Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg pleier å stripe håret hos frisør, men akkurat nå har jeg litt for lite penger til å unne meg den luksusen. Begynner å få noen grå hår som jeg har fått frisøren til å skjule, he he. Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe bra hjemmestriper?

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig, men også lett å feile. Jeg striper håret selv og det blir alltid bra, men jeg har gjort det jevnlig siden jeg var 15 år. I starten så det ikke bra ut hahha, det kreves gjerne litt øving. Også verdt å tenke på at bleiking kjøpt i butikk sliter mer på håret enn den de bruker hos frisør.

Jeg er mest fornøyd med å bruke Garnier Nutrisse Ultra Bleach L4+ Ultra Maximum Lightener. Av og til bruker jeg silikon stripehette, men er oftest penest å lage egne striper med kam og folie.

Lurt å kjøpe en toner å legge i hele håret etterpå. Det fjerner både gulskjær og jevner ut eventuelle småfeil.

Anonymkode: cb49f...9e5

AnonymBruker
Skrevet

Google By Bente, de har knallbra produkter! 

Anonymkode: 4c894...507

Skrevet

Jeg har sett noen gjøre det på SoMe og da har de en sånn hette som de drar ut små biter hår fra, og farger eller highlighter dem

AnonymBruker
Skrevet

Ville unngått hettestriper, du skal faktisk være ekstremt øvet for å få det til pent og uten at det  går galt. Bruk heller folie.

Anonymkode: 80465...d93

Skrevet

Jeg anbefaler ByBente og at du kikker på videoene hennes. 

Tåler ikke parfyme, så jeg kan ikke bruke annet enn blekingen - men har prøvd tonere og bleking og produktene er gode. 

Så om jeg skal stripe igjen blir det derfra. Bare med annen toning som er uprfymert. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er mye lettere å bruke hette. 

Anonymkode: c4064...097

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...