Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger virkelig noen gode tips til hvordan man kan vaske caps uten at den blir helt ødelagt? Har prøvd håndvask programmet uten noe sentrifugering, men fortsatt bøyes den «harde» deler helt foran. Har barn i bhg. alder, så de capsene blur lett møkkete.

Anonymkode: 9eb3d...d64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker caps hver dag på sommeren og vasker det minst ukentlig i maskin, ingen av mine har tatt skade av mange vask. Vanlig program 30/40c.

Anonymkode: 64872...a75

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger den i en pose som er laget for å vaske bh. Der er det en ståvaier i slik at den ikke blir klemt men beholder formen. Når den er våt stapper jeg inn et ullpledd slik at den tørker i fasong. 

Anonymkode: 25b3e...bda

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg legger den i en pose som er laget for å vaske bh. Der er det en ståvaier i slik at den ikke blir klemt men beholder formen. Når den er våt stapper jeg inn et ullpledd slik at den tørker i fasong. 

Takk for tips om ullpledd, det kan jeg prøve da det er fasongen som blir feil etter vask. Sentrifugerer du som vanlig eller veldig svak sentrifuge? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg bruker caps hver dag på sommeren og vasker det minst ukentlig i maskin, ingen av mine har tatt skade av mange vask. Vanlig program 30/40c.

Anonymkode: 64872...a75

Samme her. Har vasket all slags caps i maskina uten at noen er blitt ødelagt. Vanlig vask uten noe annet enn å hive sammen med klær

Anonymkode: 87ae8...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker capser alene på kortidsullprogram i vaskemaskin. Synes den blir most om jeg vasker den med andre klær. 

Anonymkode: bf082...948

AnonymBruker
Skrevet

Helt seriøst, beste tips er oppvaskmaskin.

Anonymkode: a70f0...a41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Takk for tips om ullpledd, det kan jeg prøve da det er fasongen som blir feil etter vask. Sentrifugerer du som vanlig eller veldig svak sentrifuge? 

Ullpledd...ulljakke, jeg tar det jeg har for hånd, viktigste er at det er store deler ull.

Vasker capsen på skånprogram for å ikke ha den hardeste rundturen. Er den ekstra møkkete (har en som bruker caps hver våkne time) forbehandler jeg den med Vanish.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...