AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Leter etter en rimelig gradvis selvbruner. Har tidligere brukt Dove sin, men synes den lukter litt for mye når fargen utvikler seg. I tillegg har jeg opplevd at den har flekket av på klærne. Vurderer Cosmica sin eller Nivea Q10, noen som har erfaring med noen av disse? Anonymkode: f79af...ec3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Skrevet 19. mai Jeg bruker Cosmica sin og syns den er veldig bra. Har både brukt bodylotionen og ansiktskremen, men syns ikke det er noe forskjell på de, så nå bruker jeg bodylotionen i ansiktet også, gidder ikke kjøpe to forskjellige. Blir litt ekstra glød samtidig som den er så pass jevn at man ikke behøver å være redd for synlige skiller. Anonymkode: e1137...e06
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker Cosmica sin og syns den er veldig bra. Har både brukt bodylotionen og ansiktskremen, men syns ikke det er noe forskjell på de, så nå bruker jeg bodylotionen i ansiktet også, gidder ikke kjøpe to forskjellige. Blir litt ekstra glød samtidig som den er så pass jevn at man ikke behøver å være redd for synlige skiller. Anonymkode: e1137...e06 Takk for svar! Hvordan er den mtp lukt og evt smitting av farge til klær og sengetøy? Anonymkode: f79af...ec3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Jeg synes det sto "Gratis selvbruning" og tenkte å foreslå sola. Anonymkode: 68f26...403 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for svar! Hvordan er den mtp lukt og evt smitting av farge til klær og sengetøy? Anonymkode: f79af...ec3 Angående lukt så var dette hele grunnen til at jeg valgte Cosmica. Jeg er allergisk mot parfyme og syns ALT lukter parfyme. Men akkurat denne kremen går helt fint. Joda, det er litt lukt, men veldig lite og ganske nøytral. Mannen min syns ikke det lukter i det hele tatt, så det er nok jeg som er litt overfølsom. Har heller aldri opplevd at den har smittet av på klær eller sengetøy 🤔 Anonymkode: e1137...e06
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Angående lukt så var dette hele grunnen til at jeg valgte Cosmica. Jeg er allergisk mot parfyme og syns ALT lukter parfyme. Men akkurat denne kremen går helt fint. Joda, det er litt lukt, men veldig lite og ganske nøytral. Mannen min syns ikke det lukter i det hele tatt, så det er nok jeg som er litt overfølsom. Har heller aldri opplevd at den har smittet av på klær eller sengetøy 🤔 Anonymkode: e1137...e06 Takk! Da tror jeg at jeg prøver den ut 😊 Anonymkode: f79af...ec3
AnonymBruker Skrevet 19. mai #7 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bruker Cosmica sin og syns den er veldig bra. Har både brukt bodylotionen og ansiktskremen, men syns ikke det er noe forskjell på de, så nå bruker jeg bodylotionen i ansiktet også, gidder ikke kjøpe to forskjellige. Blir litt ekstra glød samtidig som den er så pass jevn at man ikke behøver å være redd for synlige skiller. Anonymkode: e1137...e06 Er det den som heter Sunkissed, eller den i mørkere tube? Anonymkode: fa0be...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå