Tvist Skrevet tirsdag kl 13:25 #21 Del Skrevet tirsdag kl 13:25 AnonymBruker skrev (På 19.5.2025 den 12.42): Jeg reiser alene, så det blir i hvert fall dyrt for meg🥴 Anonymkode: fb338...b22 Jeg reiser også alene og airbnb er billiger for meg enn hotell, og hytter, stort sett. Jeg leier et rom i boligen til noen andre, dvs det hadde ikke blitt leid ut til langtidsleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:37 #22 Del Skrevet tirsdag kl 13:37 AnonymBruker skrev (På 19.5.2025 den 11.19): Har kuttet helt ut det. Eieren av AirBnb støttet Trump i valgkampen, så det er grunn nok til å kutte det ut. Anonymkode: 23291...22a Så spesielt at det er derfor du kuttet det ut og ikke fordi den jødiske eieren bruker Airbnb som et politisk verktøy og støtter folkemord. DU er tøff og moralskt overlegen altså! Anonymkode: 20988...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet tirsdag kl 13:49 #23 Del Skrevet tirsdag kl 13:49 (endret) Har kikket litt i bydelen vi bor i og omegn - helt normale leiligheter, mindre enn vår egen. Fordi jeg tenkte vi leier snnensteds mens bad renoveres. Og altså, de skal ha ca 40.000 alle sammen for 3 uker 🙈 Så om renoveringen da tar en 4-5 uker totalt så snakker vi gjerne 50k. Er det to soverom skrus prisene OPP. Standarden er enkel og grei, ikke mer. Sjekket for 2 år siden, og da lå det på rundt 30 k for en måned. Asså, jeg må bare….helt kurant leilighet, skal ha mer enn 100.000 kr i mnd og egentlig 150.000? På STORO? Endret tirsdag kl 13:59 av AprilLudgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå