Gå til innhold

Foreldre/besteforeldre og 17 mai

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine foreldre har aldri vært med på avslutninger eller feiret 17.mai med mine barn. De var tydelige når jeg fikk barn, at de var ferdig med sånt. De hadde gjort plikta si. Jeg fikk barn tidlig og den gangen var det ganske sårt. Vi satt alene alle merkedager, da mine foreldre var opptatt med å realisere seg selv. Greit nok. Nå er begge pensjonister barna kjenner dem ikke og de har ikke plass i deres liv. 

Jeg har noen fantastiske svigerforeldre. De har ikke sett barna gå i tog. De er en del eldre og har ikke orket det. Men de har invitert oss senere på dagen, eller blitt invitert til oss. Vi har byttet litt på. De har også fulgt opp barna på avslutninger og andre dager som har vært viktig for dem. 

Anonymkode: bc740...7ce

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mor deltok på alt mulig ❤️. 17. mai, skoleavslutninger, fotballkamper en gang i blant. Hun ble enke da barnet mitt var ett år, så hun har vært en naturlig del av min familie.

Anonymkode: 3cdb8...a3b

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare jeg og mannen som ser på tog og er med de på 17 mai. Foreldrene og mine søsken bor 5 min unna og hans 15 min unna. 

Anonymkode: e5402...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Anonymkode: 3a642...25f

Vel, hvis de blir invitert av søsken og ikke av deg, så har de takket ja til det da! Det her blir for dumt!

Anonymkode: f91fb...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vel, hvis de blir invitert av søsken og ikke av deg, så har de takket ja til det da! Det her blir for dumt!

Anonymkode: f91fb...563

Trenger man invitasjon for og se barnebarn i toget for så å gå på skolen for og spise is å pølser ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trenger man invitasjon for og se barnebarn i toget for så å gå på skolen for og spise is å pølser ???

Om man har foreldre som ikke kommer uten å bli invitert, så bør man jo forstå at man må invitere de, om man ønsker at de skal være med. 
Hvor vanskelig kan det værene sende en melding med ; «Hei! Har dere lyst til å feire 17.mai med oss i år? Se på toget og kose oss på skolen sammen etter toget? «. 

Anonymkode: 0d5da...f28

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om man har foreldre som ikke kommer uten å bli invitert, så bør man jo forstå at man må invitere de, om man ønsker at de skal være med. 
Hvor vanskelig kan det værene sende en melding med ; «Hei! Har dere lyst til å feire 17.mai med oss i år? Se på toget og kose oss på skolen sammen etter toget? «. 

Anonymkode: 0d5da...f28

Det har blitt gjort opptil flere ganger, vi har derfor gitt opp da de alltid har prioritert andre barnebarn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...