om at du ikke er bra for barnet ditt og muligens må skilles ad... Anonymkode: 3c440...e80 Slutt med sånn vas! Det er veldig skjeldent barn blir tatt fra foreldrene og dette er fylkesnemnda, ikke barnevernet som bestemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå