AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:00 #1 Del Skrevet mandag kl 10:00 Deltar dine foreldre i dine barns 17 mai feiring som og se på toget være med på skolen osv… ? Mine foreldre har vært en gang å sett på 17 mai å nå er barna ferdig med tog barneskolen osv Men å reise til mitt søsken som bor 3 timer unna gjør de, der har de fått med seg skolestart, første og siste 17 mai, unnskyldningen de bruker er det passer seg slik da barna til mitt søsken er født ved skolestart og skoleslutt og de må jo være der når de fyller år osv, mine barn er ikke født samme år heller så de hadde fint kunne delta på første å siste med alle barnebarna, kjenner meg såret og mine barn ser forskjellsbehandlingen godt også, allikevel så klager de at de aldri ser barna…😢 Anonymkode: 3a642...25f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:02 #2 Del Skrevet mandag kl 10:02 Nei, bor 1t unna, feirer 17.mai der de bor med å se barnetoget i egen by, kommer ikke til oss. MEN - har aldri invitert de heller Så går kanskje begge veier. Anonymkode: 597f0...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:05 #3 Del Skrevet mandag kl 10:05 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, bor 1t unna, feirer 17.mai der de bor med å se barnetoget i egen by, kommer ikke til oss. MEN - har aldri invitert de heller Så går kanskje begge veier. Anonymkode: 597f0...6a1 Man trenger jo ikke invitasjon for å se på barnebarn i toget å dukke opp på skolen og spise litt is og kake sammen Anonymkode: 3a642...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:06 #4 Del Skrevet mandag kl 10:06 Mine foreldre har aldri deltatt på skole, 17 mai, jul, nyttår, kun 2 bursdager på 20 år. Svigers alle 17 mai, feieren på samme lokale som de er med å feirer, alle bursdager, jul nyttår. Deltatt på ting på bhg, skole når det har vært noe besteforeldre får delta på Anonymkode: 2e1cb...ae1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet mandag kl 10:12 #5 Del Skrevet mandag kl 10:12 Ja det har de, hvert eneste år. Men mulig det har noe med at vi ønsker å være sammen med dem resten av dagen også? Vi har sett barnetoget sammen, deretter samlet hele familien for grilling og kos. Jeg vet at noen av besteforeldrene har reagert på at de blir invitert til å se barnetoget med noen av de andre barnebarna - og deretter blitt overlatt til seg selv, mens barn/barnebarn arrangerer sammenkomst uten besteforeldre.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:10 #6 Del Skrevet mandag kl 11:10 Vi bor ganske nært, så de kommer og ser på barna gå i tog nesten hvert år. Det er jo deres lokale barnetog, så det blir jo fort sånn. Tror de kun har vært og sett mitt søskens barn en gang. For det er litt lenger unna. Anonymkode: ee677...555 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:28 #7 Del Skrevet mandag kl 12:28 Vi inviterer alltid mine foreldre til frokost på morgenen, og da tar vi dem med for å se på toget etterpå. Nå har min far blitt litt dårlig til bens, så da kjører vi dem nedover til byen. Viktig både for dem og barna våre, dette. Anonymkode: ce4c2...dee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:37 #8 Del Skrevet mandag kl 12:37 Nei. Mine foreldre feirer dagen med venner. Det har de gjort siden de ikke måtte følge egne barn. De så toget i sentrum et år da alle våre tre barn, samt mine nieser, gikk. Svigerforeldre bor en time unna og feirer dagen der. De har vært her en gang mens vi bare hadde barnebarn, og en gang da vi hadde tre skolebarn. De har vel besøkt en annen sønn som bor langt unna tilsvarende. De feirer av og til med den sønnen som bor samme sted, uten at jeg vet detaljer. Anonymkode: 24795...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:48 #9 Del Skrevet mandag kl 17:48 Vi har aldri arrangert frokost lunsj på 17 mai da vi har hatt vår fulle hyre med ting på skolen pga foreldre til elevene må dette, mine foreldre bor 5 minutter unna oss men er har alltid «prioritert» mitt søskens barn som bor 3 timer unna foran mine Anonymkode: 3a642...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:54 #10 Del Skrevet mandag kl 17:54 Mine foreldre har aldri vært med oss på 17. mai, men mannens foreldre er her annethvert år cirka. Anonymkode: c11be...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet mandag kl 17:58 #11 Del Skrevet mandag kl 17:58 Nei ikke mine foreldre, men ikke så rart heller min pappa er død og mamma bor sånn 14 t busstur unna. Men hun har faktisk vært med en gang. Mine x svigers, mitt barns besteforeldre har vært med de siste 8 årene. Det vil si vi har vært på restaurant sammen som de spanderer. Aldri vært på skolen eller i toget et selv om mitt barn spilte i korps. Men vi bor 10 min fra hverandre. Generelt har min x sin familie vært mest til stede i mitt barns liv i hverdagen og min familie et par ganger i året. Jeg er egentlig veldig takknemlig over min xsviger familie. De har ikke bare hatt en viktig rolle i mitt barns liv men også i mitt. Min familie er kansje flinkere på ord og klemmer men de er flinkere på å stille opp jevnt over og har vært en fin og solid grunnmur for meg og barnet mitt ☺️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:58 #12 Del Skrevet mandag kl 17:58 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men å reise til mitt søsken som bor 3 timer unna gjør de, der har de fått med seg skolestart, første og siste 17 mai, Anonymkode: 3a642...25f De er aldri innom dere på andre dager heller? Anonymkode: 93dbd...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:02 #13 Del Skrevet mandag kl 18:02 Foreldrene mine ser på toget hvert år, men det er fordi de andre barnebarna er voksne og ferdig for lengst i tog. Ellers hadde de valgt de pga at de bor i samme by. De er med en liten tur på arrangementet på skolen etter toget, men vil helst hjem. Svigers ser alltid på toget her og reiser og ser på de andre barnebarna når toget er ferdig. Anonymkode: 2d0c1...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:05 #14 Del Skrevet mandag kl 18:05 Foreldre og besteforeldre ser barnetoget og så samles vi til lunsj med hele familien, der også mine søsken osv kommer. Så møtes vi igjen hos oss på kvelden til grilling, altså er vi mye sammen iløpet av dagen. Samme hvert år. Anonymkode: 7438a...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:15 #15 Del Skrevet mandag kl 18:15 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De er aldri innom dere på andre dager heller? Anonymkode: 93dbd...254 Sjelden, sist gang var i mars, før det, rundt jul, vi tar turen oftere til dem kun for og vise oss at vi eksisterer, betyr ikke de kommer til oss mer av den grunn Anonymkode: 3a642...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:25 #16 Del Skrevet mandag kl 18:25 I år var første året uten at mine foreldre hadde egne foreldre å ta vare på, og første året vårt eldste barn skulle gå i skoletoget. De kom fredag og ble til søndag, og vi hadde verdens fineste helg og feiring med dem. Svigers bor her, så de var også med og alle var på grilling hos dem på ettermiddagen. Vi er så heldige! ❤️ Anonymkode: c86c6...1b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet mandag kl 18:32 #17 Del Skrevet mandag kl 18:32 Følger jevnt over bra opp. Har vært med på mye opp gjennom årene. Til TS og dere andre som klager. Har dere invitert de og svarer er nei. Eller sitter dere og venter på at de skal be seg selv? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:40 #18 Del Skrevet mandag kl 18:40 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Deltar dine foreldre i dine barns 17 mai feiring som og se på toget være med på skolen osv… ? Mine foreldre har vært en gang å sett på 17 mai å nå er barna ferdig med tog barneskolen osv Men å reise til mitt søsken som bor 3 timer unna gjør de, der har de fått med seg skolestart, første og siste 17 mai, unnskyldningen de bruker er det passer seg slik da barna til mitt søsken er født ved skolestart og skoleslutt og de må jo være der når de fyller år osv, mine barn er ikke født samme år heller så de hadde fint kunne delta på første å siste med alle barnebarna, kjenner meg såret og mine barn ser forskjellsbehandlingen godt også, allikevel så klager de at de aldri ser barna…😢 Anonymkode: 3a642...25f Mine foreldre deltar..bor 1 time kjøretur unna. De har deltatt nesten hvert år..da de fikk flere barnebarn, har de vært begge steder samme dag for å se de gå i tog. De andre barnebarna bor på samme sted som dem, så da dro de hit først, så dit, og deltatt på skolen hos dem med aktiviteter etc, før de dro hjem. Mine foreldre er veldig engasjerte besteforeldre, og er veldig glad for det. Anonymkode: a5bbe...1f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:44 #19 Del Skrevet mandag kl 18:44 Meg over her, i år deltok de ikke her da. Pga helse orket hun ikke reise slik. De feiret med de andre barnebarna, så de gå i tog, synge i kirka etc...neste år kommer de hit en tur. Skal bare være hjemme, grille og kose oss med kake, vaffel og is. Vi har noen år med opphold nå, da eldste"mann" er ferdig med tog, før nye runder for de 2 minste...håper mine foreldre holder seg i god form fremover, så de kan fortsette å delta på feiring... Anonymkode: a5bbe...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:50 #20 Del Skrevet mandag kl 18:50 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Deltar dine foreldre i dine barns 17 mai feiring som og se på toget være med på skolen osv… ? Mine foreldre har vært en gang å sett på 17 mai å nå er barna ferdig med tog barneskolen osv Men å reise til mitt søsken som bor 3 timer unna gjør de, der har de fått med seg skolestart, første og siste 17 mai, unnskyldningen de bruker er det passer seg slik da barna til mitt søsken er født ved skolestart og skoleslutt og de må jo være der når de fyller år osv, mine barn er ikke født samme år heller så de hadde fint kunne delta på første å siste med alle barnebarna, kjenner meg såret og mine barn ser forskjellsbehandlingen godt også, allikevel så klager de at de aldri ser barna…😢 Anonymkode: 3a642...25f AnonymBruker skrev (8 timer siden): Deltar dine foreldre i dine barns 17 mai feiring som og se på toget være med på skolen osv… ? Mine foreldre har vært en gang å sett på 17 mai å nå er barna ferdig med tog barneskolen osv Men å reise til mitt søsken som bor 3 timer unna gjør de, der har de fått med seg skolestart, første og siste 17 mai, unnskyldningen de bruker er det passer seg slik da barna til mitt søsken er født ved skolestart og skoleslutt og de må jo være der når de fyller år osv, mine barn er ikke født samme år heller så de hadde fint kunne delta på første å siste med alle barnebarna, kjenner meg såret og mine barn ser forskjellsbehandlingen godt også, allikevel så klager de at de aldri ser barna…😢 Anonymkode: 3a642...25f Vet ikke har ikke kontakt. Anonymkode: df770...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå