AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:15 #1 Del Skrevet mandag kl 07:15 Har helt siden tidlig i 20-årene slitt med uren hud øverst på ryggen. Det er ikke ekstremt, men alltid en håndfull aktive utbrudd. Renser hver dag med tilpasset hudrens og har prøvd x-antall produkter uten å bli kvitt problemet. Føler jeg ikke kan bruke singlet i varmen fordi det ser ekkelt ut.. Noen som har tips som faktisk funger? Anonymkode: 9a470...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet mandag kl 12:50 #2 Del Skrevet mandag kl 12:50 Det kan være at du reagerer på shampo og/eller balsam som du bruker? Andre ting du kan prøve er å bytte håndkle hver gang du dusjer og bytt sengetøy ofte. Du kan også forsøke å bruke denne sprayen med BHA og glykolsyre på kvelden, men vær obs på at du da må være nøye med solbeskyttelse, da eksfolierende syrer gjør huden mer solømfintlig. Bruk et par ganger i uka til å begynne med, og øk gradvis. Det tar litt tid for huden å venne seg til syreeksfoliering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:53 #3 Del Skrevet mandag kl 12:53 Har du vært hos legen? Om dette er et problem du har slitt med lenge burde du kanskje starte på en akne medisin som isotretinoin. Anonymkode: f7c2f...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:03 #4 Del Skrevet mandag kl 19:03 Jeg fikk renset ut urenhetene jevnlig hos hudpleier+kremer fra Dr Shcrammek, som er medisinsk hudpleie som hudpleier anbefalte meg. Nå er ryggen min helt fin og omtrent ingen arr. Anonymkode: 1b1df...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:09 #5 Del Skrevet mandag kl 19:09 Roci skrev (6 timer siden): Det kan være at du reagerer på shampo og/eller balsam som du bruker? Andre ting du kan prøve er å bytte håndkle hver gang du dusjer og bytt sengetøy ofte. Du kan også forsøke å bruke denne sprayen med BHA og glykolsyre på kvelden, men vær obs på at du da må være nøye med solbeskyttelse, da eksfolierende syrer gjør huden mer solømfintlig. Bruk et par ganger i uka til å begynne med, og øk gradvis. Det tar litt tid for huden å venne seg til syreeksfoliering. Takk for tips, den skal bestilles! Jeg er bevisst på å ikke la sjampo og balsam ligge på ryggen. Setter opp håret i klype og skyller/renser godt etterpå. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du vært hos legen? Om dette er et problem du har slitt med lenge burde du kanskje starte på en akne medisin som isotretinoin. Anonymkode: f7c2f...7c3 Fikk en behandling før bryllupet mitt for 10 år siden, men det var kortvarig bedring. Det er ikke alvorlig nok for iso. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk renset ut urenhetene jevnlig hos hudpleier+kremer fra Dr Shcrammek, som er medisinsk hudpleie som hudpleier anbefalte meg. Nå er ryggen min helt fin og omtrent ingen arr. Anonymkode: 1b1df...b0f Hvor ofte fikk du ryggen renset? Og har du fortatt med det, eller gikk det over av seg selv etter en stund? Anonymkode: 9a470...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:11 #6 Del Skrevet mandag kl 19:11 Jeg fikk beskjed om at jeg reagerte på sjampo eller balsam, men trodde ikke helt på det. Likevel prøvde jeg ACO deep cleanser på ryggen i dusjen som jeg brukte med skrubbekost. Smører inn etterpå med enorme jeg ikke kommer å. Alt utslettet forsvant. Anonymkode: 5e8d8...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:18 #7 Del Skrevet mandag kl 19:18 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for tips, den skal bestilles! Jeg er bevisst på å ikke la sjampo og balsam ligge på ryggen. Setter opp håret i klype og skyller/renser godt etterpå. Fikk en behandling før bryllupet mitt for 10 år siden, men det var kortvarig bedring. Det er ikke alvorlig nok for iso. Hvor ofte fikk du ryggen renset? Og har du fortatt med det, eller gikk det over av seg selv etter en stund? Anonymkode: 9a470...e0c Jeg hadde pcos med akne både på ansikt og litt øverst på ryggen. Renset vel ryggen en til to ganger i måneden når det var ille, og så ble det færre og færre behandlinger, fordi det ble mye bedre. Glemte å ta med at jeg begynte året etterpå på p-pillen Diane, som er behandling for pcos, og da ble det veldig mye bedre både på ryggen og ansiktet Anonymkode: 1b1df...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:22 #8 Del Skrevet mandag kl 19:22 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg fikk beskjed om at jeg reagerte på sjampo eller balsam, men trodde ikke helt på det. Likevel prøvde jeg ACO deep cleanser på ryggen i dusjen som jeg brukte med skrubbekost. Smører inn etterpå med enorme jeg ikke kommer å. Alt utslettet forsvant. Anonymkode: 5e8d8...35c Smurte inn etterpå med noe jeg ikke kommer på, var en lett fuktighetskrem. All utslett/kviser forsvant hos meg. Ikke kommet tilbake 3 år etterpå. Kan finne navnet på kremen jeg brukte til slutt. Anonymkode: 5e8d8...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå