AnonymBruker Skrevet 19. mai #81 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er hun som har såret meg sånn jeg ser det og hun gidder ikke ta kontakt og har heller ikke takket for maten. Så jeg har det bedre uten henne med sånn oppførsel er min tanke. Anonymkode: df915...db6 Hun vet kanskje ikke en gang at du er såret for hun har forstått situasjonen annerledes. Hun er ikke tankeleser. I stedet sitter du og barnslig fordi du nekter å være voksen og prate med henne om dette. Slike venner trenger ingen. Anonymkode: e1237...b76 6 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #82 Skrevet 19. mai Men de slipper å høre fra meg mer så da er det løst! Anonymkode: df915...db6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #83 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men de slipper å høre fra meg mer så da er det løst! Anonymkode: df915...db6 Er nok best det. Anonymkode: e1237...b76 7 6
Raven.Writingdesk Skrevet 19. mai #84 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja, jeg vil vite hvem du støtter her. Anonymkode: df915...db6 Jeg synes det kommer mye an på hvordan kjæresten er, faktisk. Noen kjærester fungerer veldig bra i en gjeng av motsatt kjønn og det er helt uproblematisk, andre kanskje ikke. Så det handler om kjemi rett og slett mellom dere som hennes venner og han som hennes kjæreste. Ut ifra din respons oppfatter jeg det som at kjemien kanskje ikke er sånn kjempebra? 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #85 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er nok best det. Anonymkode: e1237...b76 Bra sagt 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: df915...db6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #86 Skrevet 19. mai Raven.Writingdesk skrev (6 minutter siden): Jeg synes det kommer mye an på hvordan kjæresten er, faktisk. Noen kjærester fungerer veldig bra i en gjeng av motsatt kjønn og det er helt uproblematisk, andre kanskje ikke. Så det handler om kjemi rett og slett mellom dere som hennes venner og han som hennes kjæreste. Ut ifra din respons oppfatter jeg det som at kjemien kanskje ikke er sånn kjempebra? Å dra typen med på et invitert arrangement er ikke greit uansett når du ikke organiserer det selv og er bedt med partner. Eller følge. Anonymkode: df915...db6 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #87 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det er greit å være skuffa. Men så var det bursdagsvenninna di sin dag, så om det var det hun ville akkurat den dagen så er det vel også på en måte greit at hun tok han med? Anonymkode: 58f4e...c16 faktisk ikke, da kunne hun heller sagt at hun ville gå ut med ham i stedet Anonymkode: 32c37...123 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #88 Skrevet 19. mai Var det kjæresten som insisterte på å bli med? Kan være rødt flagg. Finnes menn og kvinner som forsøker å isolere partneren fra andre. De vil kontrollere og følge med. Anonymkode: a84da...fca 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #90 Skrevet 19. mai Jeg synes alle oppførte seg litt sært: Kjæresten som ønsket å være med på en venninnemiddag som tydelig var en bursdagsgave, ikke et uhøytidelig sosialt treff. Hun som ikke spurte hva arrangør-venninnene mente (eller av seg selv forsto at det ble feil, uten å spørre), men bare tok ham med. Den tredje venninnen som bare dro hjem og dermed gjorde situasjonen verre. Sammen med tre venninner kunne det blitt kjæresten som falt litt utenfor, nå ble det ts. Ts som ble så sint og såret at dette blir en kjempesak og vennskapet rakner. Anonymkode: 3dfac...bcf 9 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #91 Skrevet 19. mai Ts, du må jo for guds skyld lære deg å kommunisere dine følelser. Dette er på barneskolenivå. Flaut. Anonymkode: a010d...2a7 8 1 6
Sydvesta Orkana Skrevet 19. mai #92 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Å dra typen med på et invitert arrangement er ikke greit uansett når du ikke organiserer det selv og er bedt med partner. Eller følge. Anonymkode: df915...db6 👏 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #93 Skrevet 19. mai Amy71 skrev (45 minutter siden): Det er lov å være uenighet om temaet. Men venninna di skjønner ikke hva du føler hvis du ikke sier det. Om så sende en lang melding. Det er alfa og omega å si hva man tenker og føler, ikke si "de er teit", "du var blåst" osv. Du kan starte med å si at du vil snakke om kvelden og si at du ble skuffet, at du ble såra osv. At du bryr deg om hun og vil renske luften og gå videre. Ønsker du ikke dét så er det ditt valg. Virker som ts ønsker å dyrke den opplevde krenkelsen og ikke faktisk løse problemet og ivareta vennskapet. Slik atferd pleier å resultere i at man aldri har veldig langvarige vennskap, for de færreste av oss klarer å gå gjennom et helt liv og vennskap uten å si eller gjøre noe som er tonedøvt, egoistisk eller lite gjennomtenkt. Personlig så setter jeg pris på tilbalemeldinger og så kan jeg si unnskyld eller i det minste forstå hva som skjer. Anonymkode: 75df9...530 8 1 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #94 Skrevet 19. mai Dette må enten være en køddetråd, eller så går omtalte personer på barneskolen og middagen det er snakk om er chips og milkshake på McDonald's. Anonymkode: 58f4e...c16 10 1 8
AnonymBruker Skrevet 19. mai #95 Skrevet 19. mai Jeg angrer på at jeg organiserte dette. Skulle ikke gjort det og ble ikke noe kjekt. Men har lært i hvert fall. Gjør det ikke igjen. Og når det betydde så lite det jeg gjorde kan alt bare være. Viser lite respekt og vennskap. Anonymkode: df915...db6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #96 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg angrer på at jeg organiserte dette. Skulle ikke gjort det og ble ikke noe kjekt. Men har lært i hvert fall. Gjør det ikke igjen. Og når det betydde så lite det jeg gjorde kan alt bare være. Viser lite respekt og vennskap. Anonymkode: df915...db6 Organiserte? Hva i alle dager organisierte du? Det er da null organisering i å invitere to venninner med ut for å spise? Anonymkode: 7a2e8...96e 12 1 2
BobbySocks Skrevet 19. mai #97 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg angrer på at jeg organiserte dette. Skulle ikke gjort det og ble ikke noe kjekt. Men har lært i hvert fall. Gjør det ikke igjen. Og når det betydde så lite det jeg gjorde kan alt bare være. Viser lite respekt og vennskap. Anonymkode: df915...db6 Så du vil egentlig bare være martyr? Ok. 6 7
AnonymBruker Skrevet 19. mai #98 Skrevet 19. mai Hadde noen gjort dette for meg hadde jeg blitt glad og satt pris på. Og hadde aldri tenkt å ta kjæresten med. Så jeg synes det disse to gjorde var veldig dårlig gjort! Det er forskjell på folk. Og at andre mener det er greit er for meg rart. Sagt nok om dette nå og vet at det tydeligvis ikke ble satt pris på. Om jeg ikke hører mer så kan det bare være og det sier nok om dem. Anonymkode: df915...db6 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #99 Skrevet 19. mai BobbySocks skrev (27 minutter siden): Så du vil egentlig bare være martyr? Ok. Martyr? Jeg har gjort mitt. Nå er jeg lei: Anonymkode: df915...db6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #100 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Organiserte? Hva i alle dager organisierte du? Det er da null organisering i å invitere to venninner med ut for å spise? Anonymkode: 7a2e8...96e Ja, og brukt penger på noe som ikke ble satt pris på. Det blir et hån mot meg. Anonymkode: df915...db6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå