AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #1 Skrevet 19. mai 2025 Jeg har vært utbrent en stund og sliter Bl.a med utmattelse. Nå de siste månedene er det som om kroppen krasjer totalt når jeg får mensen, og det varer i mange dager. Er det flere som har det sånn? Kvalm, ør, svimmel, trøtt og ekstremt vondt i mage/ rygg/ lår. Jeg må holde meg i ro, orker ikke noe annet. Og så må jeg liksom bygge meg opp igjen til et fungerende nivå... Flere som har hatt det sånn? Anonymkode: 81dad...d4d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #2 Skrevet 19. mai 2025 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg har vært utbrent en stund og sliter Bl.a med utmattelse. Nå de siste månedene er det som om kroppen krasjer totalt når jeg får mensen, og det varer i mange dager. Er det flere som har det sånn? Kvalm, ør, svimmel, trøtt og ekstremt vondt i mage/ rygg/ lår. Jeg må holde meg i ro, orker ikke noe annet. Og så må jeg liksom bygge meg opp igjen til et fungerende nivå... Flere som har hatt det sånn? Anonymkode: 81dad...d4d Er du undersøkt for endometriose? Hvis ikke, begynn der. Anonymkode: 8b8a9...e58 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #3 Skrevet 19. mai 2025 Kroppslige plager øker ved utbrenthet. Anonymkode: f4527...64f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #4 Skrevet 19. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du undersøkt for endometriose? Hvis ikke, begynn der. Anonymkode: 8b8a9...e58 Har aldri tenkt jeg har endometriose. Jeg var hos gyn for noen måneder siden, og de så ikke noe unormalt. Anonymkode: 81dad...d4d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2025 #5 Skrevet 19. mai 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har aldri tenkt jeg har endometriose. Jeg var hos gyn for noen måneder siden, og de så ikke noe unormalt. Anonymkode: 81dad...d4d En gynekolog kan ikke se endometriose. Endometriose ligger eventuelt i bukhulen, langt unna der gynekologer undersøker deg. Når du har vondt i mage, rygg, lår og må ligge i ro, under mens, så er endometriose det man først får en grundig undersøkelse for å utelukke eller man begynner på hormon prevensjon som stanser mens. Anonymkode: 8b8a9...e58
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #6 Skrevet 22. mai 2025 Jeg hadde det sånn forrige syklus,utmatta, dehydrert og dårlig i magen i mange dager. Aldri oppevd lignende. Og i dag er jeg veldig kvalm dag 2 av mens og ømt bryst. Aldri hatt så sterke symptomer før, så du er ikke alene. Varierer veldig fra måned til måned her. Blir 38 snart, for min del blir symptomene verre med alderen. Anonymkode: 6b4a7...db1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2025 #7 Skrevet 22. mai 2025 Jeg blir slik, hatt symptomer på utbrenthet en stund. Ikke noe alternativ å bli utbrent helt (løvemamma). Ikke så ille at jeg blir sengeliggende, men såpass at jeg må gjøre tiltak om den dukker opp ubeleilig og jeg skal fungere de første par døgnene. Best om den kommer midt på dagen, da er den ikke skikkelig igang før utpå kvelden og ungene er lagt. Natta og neste dag blir uansett et mareritt, men klarer da å planlegge rundt det. Verst om den kommer utpå kvelden, da er de neste to nettene og de neste to dagene ødelagte og lite tid å områ meg på. Anonymkode: 06bec...db5
Rotemor Skrevet 22. mai 2025 #8 Skrevet 22. mai 2025 Ja, jeg har hatt det sånn. Jeg tålte ikke den minste lille belastning. Hver gang jeg fikk munnsår var jeg sengeliggende i tre dager. ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå