AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Jeg trenger virkelig noen gode tips til hvordan man kan vaske caps uten at den blir helt ødelagt? Har prøvd håndvask programmet uten noe sentrifugering, men fortsatt bøyes den «harde» deler helt foran. Har barn i bhg. alder, så de capsene blur lett møkkete. Anonymkode: 9eb3d...d64
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Skrevet 19. mai Jeg bruker caps hver dag på sommeren og vasker det minst ukentlig i maskin, ingen av mine har tatt skade av mange vask. Vanlig program 30/40c. Anonymkode: 64872...a75 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Skrevet 19. mai Jeg legger den i en pose som er laget for å vaske bh. Der er det en ståvaier i slik at den ikke blir klemt men beholder formen. Når den er våt stapper jeg inn et ullpledd slik at den tørker i fasong. Anonymkode: 25b3e...bda 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg legger den i en pose som er laget for å vaske bh. Der er det en ståvaier i slik at den ikke blir klemt men beholder formen. Når den er våt stapper jeg inn et ullpledd slik at den tørker i fasong. Anonymkode: 25b3e...bda Takk for tips om ullpledd, det kan jeg prøve da det er fasongen som blir feil etter vask. Sentrifugerer du som vanlig eller veldig svak sentrifuge? Anonymkode: 9eb3d...d64
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bruker caps hver dag på sommeren og vasker det minst ukentlig i maskin, ingen av mine har tatt skade av mange vask. Vanlig program 30/40c. Anonymkode: 64872...a75 Samme her. Har vasket all slags caps i maskina uten at noen er blitt ødelagt. Vanlig vask uten noe annet enn å hive sammen med klær Anonymkode: 87ae8...4d0
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai Jeg vasker capser alene på kortidsullprogram i vaskemaskin. Synes den blir most om jeg vasker den med andre klær. Anonymkode: bf082...948
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Skrevet 19. mai Helt seriøst, beste tips er oppvaskmaskin. Anonymkode: a70f0...a41 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Skrevet 19. mai Bruker en slik https://hatstore.no/cap-washer-perfect-curve Og putter den i oppvaskmaskinen Anonymkode: c8b25...4a1
AnonymBruker Skrevet 20. mai #9 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for tips om ullpledd, det kan jeg prøve da det er fasongen som blir feil etter vask. Sentrifugerer du som vanlig eller veldig svak sentrifuge? Anonymkode: 9eb3d...d64 Ullpledd...ulljakke, jeg tar det jeg har for hånd, viktigste er at det er store deler ull. Vasker capsen på skånprogram for å ikke ha den hardeste rundturen. Er den ekstra møkkete (har en som bruker caps hver våkne time) forbehandler jeg den med Vanish. Anonymkode: 25b3e...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå