Gå til innhold

Kjæresten din sier. Hvis du snorker i senga så kaster jeg deg ut av senga.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da får du sove ett annet sted. Vi har vært sammen i kort tid. 

Anonymkode: 244c5...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun har vel vært sammen med noen som snorket som bare fy , og ønsker bare å få sove om natten . Enkelt og greit. 
Kraftig snorking er terror ! 

Anonymkode: 8179e...949

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste (mann) har ikke myndighet til å kaste meg ut av sengen - og vice versa. 

Når min manns snorking blir for ille, legger jeg meg på sofaen. 

Anonymkode: c7b83...ac6

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du en person som verdsetter god søvn og vet hvor viktig det er å få sove godt en natt igjennom. Det gjør man ikke med en snorker ved siden av seg.

Så ja, jeg synes ærlig talt det var en passende ting å si. Snorker du, gå ut av soverommet, lukk døren og legg deg på sofaen og sov der. Eller dra hjem.

Anonymkode: 79d09...d4d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun har vel vært sammen med noen som snorket som bare fy , og ønsker bare å få sove om natten . Enkelt og greit. 
Kraftig snorking er terror ! 

Nei. Terror er med hensikt, snorking er ikke. 

Søk hjelp med snorkingen, det er ikke bra for helsen.

Anonymkode: d53cb...c7a

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke klart det. Jeg tåler ingen lyder om natten. Det hadde blitt hvert vårt soverom. Men det går an å si det på en helt annen måte da. 

Anonymkode: bd76d...23e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Så lite takhøyde man har for hverandre i det forholdet da.. Slå opp, er jo ikke noe vits å satse på om man ikke skal gi og ta i ett forhold.

Anonymkode: c6556...134

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man så idiot i starten av et forhold, kan man bare forstille hvor idiot en blir lenger ut i forholdet. 
Ikke finn på å flytt sammen med denne personen i hvert fall! 

Anonymkode: 4a0a4...188

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorking = separate soverom. Ingen ørepropper fjerner lyden helt, og god søvn er faktisk livsviktig,

Anonymkode: 17b22...371

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det med eksen, og jeg valgte å gå fra henne, ønsker ikke et forhold uten å dele seng 

Anonymkode: eaca0...a14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan forloveden min snorke innimellom. Da dulter jeg bare han litt. Men han har sagt jeg har lov å vekke han og sende han på gjesterommet.

Ikke skjedd hittil.

Anonymkode: 1b3d7...f54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes da andre måter å si det på eller? Det går an å starte rolig med å forklare at man får søvnproblemer ved mye lyder om natta, og at snorking derfor kan føre til at dere må ha separate soverom. Fremfor «snorker du så kaster jeg deg ut av senga». Er heller den aggressive måten å si det på jeg reagerer på, enn temaet i seg selv. Det er fullt lov å si at man sliter med å sove ved feks snorking, mange har separate soverom av den grunn blant annet. 

Anonymkode: c3605...5f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei. Terror er med hensikt, snorking er ikke. 

Søk hjelp med snorkingen, det er ikke bra for helsen.

Anonymkode: d53cb...c7a

Men det FØLES som terror. 
Den som snorker mye bør søke hjelp for det

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er heldige som har mulighet til separate soverom. 

Anonymkode: 5501f...f69

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

10 år ut i et forhold, så er hvert sitt rom og hver sin seng en vinn-vinn situasjon.

Anonymkode: aa20f...4f5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann snorker heldigvis svært lite. Men han vet det at om han hadde vært en storsnorker så hadde vi hatt hvert vårt rom. Det å sove på natten er mer verdifullt for min del enn å måtte dele seng. 

Endret av Minime94
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da sover du hjemme hos deg selv og finner en ny kjæreste. Trusler hører ikke hjemme i et forhold, og snorking er ubevisst 

Anonymkode: ea6b4...284

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som sier at snorking ikke er terror og at snorking er ubevisst, har dere bodd sammen med en snorker? Det er faktisk uutholdelig. Man blir fratatt nattesøvn, og ingen ørepropper i verden kan stenge ute den mest intense snorkingen. 

Jeg bor med en snorker. Han snorker heldigvis ikke hver natt, så det er ikke et innmari stort problem. Men han har tatt fra meg utallige timer nattesøvn, noe som går ut over meg. Det går ut over humør, arbeidskapasitet, jeg får vondt i hodet og blir sliten. Han gjør det jo ikke med vilje, men han gjør det jo like fullt. Jeg velger å forlate rommet selv, fordi han blir så sykt sur av å bli vekket. Orker ikke sur mann i tillegg til snorkingen. Men det gjør noe med meg. Han var ikke mye verdt i mine øyne da JEG lå høygravid på sofaen og prøvde å sove der mens HAN lå i den behagelige senga vår. 

Det har ikke noe å si at snorkeren ikke kan noe for det, skaden skjer jo uansett. Uaktsomt drap er også drap, personen er jo akkurat like død som om drapet var planlagt. 

Anonymkode: 1b52a...ebc

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min snorker også, men det funker (stortsett) å dytte litt til ham og be ham om å snu seg. Ja, jeg kan irritere meg skikkelig over det i perioder. Men (og det er et stort men) når han er på tur så får jeg nesten ikke sove, så nattesøvnen blir absolutt ikke bedre med ham borte. Jeg trives best med at vi deler seng.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...