Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal passe 2 av mine søskenbarn på 7 og 11år en hel helg (fredag til søndag) og trenger tips til hva vi kan finne på.

Har dere noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje greit å vite hvor du bor?

Gjest Gjest
Skrevet

gå tur, gå på ski, dra på picknic med masse klær og bål, bake boller eller lignende, male kunstverk, leke ute. (Unger klarer å leke uten hjelp somregel også da...)hvis det er jenter kan dere jo dra på jentetur på byen og se på klær og sminke etc. Hvis du ikke har alt for dårlig råd kan du jo kjøpe en lipgloss el. til dem også! dra på café, besøke venninnene dine, leke frisør eller skjønnhetssalong hvis det er jenter(gutter KAN faktisk synes slikt er morro de også).

Det går feks ann å først bake boller eller rundstykker, så kan dere gå på shopping eller tur i skogen eller annet sted. Trimme godt på vei hjem, så kan dere slappe av med en koselig film på dvd og spise det dere har bakt og varm kakao feks. Så kan alle hjelpe til med å rydde og vaske opp, eller du kan la ungene feks male/tegne mens du rydder. Så går det selvfølgelig å lage mye morsomt. Lån barne-hobbybok på biblioteket. pappmasje-sparegriser er kjempemorsomt å lage! Går ann å bruke gips-bandasje som du får kjøpt på apoteket, det er mye enklere. Dere kan gå på kino eller konsert hvis dere bor i en by. Dere kan gå på biblioteket. osv osv. masse ting å finne på med unger i den alderen da!

Skrevet

Bor i Trondheim. Begge er jenter :)

Gjest hadde masse gode forslag :klappe: , men jeg tar gjerne noen til jeg. Hun minste slår seg vrang veldig ofte, så det er greitt å ha mange alternativ.

Gjest Gjest
Skrevet

kino er greit, da kan du puste mens de er opptatt litt (viktig hvis du ikke er vant til unger) :ler2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...