AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:41 #1 Del Skrevet mandag kl 08:41 Jeg kan klare å sove på hotell om vinteren om det er skikkelig kaldt ute og det går an å ha opp vindu mer enn to cm. Men hvordan i all verden får dere til å sove i den badstua de fleste norske hotellrom er? Finnes det hoteller i Norge som faktisk har fungerende temperaturstyring annet enn på bad? Anonymkode: 4d70f...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:11 #2 Del Skrevet mandag kl 14:11 Sover på billige hotell uten aircon. Da er det bare å åpne vinduene, fjerne dyna fra dynetrekk, og bruke kun dynetrekk som dyne. Anonymkode: 30c67...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet mandag kl 14:15 #3 Del Skrevet mandag kl 14:15 Kjøper skikkelige hoteller med aircon! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:18 #4 Del Skrevet mandag kl 14:18 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kan klare å sove på hotell om vinteren om det er skikkelig kaldt ute og det går an å ha opp vindu mer enn to cm. Men hvordan i all verden får dere til å sove i den badstua de fleste norske hotellrom er? Finnes det hoteller i Norge som faktisk har fungerende temperaturstyring annet enn på bad? Anonymkode: 4d70f...e3c Spør etter vindusnøkkel i resepsjonen slik at man får åpnet vinduet på vidt gap. Og har med skrujern til der de ikke har nøkkel/der det er festet med tau. Skrur ut tau-sikringa og skrur den på før vi sjekker ut. Anonymkode: c2c69...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet mandag kl 14:27 #5 Del Skrevet mandag kl 14:27 Sjelden noe problem. Vi bor tross alt i Norge, så hvis man er så heldig å få en varmebølge, er varmen om natta det minste problemet. Og det er vel ikke så mange som har air condition hjemme uansett, så jeg skjønner ikke helt at hotellrom skal være så mye mer problematisk enn å sove hjemme når det er varmt ..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:12 #6 Del Skrevet mandag kl 15:12 Seff skrev (44 minutter siden): Sjelden noe problem. Vi bor tross alt i Norge, så hvis man er så heldig å få en varmebølge, er varmen om natta det minste problemet. Og det er vel ikke så mange som har air condition hjemme uansett, så jeg skjønner ikke helt at hotellrom skal være så mye mer problematisk enn å sove hjemme når det er varmt ..? Hjemme kan de fleste åpne vinduet mer enn 2 cm, og man har gjerne vifter også. Anonymkode: 24190...48c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:21 #7 Del Skrevet mandag kl 15:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spør etter vindusnøkkel i resepsjonen slik at man får åpnet vinduet på vidt gap. Og har med skrujern til der de ikke har nøkkel/der det er festet med tau. Skrur ut tau-sikringa og skrur den på før vi sjekker ut. Anonymkode: c2c69...1aa Driver selv motell med min mann. Hadde du gjort det der på vårt motell hadde du blitt kastet ut og du hadde ikke fått komme tilbake. Anonymkode: 1bc17...9a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:26 #8 Del Skrevet mandag kl 15:26 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Driver selv motell med min mann. Hadde du gjort det der på vårt motell hadde du blitt kastet ut og du hadde ikke fått komme tilbake. Anonymkode: 1bc17...9a7 Har vurdert å gjøre det samme... Hvordan oppdager dere det? Anonymkode: aabe2...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet mandag kl 15:27 #9 Del Skrevet mandag kl 15:27 Helt enig med trådstarter. Jeg må ha frisk luft på natta. Veldig sjelden at det er mulig å få hotellrom kjølig her i landet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:50 #10 Del Skrevet mandag kl 15:50 Jeg bor ganske mye på hotell heler året, og har aldri hatt noen som helst problemer med for varme rom. Jeg bor utelukkende på Strawberry, Thon eller Scandic-hoteller. Anonymkode: 8a7a4...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:57 #11 Del Skrevet mandag kl 15:57 NakenPanda skrev (1 time siden): Kjøper skikkelige hoteller med aircon! Del gjerne hvilke dette gjelder. Finner sjelden noen. Anonymkode: 4d70f...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:58 #12 Del Skrevet mandag kl 15:58 Jeg har alderi hatt problem med temperaturen på hotell på sommeren og jeg sover med vinduet på vinter Eneste hotellet jeg har hatt boroblermer med varmen var i Trysil på vinteren og da gikk det ikke ann og åpne vinduer Anonymkode: 8dbea...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:04 #13 Del Skrevet mandag kl 16:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spør etter vindusnøkkel i resepsjonen slik at man får åpnet vinduet på vidt gap. Og har med skrujern til der de ikke har nøkkel/der det er festet med tau. Skrur ut tau-sikringa og skrur den på før vi sjekker ut. Anonymkode: c2c69...1aa Er du ikke redd for slitasje/at du ikke får festet det skikkelig slik at det ikke er i orden? Du risikerer å sette senere gjester i livsfare når du tukler med sikkerhetsutstyret. Anonymkode: 3b7ce...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:19 #14 Del Skrevet mandag kl 16:19 Om jeg er på hotell med partner, så sover jeg aldri. Spiller liten rolle når på året det er. Når jeg er på hotel alene, så har jeg sjelden tenkt over temperatur. Men hadde slitt om det var for varmt ja. Anonymkode: 1f123...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå