AnonymBruker Skrevet 19. mai #23 Skrevet 19. mai En uke i Nice for meg og 13 åringen. Anonymkode: 865b9...2ce
AnonymBruker Skrevet 19. mai #24 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trenger inspirasjon. Har med meg en som starter ungdomsskolen til høsten så gjerne noe som fenger en som liker bading og shopping 😅 Anonymkode: b48c6...1c7 Tyrkia og Italia. Anonymkode: 67428...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #26 Skrevet 19. mai Har ingen fellestur utenlands. Kona har akkurat vært en uke i New York. Jeg skal en uke til USA senere i sommer med noen venner. Kona og ene barnet skal til Tyskland og Tsjekkia. Jeg og andre barnet skal til Monaco. Sammen skal vi på hytta. Anonymkode: dadc4...488
AnonymBruker Skrevet 19. mai #28 Skrevet 19. mai Først 2 uker på Kypros, senere i sommer 2 uker Italia og Kroatia. Anonymkode: 5bf98...451
test1e Skrevet 19. mai #30 Skrevet 19. mai Vi skal til Hellas som vanlig, men i år tester vi et sted vi ikke har vært før, Lefkas Var 14 dager på Granka i januar, London i påsken, og det blir vel storby(Førjulsshopping) utpå høsten
AnonymBruker Skrevet 19. mai #31 Skrevet 19. mai Skal to uker til Kreta, holder oss langt unna turistfellene. Anonymkode: b7545...460 1
SPOCA Skrevet 19. mai #32 Skrevet 19. mai Skal to turer til London ila vår/høst, 1 uke i Frankrike og 3 uker i Kroatia (med bilturer til Bosnia-Hercegovina, Serbia og Montenegro) og Dublin i sommerferien.
Gentleman59 Skrevet 19. mai #33 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Trenger inspirasjon. Har med meg en som starter ungdomsskolen til høsten så gjerne noe som fenger en som liker bading og shopping 😅 Anonymkode: b48c6...1c7 M65: Hvorfor utenlandsferie? *Må* dere utenlands: Nord-England og Skottland. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #34 Skrevet 19. mai Gentleman59 skrev (13 minutter siden): M65: Hvorfor utenlandsferie? *Må* dere utenlands: Nord-England og Skottland. Vil oppleve noe annet enn Norge i ferien og siden vi har skolebarn er det sommeren som er lettest å reise i. Takk for alle svar jeg har fått! Anonymkode: b48c6...1c7 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #35 Skrevet 20. mai Vi skal noen dager til Paris i slutten av mai og så 18 dager til caribien 🏝️ Anonymkode: bb79a...676
AnonymBruker Skrevet 20. mai #36 Skrevet 20. mai 4 dager i Bangkok og 11 på Koh Samui. Mor og 15-åring☀️ Anonymkode: 731db...e32 1
test1e Skrevet 20. mai #37 Skrevet 20. mai (endret) AnonymBruker skrev (På 19.5.2025 den 15.31): Trenger inspirasjon. Har med meg en som starter ungdomsskolen til høsten så gjerne noe som fenger en som liker bading og shopping Tips. Om du ønsker syden og by sammen ville jeg valgt Rhodos by, med gangavstand til de to strendene Elli stranda og Windy beach , du har en liten by som er litt større enn en klassisk sydenby med bare jalla-butikker og du har den store gamlebyen. Endret 21. mai av test1e 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #40 Skrevet 20. mai Mallorca og Gøteborg - med tenårsdøtre som også liker bading og shopping! ☀️ Anonymkode: 9796e...95c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå