Gå til innhold

Fettsuging i utlandet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vurdert fettsuging av dobbelhake i utlandet. Er jo 30.000kr her i Norge... 

Har prøvd ultralyd for å fjerne dobbelhakken men ser såvidt noe resultat etter 3 måneder, betalte da 2 tusen kroner for 10 minuter med smerte. Måtte så vente 2 måneder for å i det hele tatt se resultat.

Det handler desverre ikke om at jeg er overvektig, hele familien har dobbelhake uansett vekt, det er bare der det genetisk faller å ha "ekstra" lagring. 

Jeg er så lei av å automatisk dekke til meg selv i bilder.. jeg føler meg som en rettslig megge når jeg trekker meg unna bilder 😕

det er få ting som plager meg med utseendet mitt som ikke kan endres av kosthold og trening, å dette er den største!

vurder også å se om de kan gjøre noe med hvor mørk under øynene mine er.. er mest fordi jeg er bleik og har lite fett/kjøtt under øynene så du ser "hule" rommet i skallen. Også marionette linjene mine. Men begge de kan jeg gjøre noe med med sminke eller midlertidig kremer. Men dobbelhakka.. den nekter å flytte på seg 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...