AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:22 #21 Del Skrevet mandag kl 12:22 Er 47 år gammel og sluttet å bruke lommebok for noen år siden. Har mobildeksel med kortholder, men nå som jeg kan bruke mobilen til å betale med og har førerkort-app så trenger jeg ikke dekselet en gang. Anonymkode: 3855e...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:24 #22 Del Skrevet mandag kl 12:24 Jeg er 40 og har lommebok. Har ekstra kort inni der, samt kontanter i både lapper og mynter, pluss kvitteringer på f.eks. busskortet. Liker å ha kvitteringen på busskortet annet sted enn jeg oppbevarer det så jeg har en av delene om noe mistes. Jeg har byttet til en mindre lommebok, og har da en større hjemme med enda mer i, men kommer ikke til å slutte med lommebok. 16.mai for noen år siden lå hele betalingssystemet nede, og jeg var en av ytterst få som enkelt kunne betale for varene mine på REMA, nettopp fordi jeg hadde en del kontanter. Jeg har også vært akuttinnlagt på sykehus noen ganger og da er kontakter veldig fint om en sykepleier tar med seg en brus eller annet til meg fra kiosken. Anonymkode: 77123...4cf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:25 #23 Del Skrevet mandag kl 12:25 Har bankkort sammen med telefonen, som er med overalt. Har ikke førerkort eller kredittkort. Har lommebok i veska med kontanter og andre mindre viktige kort, men har den ikke med meg så ofte. 22 år. Anonymkode: 32e0b...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet mandag kl 12:28 #24 Del Skrevet mandag kl 12:28 Jeg er 42 år, har alltid brukt lommebok, og kommer nok alltid til å gjøre det. Bruker kort eller kontanter når jeg handler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:29 #25 Del Skrevet mandag kl 12:29 Ehh ja? Gidder ikke gå med kort slengende i lomma Anonymkode: 12206...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet mandag kl 12:57 #26 Del Skrevet mandag kl 12:57 Har både lommebok og kortholder. I utlandet bruker jeg en del kontanter, da er det greit å ha lommebok. Dessuten trenger man ofte flere kort enn det er plass til i en kortholder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:03 #27 Del Skrevet mandag kl 13:03 Jeg har en stor lommebok hvor jeg til enhver tid har alt av kort, id, litt kontanter, leppomade, hårstrikk, neglklipper, lommespeil, målebånd og bilnøkler. Den tar jeg med i hånda eller flytter fra veske til veske. Da har jeg alt jeg trenger og ikke alltid trenger for hånd uten noe mer styr. Anonymkode: 58c47...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:06 #28 Del Skrevet mandag kl 13:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvilken aldergruppe tilhører de? Anonymkode: 1cd61...272 Mannen min brukte fram til påsken nå. Han er 52 Nå er det kortholder og betaling via telefonen som gjelder. Anonymkode: 353f3...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:13 #29 Del Skrevet mandag kl 13:13 K 42. Bruker lommebok til kort og sertifikatet. Anonymkode: a8978...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:14 #30 Del Skrevet mandag kl 13:14 Ja, har alltid lommebok i veska. Tar ofte bare ut kortet om jeg skal en snartur på butikken, men ellers er den med overalt. K35 Anonymkode: 6c509...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:17 #31 Del Skrevet mandag kl 13:17 Ja, 31. Hadde sikkert ikke trengt det men har en jeg syns er fin. Anonymkode: 6ad61...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:27 #32 Del Skrevet mandag kl 13:27 Bruker noe sånt. Et par bankkort, nasjonalt ID-kort, noen nødsedler, og, eh, kondomer. Kunne sikkert limt en kortholder på telefonen, men da snakker vi både klumpfon og risiko for å miste alt samtidig. Liker å ha en backupløsning. Anonymkode: a2ae5...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet mandag kl 14:07 #33 Del Skrevet mandag kl 14:07 Ja, bruker lommebok, mest fordi den er så fin. Har aldri kontanter, så den fungerer mest som kortholder. I myntlommen kan jeg legge øredobber om jeg av en eller annen grunn tar de av meg når jeg er ute. Blir fort borte i veska og ikke alltid jeg har på meg klær med lommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:17 #34 Del Skrevet mandag kl 14:17 K38. Har en kortmappe til daglig bruk, og en lommebok som jeg tar med på f.eks større shoppingrunder. Der har jeg flere gavekort og tilgodelapper. Har også den med på reise, da jeg bruker mer kontanter i utlandet. Anonymkode: ba933...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet mandag kl 14:23 #35 Del Skrevet mandag kl 14:23 Javisst! ....når jeg vet hvor den er 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:25 #36 Del Skrevet mandag kl 14:25 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor ellers skal jeg ha førerkort, kredittkort, bankkort og alle andre typer kort man må ha nå om dagen? 25 år, ja jeg bruker det. Har den ikke med meg overalt alltid, men har fortsatt behov for den Anonymkode: 0fbce...ee1 Jepp, i tillegg har jeg (sjokk og vantro) alltid litt kontanter til de gangene betalingsterminalen svikter. Kommer aldri til å gå med kort og mobil på samme sted som jeg ser så mange gjør. Anonymkode: add94...9cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:25 #37 Del Skrevet mandag kl 15:25 Jeg bruker endel kontanter og da er det greiest med fysiske kort også, selv om de fleste av de er digitale (Trumf, Coop, førerkort, lånekort m.fl.) Dessuten trenger jeg kvitteringer iblant, og da er det kjekt å legge de i lommeboka. Anonymkode: 00711...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:43 #38 Del Skrevet mandag kl 15:43 Absolutt, miniversjon. Anonymkode: 5cd71...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:05 #39 Del Skrevet mandag kl 16:05 Jeg bruker kortholder med plass til sedler. Jeg virkelig hater å fikle med mobilen på butikken. Er ikke alltid jeg tar med mobilen engang. Mest fordi jeg sjeldent går med veske, og mobilen tar mye plass i lommene. Anonymkode: f1b2e...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:12 #40 Del Skrevet mandag kl 16:12 Jepp. Kvinne 35 Anonymkode: e0345...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå