AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Hvis jeg velger å dra hjem dagen etter fødselen for å få ro og hvile hjemme, når må jeg da tilbake, og hvor mange ganger må jeg tilbake for å ta med baby til lege/nyfødtscreening og lignende? Anonymkode: 846f9...99d
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg velger å dra hjem dagen etter fødselen for å få ro og hvile hjemme, når må jeg da tilbake, og hvor mange ganger må jeg tilbake for å ta med baby til lege/nyfødtscreening og lignende? Anonymkode: 846f9...99d Nyfødt undersøkelse og screening forgår vel 48 timer etter fødsel. Anonymkode: 836af...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #3 Skrevet 19. mai Det kan du velge litt selv, vi hadde nyfødtscreeningen 3 dager etter fødsel, bare avtalte. Men de sa at det var *tidligst* 48 timer, fordi barnet må rekke å fordøye morsmelk først. Om det var dag 3, 4 eller 5 etter spilte ingen rolle. Anonymkode: 991de...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Vi var en gang ca to døgn etter fødsel. Så tok helsestasjonen over og vi var der første gang en uke etter fødsel. De tilbyr vell også hjemmebesøk, men det ble bare tull pga helligdager akkurat den første tia etter fødsel hos oss. Anonymkode: 0fee7...752
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Jeg fødte kl 02, og reiste hjem etter at baby hadde fått en legesjekk og jeg hadde vært hos jordmor kl 12 dagen etter. Tror det eneste de ikke kunne gjøre med en gang var hørselstest. Reiste tilbake to dager senere for den. Mulig vi tok noen andre prøver. Første hadde mye gulsott, og det ble ikke synlig før dag 2 tror jeg. Da var vi på sykehuset enda, så ble da liggende i flere dager pga lysbehandling. Selv da vi dro hjem måtte vi tilbake for en siste runde. Sannsynligvis må du bare tilbake den ene gangen for test😊 Anonymkode: 205d5...3f6
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det kan du velge litt selv, vi hadde nyfødtscreeningen 3 dager etter fødsel, bare avtalte. Men de sa at det var *tidligst* 48 timer, fordi barnet må rekke å fordøye morsmelk først. Om det var dag 3, 4 eller 5 etter spilte ingen rolle. Anonymkode: 991de...e5e Nyfødtscreeningen skal tas 48 - 72 timer etter fødsel 😊 Anonymkode: 836af...e3a
mommyaka Skrevet 19. mai #7 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis jeg velger å dra hjem dagen etter fødselen for å få ro og hvile hjemme, når må jeg da tilbake, og hvor mange ganger må jeg tilbake for å ta med baby til lege/nyfødtscreening og lignende? Anonymkode: 846f9...99d Kommer vel ann på...om barnet blir født for tidlig eller ting må sjekkes...at du må bli der lenger..eller pga deg (helse)
AnonymBruker Skrevet 19. mai #8 Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nyfødtscreeningen skal tas 48 - 72 timer etter fødsel 😊 Anonymkode: 836af...e3a Tror sykehuset har kontroll. Anonymkode: 991de...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå