Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er K25 og er på siste året av studie nå. De aller fleste vennene mine flytter til andre byer og den vennegjengen jeg alltid har hatt forsvinner. Jeg føler jeg kommer til å stå litt alene igjen, og synes det er ekstremt utfordrende. Jeg slo nylig opp med kjæresten også, så jeg føler meg derfor enda mer usikker på fremtiden, siden planene vi hadde lagt sammen nå er borte, og jeg ikke ønsker eller er klar for å danne en ny relasjon helt enda. Jeg har jobb og bolig det neste året, så jeg har en viss plan der, men siden kontrakten (både til bolig og vikariatet) går ut om et år er det vel kun fantasien som setter grenser etter det.

Så det jeg egentlig lurer på er hvordan får dere nye venner? Jeg tenkte å melde meg inn på en idrett, men jeg tror ikke det er bra at det blir min eneste arena for vennskap, for da blir man gjerne «desperat» etter venner. Og jeg kan såklart få noen vennskap gjennom jobb, men de fleste av vennene mine som er i jobb har gjerne få eller ingen relasjoner fra jobb, så vil gjerne ha størst mulig horisont. Tror ikke jeg er helt åpen for venne speed dating heller. Så har dere flere forslag til hvordan man kan bygge nye relasjoner? Jeg er veldig frempå, så jeg er ikke redd for å spørre folk om å finne på ting, men må jo være noen jeg ønsker å oppsøke. Tenker i hovedsak på vennskapelige, men tips til kjæreste settes også pris på, selv om det ikke er hva jeg ser etter for øyeblikket ;)

Anonymkode: b2374...9f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...