AnonymBruker Skrevet 19. mai #1 Skrevet 19. mai Hei! Sitter og planlegger litt ferie, og lurer på om det er noen som er kjent med Maihaugen? Jeg reiser alene med hunden min, så jeg får ikke gått innom noen museer eller lignende. Er det da verdt å stoppe innom? Skal forøvrig til Nord-Norge, og har ikke vært på Maihaugen siden jeg var 3år så jeg husker ingenting fra det. Anonymkode: 97684...e83 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #2 Skrevet 19. mai Maihaugen er veldig fint! Og du kan ta med hund til uteområdene: https://maihaugen.no/planlegg-besoek/hund-paa-museet Anonymkode: 49e84...12a 2 2
Nuttery Skrevet 19. mai #3 Skrevet 19. mai Jeg tok en soloferie for noen år siden og stoppet blant annet på Maihaugen. Jeg koste meg veldig 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #4 Skrevet 19. mai Solo ferie med hund- liker du naturområder og historie tenker jeg maihsugen er perfekt- rolig nydelig samtidig som variasjon fra å stoppe i ren natur liksom Anonymkode: 2868b...d36 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai #5 Skrevet 19. mai Anbefaler foresten aulestad også- litt lengre nord Anonymkode: 2868b...d36 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai #6 Skrevet 19. mai Maihaugen er et veldig fint museum - med mye fint du kan se i uteområdene uten å gå inn i bygningene 😊 Anonymkode: cc7ee...923 1
Pippi Lotta Skrevet 19. mai #8 Skrevet 19. mai (endret) Har vert der flere ganger, så anbefaler det veldig! Endret 19. mai av Pippi Lotta
Gentleman59 Skrevet 19. mai #9 Skrevet 19. mai M65: Maihaugen tar en hel dag, unn deg også Aulestad som andre har nevnt. Bruk god tid, nyt å gå gjennom historien. Ta med matpakke, spis ute ved dammen, se, lytt og lær - og nyt.
Hanne67 Skrevet 20. mai #10 Skrevet 20. mai Det er veldig fint å gå ute på Maihaugen, og i området med hus fra ulike tiår kan du sikkert gå inn med hund. Da er det bare snakk om korte turer innom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå