Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva legger du i det? Stiller dere opp for hverandre praktisk, følelsesmessig eller på hvilken måte kommer det til uttrykk? 

Anonymkode: c8c6d...0a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja ❤️ i vår familie hjelper vi hverandre der vi kan. Besteforeldre er barnevakt og vi hjelper dem med praktiske ting som de ikke har så lett for å gjøre selv lenger. Vi kan snakke med hverandre og vi feirer omtrent alle høytider sammen med både foreldre, besteforeldre, søskenbarn og eventuelle partnere som ønsker å være med. Alle nye partnere blir en del av familien med en gang og blir inkludert som de andre i familien. 

Anonymkode: 5b760...f1e

• Liker 1
Skrevet

Nei. Har ingen kontakt med min familie.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kuttet kontakten med mine foreldre da jeg var 16 år. Har en eldre bror som har kone og 2 barn. Og før jeg fikk barn, så hadde vi mye kontakt, og jeg passet barna deres ofte. Men da jeg fikk barn, så hadde de null interesse for mine barn, og kontakten ble gradvis bare mindre og mindre. Jeg ser de nå kanskje en gang i året.

Men nå har mine 2 barn, blitt 2 helt fantastiske unge voksne, og de vet jeg vil stille opp og være der for meg. Og jeg er selvfølgelig der for de.

Anonymkode: 76ef4...8a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, så absolutt. Veldig glad for det. Familie først ❤️

Anonymkode: ae7bf...540

AnonymBruker
Skrevet

På mange måter ja.

De er veldig bygdefolk. Snakker ikke om følelser og denslags, men veldig lojale og hjelpsomme med alt som er praktisk. 

Anonymkode: d8756...33d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Null støtte og masse guiltripping.

Forholder meg stort sett til svigerfamilien, de er gode de ❤️

Anonymkode: 12498...c94

Skrevet

Ja. Kan stole på de og får hjelp av de om jeg trenger. Har kun mor og søster igjen da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På mange måter ja.

De er veldig bygdefolk. Snakker ikke om følelser og denslags, men veldig lojale og hjelpsomme med alt som er praktisk. 

Anonymkode: d8756...33d

Mine er på samme måte. 

Jeg var fryktelig skjør som barn og fikk nok ikke den emosjonelle støtten jeg trengte. Er noe bitter for det i dag, men tenker at de gjorde sitt beste på den tiden vi voks opp og med en stor barneflokk. Så forsøker jeg å gjøre dette bedre i oppdragelsen av mine egne barn. Noe som hjelper meg og. 

Anonymkode: 82f8f...690

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...